Kuka oli se pukumies Oulun karsinassa

Vaivaa

Oulun koelauluissa ollut vähän erikoinen persoona. Tummapuku oli muistaakseni päällä ja kravaatti. Näytettiin monta kertaa. Lauloi vissiin jonku Frederikin piisin "stenkkaraasi"? Vaivaa tosi paljon ku oli niin tutun oloinen. Onkohan se esiintynyt ennenkin TV:ssä? Mistäpäin se on kotoisin???

12

8650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raimo

      no pekkahan se...jostain kai kokkolasta.

    • Marsuli

      ...ja kotipaikka Ilmajoki alunperin

      • Vaivaa

        Mitä tekee työksi, missä opiskellut ym... Olen aivan varmasti jossain hänet nähnyt aiemminkin en vaan saa päähän että missä. Oisin tosi kiitollinen jos joku osais vähän valaista asiaa!!! Kaikki tieto mitä vain ikinä tiedät. Mietin että onko mahd. opiskellu samassa paikassa kuin minä ym. Varmaan joskus selviää toivottavasti.


      • melluh
        Vaivaa kirjoitti:

        Mitä tekee työksi, missä opiskellut ym... Olen aivan varmasti jossain hänet nähnyt aiemminkin en vaan saa päähän että missä. Oisin tosi kiitollinen jos joku osais vähän valaista asiaa!!! Kaikki tieto mitä vain ikinä tiedät. Mietin että onko mahd. opiskellu samassa paikassa kuin minä ym. Varmaan joskus selviää toivottavasti.

        kainuun prikaatilla vissiin alikessuna jokunen vuosi sitten.Mun mies tiesi sen kanssa


    • kmies

      Elikkä minä olen se kuuluisa "pukumies", Pekka Takala. Käytän täällä suomi24:ssä ja muuallakin rekisteröityä nimimerkkiä kmies, tai k-mies, lisäksi minut tunnetaan lempinimellä "Pihti", esimerkiksi ircissä.

      Olen syntynyt vuonna 1979 Ilmajoella, käynyt siellä kouluni Huissinkylällä Ilomäen koulussa ja ilmajoen yläasteella (nykyään Jaakko Ilkan koulu). Lukion olen käynyt, kirjoittanut keväällä 1998. Armeijaan Oulu/Kajaani Pioneerialikessuksi, saapumiserä II/98. Seuraavana syksynä muutto Kokkolaan, jossa olen asunut "kuuluisassa" tankkari III -asuntolassa, sitten Mäntynäädänkadulla Koivuhaassa.

      Minulla on yksi lapsi.

      Idolsiin lähdin mukaan piruuttani, ja kun käsky kävi pukeutua vaikuttavasti, tuumasin pistää puvun koska arvasin ettei kukaan muu pukeudu siten -> se on poikkeavuudessaan vaikuttava. Kappalevalintana Stenka Rasin taasen oli valinta joka taatusti on erilainen kuin muilla. Tiedä sitten, mitä hakivat, mutta olin valmistautunut henkisesti siihen että pääsen loppuun asti tai että putoan. Sama tuo, hyvät naurut sain tuolla reissulla.

      Televisiossa minut on nähty useasti, viimeisen vuoden aikana Karpossa (levyjen kopiointijuttu) ja Seitsemän uutiset (ohjelmistopatentit). Sitä aikaisemmin satunnaisia linssiluteiluja on ollut useasti. Radiossa ääneni on kuultu samaten useasti, erityisesti Radio Novassa.

      Pyöritän omaa yksityisyritystä, nimeltään Pihtisoft, sekä karaokeiltoja Kalajoella. Tutuille terveiset!

      Voitte bongata minut Kokkolasta ja lähiympäristöstä. Autolla liikkuessani minut tavoittaa la-puhelimella joko rekkakuskien kanavalta 19, tai kanavalta 20 tai 31 tai 33, riippuen siitä millä alueella liikun.

      Eiköhän tässä tullut riittävästi :)

      • Vaivaa

        Olipa hyvä juttu kun tuokin asia nyt selkis. Minä muistan sinut sieltä Kalajoelta. Rupesinkin miettimään että oisitko tuttu jostain karaoke piireistä. Olen itse siellä muutamia kertoja lauleskellut. Tuli niin outo tunne kun tuntui siltä että olemme joskus puhuneet mutta ei ollut harmainta aavistusta että missä. Idolsiin tarvitaankin tuollaisia persoonia kuin sinä. Hyvää jatkoa;-)


      • itsejeesus

        tiedänpähän seuraavan kerran ajaessani Kokkolan ohi sammuttaaradion ja painaa kaasua lujaa.


      • kmies
        itsejeesus kirjoitti:

        tiedänpähän seuraavan kerran ajaessani Kokkolan ohi sammuttaaradion ja painaa kaasua lujaa.

        LA-puhelin EI kuulu tavanomaisella autoradiolla, pitää olla nimenomaan toinen samankaltainen laite. Joten voit ihan huoletta pitää radiosi auki, ellei se sitten ole jotenkin viallinen. Ja loppuun viimeksi olen aika vähän äänessä la-kanavilla.

        Eikä minua kiinnosta se että ajatko kokkolan ohi vai et. Minulle on yks lysti! En tule sinua häiritsemään, vaikka näkisin sinut Kokkolassa, sillä en edes tunne sinua.

        Ja jos noin herkkähipiäinen olet niin miksi hemmetissä sitten mouhuat täällä ??? :D


      • pukumiesII
        kmies kirjoitti:

        LA-puhelin EI kuulu tavanomaisella autoradiolla, pitää olla nimenomaan toinen samankaltainen laite. Joten voit ihan huoletta pitää radiosi auki, ellei se sitten ole jotenkin viallinen. Ja loppuun viimeksi olen aika vähän äänessä la-kanavilla.

        Eikä minua kiinnosta se että ajatko kokkolan ohi vai et. Minulle on yks lysti! En tule sinua häiritsemään, vaikka näkisin sinut Kokkolassa, sillä en edes tunne sinua.

        Ja jos noin herkkähipiäinen olet niin miksi hemmetissä sitten mouhuat täällä ??? :D

        Onko pukumies vielä lauluhommissa? Ainesta olis.


      • MitenKaraole
        pukumiesII kirjoitti:

        Onko pukumies vielä lauluhommissa? Ainesta olis.

        Onko mukana tänä vuonna?


      • Anonyymi
        MitenKaraole kirjoitti:

        Onko mukana tänä vuonna?

        Voi olla?


    • stenka.rasila

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe