..katsoinpas eilen päättömän ratsumiehen.. se tunnelma oli kuin häivähdys pervokin sielunmaisemasta.. usvaa..synkkiä värejä ja kauhuu,
juuh eilen olin kotona.. joten se on vissiiin tänään se lähtö radalle tai mieluiten treffeille jos joku nyt sattuu lähtee.. joitain vastauksia oon saanut etsiessäni noitavaimoo..
kloppotiklop
8
995
Vastaukset
- leidi_10
Vai oot jo edistyny noitavaimon etsinnässä..hyvä! Mille radalle sä meinaat lähtee?
..kamppi-kallio-radalle lähtee..
no pientä edistystä.. odotin että olis ollut tänään treffit erään ehdokkaan kanssa mut ei oo soittanut..- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..kamppi-kallio-radalle lähtee..
no pientä edistystä.. odotin että olis ollut tänään treffit erään ehdokkaan kanssa mut ei oo soittanut..rata se on?En oo kuullu.. Ja kyllä se treffikamu viel kerkii soittaa,päivähän on vasta nuori..! Tai mikset sä soittais sille? :))))
leidi_10 kirjoitti:
rata se on?En oo kuullu.. Ja kyllä se treffikamu viel kerkii soittaa,päivähän on vasta nuori..! Tai mikset sä soittais sille? :))))
..ei oo sen numeroo.. tää on tätä nopeeta toimintaa..ilmoitus nettiin, vastaus, puhnumero ja sovitaan pikasesti treffit jos vaan vähänkään nappaa..juuh..
..se rata on baarirata..- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..ei oo sen numeroo.. tää on tätä nopeeta toimintaa..ilmoitus nettiin, vastaus, puhnumero ja sovitaan pikasesti treffit jos vaan vähänkään nappaa..juuh..
..se rata on baarirata....nopeeta taitaa olla,joo-o!! Menes livestä ettii,ehkä tärppää.. Ai baarirata..no höh! :)) Älä mee sellaselle radalle..!!
leidi_10 kirjoitti:
..nopeeta taitaa olla,joo-o!! Menes livestä ettii,ehkä tärppää.. Ai baarirata..no höh! :)) Älä mee sellaselle radalle..!!
..kääks ei.. ei luonnistu.. heh no yleensä.. iskuyritykset.. kyllä tulee muistoja mieleen..höhhöhööö..
joo parempi netin kautta.. onnistunut paremmin ja mikä siinä nopeessa toiminnassa.. turha sitä turhaan on odottaa että kirjotelllaan ja katellaan, höh.. siinä vierähtää helposti vaikka vuosi.. ja niin pitkään yksin en kestä olla.. näin on näppylät..
baariratapa hyvinkin..- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..kääks ei.. ei luonnistu.. heh no yleensä.. iskuyritykset.. kyllä tulee muistoja mieleen..höhhöhööö..
joo parempi netin kautta.. onnistunut paremmin ja mikä siinä nopeessa toiminnassa.. turha sitä turhaan on odottaa että kirjotelllaan ja katellaan, höh.. siinä vierähtää helposti vaikka vuosi.. ja niin pitkään yksin en kestä olla.. näin on näppylät..
baariratapa hyvinkin..mut onhan livenä viel nopeempaa ku netissä..;))
leidi_10 kirjoitti:
mut onhan livenä viel nopeempaa ku netissä..;))
..mut epävarmempaa.. baareissa ei katota pintaa syvemmälle.. ja kyllä sekin merkkaa sentään.. tai pitäis.. ei sillä ettenkö olis ihan katseenkestävä mut baareissa se on vaaan niin pinnallista et.. no tulee sellanen lihatiskifiilis..
Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
