Kävin syyskuussa Neste Tikkurila (Keskus) tarkoituksenani pestä autoni. Ostaessani pesua (normaali pesu, harjaton) myyjä sanoi, etteivät he anna takuuta siitä, että autoni tulee puhtaaksi.?!!
Ihmettelin tätä, mutta koska olen käyttänyt kyseistä asemaa ennenkin auton pesuun ja olen huomannut silloin, että kuivatessani autoa kuivauspyyhkeellä, siihen on jäänyt vähän likaa varsinkin auton helmoista. En pitänyt asiaa niin vakavana, ja mainitsin siitä kassalle. Myyjä sanoi myös, että käytettäessä pelkästään harjatonta pesua auton pinnalle syntyy "magneettikenttä"??? eikä auto puhdistu tarpeeksi pesussa. LOL
Ajaessani pesukadulle huomasin, että heille oli tullut uudet laitteet (pehmyt harja). Ajoin normaalisti pesusta läpi. Pesun jälkeen huomasin, että varsinkin auton katto oli edelleen yhtä likainen kuin ennen pesua. Jopa maantiepöly oli vain kastunut.
Pyysin tupakalla olevaa toista myyjää katsomaan autoa mennessäni sisään reklamoimaan asiasta. Myyjä totesi, ettei lika ole lähtenyt. Myyjä, joka oli minulle aikaisemmin kertonut mystisistä magneettikentistä, rupesi nyt selvittämään, että ostamani pesu onkin lähinnä huuhtelu.
Sanoin, että he myyvät huuhtelua pesuna ja vaikka he ilmoittavat ostotilanteessa, ettei auto välttämättä puhdistu, ei se vapauta heitä vastuusta. Koska myyjät eivät osanneet ratkaista asiaa millään lailla, pyysin heitä soittamaan omistajalle.
Omistajan kanssa puhelimessa oli sama myyjä, joka oli käynyt tarkistamassa pesujäljen. Seisoin vieressä, kun hän kertoi puhelimessa omistajalle, ettei hänenkään mielestä pesujälki ollut riittävä.
En kuullut vastausta, mutta myyjä sanoi omistajalle puhelimessa "ai olette sitä mieltä, mitä mun pitäisi ilmoittaa asiakkaalle?". Tässä vaiheessa toinen myyjä pyysi antamaan puhelimen suoraan minulle.
Kerroin omistajalle asiani, jolloin hän kysyi minulta auton merkkiä ja vuosimallia sekä milloin auto oli viimeksi pesty (olin pessyt käsin autoni viimeksi n.1,5 -2 viikkoa aikaisemmin). Kerrottuani nämä hän samantien oli sitä mieltä, ettei pesutiheys ollut riittävä. Oudoksi asian tekee se, että hän oli selkeästi sanonut sen jo myyjälle puhelimessa tietämättä näitä faktoja.
Omistaja ehdotti ratkaisuksi sitä, että maksaisin erotuksen harjattoman pesun ja harjallisen pesun väliltä, ja ottaisin uuden pesun (harjallinen). Periaatteesta en ollut valmis maksamaan lisää, koska olin käyttänyt aikaisemmin samaan pesua ennen laitteiden uusimista, ja auto oli puhdistunut.
Kaiken kukkuraksi omistaja sanoi minulle, että harjaton pesu on tarkoitettu sellaisille autoilijoille, jotka pesevät autonsa KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ. Toivon syvästi, että hän sanoi vahingossa minulle väärin puhelimessa ja tarkoitti kaksi kertaa viikossa. Voihan tietenkin olla, että hän on turhaantunut virheinvestointiinsa ja ei välitä, mitä valehtelee tyytymättömille asiakkaille. Tässä vaiheessa en halunnut enää neuvotella asiasta.
Tikkurilan Neste on ilmeisesti saanut paljon reklamaatiota uusien pesulaitteiden asentamisen jälkeen, mistä kielii sekin, että myyjät on opetettu varoittamaan asiakkaita pesujäljestä ennen pesun ostoa.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia Neste Tikkurila Keskuksen (Tikkurilantie) uudesta pesukadusta?
Asia ei ole äärimmäisen vakava eikä taloudellinen menetys ollut suuri. Lähinnä vituttaa omistajan asenne, ja käy sääliksi huoltamon myyjiä, jotka joutuvat kiusallisiin tilanteisiin.
Ei aihetta murheeseen. Tikkurilan tien toisella puolella sijaitsevalle Shellille (auki 24h) tehdään tällä hetkellä remppaa pesukadulle, joka valmistuu toivottavasti mahdollisimman pian.
Neste Tikkurila Keskus
3
1021
Vastaukset
- pesula
Varoitettiin minuakin taannoin, ettei pesuksi mainittu välttämättä puhdista autoa. Kysyin mikä sen tarkoitus sitten on? Periaatteessa se on pesu mutta aina auto ei puhdistu riittävästi jos se on likainen. Sanoin peseväni autoni siksi, että se on likainen ja että onko minun syytä hankkiutua muuanne koska teidän pesunne tarkoitus ei välttämättä ole pestä ja että jos haluan vain kastella auton, odotan sadetta.
Menin kuitenkin kyseiseen laitokseen koska aiemmin autoni on siinä puhdistunut minulle riittävällä tarkkuudella, niin nytkin.- olen..
Minulle on opetettu aikaa sitten, että jos joku haluaa HARJATTOMAN pesun, minun täytyy mainita myös siitä että meillä on käytössä pehmoharjat, harjallinen pesu kannattavaa jos haluaa autonsa puhtaaksi. Eli usein ikävä kyllä käy niin että harjattomassa pesussa auto ei tule puhtaaksi.
Mutta tuota 'harjatonta pesua myydään niille jotka pesee autonsa 2xpäivässä'.. Kuka hullu maksaa n.10e pesusta 2kertaa päivässä?? Minä itse olen tottakai mennyt katsomaan auton kunnon jos asiakas tulee valittamaan pesusta. Tarjoan myös ilmaisen pesun!
Nyt olen toisessa työpaikassa, jossa on iha eri meininki tässä 'ilmaisjakelussa', joten jos myyjä mainitsee asiakkaalle että ei välttämättä tule puhdasta, ota harjapesu. Niin kuulemma ei tarvitse sitten antaa ilmaista pesua. *omalla vastuulla*...
- Anonyymi
Kokemukseni Keravan Neste Easy Wash -pesulasta ja palvelusta vastaavista henkilöistä on ala-arvoinen. Käytämme perheessä ahkerasti autopesupalveluita ja niin taas kerran tehtiin, tällä kertaa Keravalla kyseisessä pesulassa. Ostimme pesun, mutta ajomme pesuhalliin keskeytyi kuin seinään, sillä auto törmäsi johonkin. Selvisi, että pesuhallin keskilattialla on tyypillisistä autopesuloista poiketen korkeahko metallilevy (alustapesuri), josta ei ilmoiteta missään. Tämä merallikoroke rikkoi automme keulassa olevan spoilerin, mutta Neste ei aio korvata automme vaurioiden korjauskuluista yhtään mitään! Tätä minulle innokkaasti kertoilivat asiakaspalvelu, koko Nesteen pesulapalveluiden liiketoimista vastaava, sekä joku muu pikkupomo. Kehottivat hoitamaan korjauskulut itse oman autovakuutuksen kautta.
Sillälailla Neste, onhan tapa hoitaa asiakkuuksia ja reklamaatioita. Tämä perhe ei tule koskaan enää käyttämään Nesteen palveluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717