mitä mä nyt teen, saat puolet tästä graavilohesta, jota mä tässä siivutan! :o)
*meniköhän tämä nyt ihan oikein...* :o|
Jos arvaat
30
911
Vastaukset
Olet selvästi lähdössä kauppahalliin onkesi kanssa.
- varatartsan
liittyy kyllä kalaan... Hyvä arvaus! :o)
varatartsan kirjoitti:
liittyy kyllä kalaan... Hyvä arvaus! :o)
sitten ongit jossakin muualla, olisko pihakaivo?
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
sitten ongit jossakin muualla, olisko pihakaivo?
meni kans ohi, mutta olet oikeilla jäljillä. :o)
varatartsan kirjoitti:
meni kans ohi, mutta olet oikeilla jäljillä. :o)
Mistä kummasta sitä suolakalaa voi onkia? Siis sen on pakko olla joku ilmeinen ratkaisu jota en vaan nyt keksi.
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
Mistä kummasta sitä suolakalaa voi onkia? Siis sen on pakko olla joku ilmeinen ratkaisu jota en vaan nyt keksi.
menee tuputuulla ihan vähän väärään suuntaan. Mitä mä teen täällä fileerausveitsi kädessä ja suolainen vesielukka leikkuulaudalla?
*heh heh, ei varmaan arvaa, kun mä en anna kunnon vihjettä...* varatartsan kirjoitti:
menee tuputuulla ihan vähän väärään suuntaan. Mitä mä teen täällä fileerausveitsi kädessä ja suolainen vesielukka leikkuulaudalla?
*heh heh, ei varmaan arvaa, kun mä en anna kunnon vihjettä...*Mitä ihmettä se suolakala veitsellä tekee?
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
Mitä ihmettä se suolakala veitsellä tekee?
jaa´a... tuota...niin suolakalahan tarvii sitä leikkuulautaa lepäämiseen...ai veistäkö...ööö...hei, minunhan tässä piti teiltä kysyä! :o|
*nyt kyllä alkaa tuntuu siltä, että tää juttu menee vielä keturalleen...* varatartsan kirjoitti:
jaa´a... tuota...niin suolakalahan tarvii sitä leikkuulautaa lepäämiseen...ai veistäkö...ööö...hei, minunhan tässä piti teiltä kysyä! :o|
*nyt kyllä alkaa tuntuu siltä, että tää juttu menee vielä keturalleen...*niitä vaikeita kyselet. Kala tarvii veistä koska se aikoo leikata jotakin, sehän on ihan selvä juttu.
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
niitä vaikeita kyselet. Kala tarvii veistä koska se aikoo leikata jotakin, sehän on ihan selvä juttu.
olikin! Saa leikata siimat ja verkot, jos se jää kiinni. :o)
varatartsan kirjoitti:
olikin! Saa leikata siimat ja verkot, jos se jää kiinni. :o)
siiman voi sitoo siihen katiskanreunaan kii niin osaa tulla pois.
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
siiman voi sitoo siihen katiskanreunaan kii niin osaa tulla pois.
Siis se katiskako vai vesielukka?
*mitenkähän tämä näin meni...minä vaan fileerasin...:o|* varatartsan kirjoitti:
Siis se katiskako vai vesielukka?
*mitenkähän tämä näin meni...minä vaan fileerasin...:o|*ui katiskasta katiskaan. On se vaan sellainen vesieläin:)
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
ui katiskasta katiskaan. On se vaan sellainen vesieläin:)
Tämä juuri reparoimani vesielukka ei taida enää pahemmin uiskennella... Onneksi niitä kuitenkin riittää siellä pinnan alla...:o)
varatartsan kirjoitti:
Tämä juuri reparoimani vesielukka ei taida enää pahemmin uiskennella... Onneksi niitä kuitenkin riittää siellä pinnan alla...:o)
norjalaisen laattakalan. Se on nelikulmion muotoinen ja sen pinnalla kasvaa juustosta ja parsasta tehtyä tököttiä. Se on todella eksoottisen näköinen.
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
norjalaisen laattakalan. Se on nelikulmion muotoinen ja sen pinnalla kasvaa juustosta ja parsasta tehtyä tököttiä. Se on todella eksoottisen näköinen.
laattakala...*nauraa kippurassa*... Nyt menen jääkaapille itsekin ja otan yhden peltiburanan. Ei tätä enää kestä...;o)
varatartsan kirjoitti:
laattakala...*nauraa kippurassa*... Nyt menen jääkaapille itsekin ja otan yhden peltiburanan. Ei tätä enää kestä...;o)
japanilaisille. Siis kun tämä ruuanmetsästys on nykyään niin helppoa, japanilaiset keksivät pallokalan. Kala on kuuluisa siitä että fileeraajalla tulee olla todella vakaa käsi, muuten alkavat kalmankellot kalkattaa. No, norjalaiset eivät halunneet jäädä japseja huonommiksi ja kehittivät tämän laattakalan. Elämässä pitää olla munaa!!!
- leidi_10
Mitä sä oikein touhuut siel..? :)) Eihän tommonen vihje riitä!!!
- varatartsan
sanotaan nyt lisävihjeenä, että mä siivutan graavilohta. Siis mitä tartsani tekee nyt? Oikein arvannyt saa puolet tästä vesielukasta?
*Oon mä ovela, hehheh. Ei ne arvaa vieläkään...* - leidi_10
varatartsan kirjoitti:
sanotaan nyt lisävihjeenä, että mä siivutan graavilohta. Siis mitä tartsani tekee nyt? Oikein arvannyt saa puolet tästä vesielukasta?
*Oon mä ovela, hehheh. Ei ne arvaa vieläkään...*tajuu ollenkaa! Mistä vesielukasta voisi olla kysymys..? Ja vielä puolikkaasta..hmmm.. Saiskos kolmen pisteen vihjeen..?
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
tajuu ollenkaa! Mistä vesielukasta voisi olla kysymys..? Ja vielä puolikkaasta..hmmm.. Saiskos kolmen pisteen vihjeen..?
häntää, eikä räpylöitä. Kärsäkin puuttuu...Ei se siis silleen oo puolikas, kun se elelee tuolla pinnan alla. Tämä kyseessä olevä yksilö puolitettiin vasta sen vesielementin jälkeen. Nyt se on suolaisessa ja tillisessä elementissä...:o)
*nyt kyllä heitin pahan, nyt ne ainaskaan arvaa, hehhehhee..* - leidi_10
varatartsan kirjoitti:
häntää, eikä räpylöitä. Kärsäkin puuttuu...Ei se siis silleen oo puolikas, kun se elelee tuolla pinnan alla. Tämä kyseessä olevä yksilö puolitettiin vasta sen vesielementin jälkeen. Nyt se on suolaisessa ja tillisessä elementissä...:o)
*nyt kyllä heitin pahan, nyt ne ainaskaan arvaa, hehhehhee..*Sä teet tillilihaa!! Helpotit liikaa ku ton tillin mainitsit..hih! Kuka viel sanoo että blondit on tyhmiä..? ;))))))
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
Sä teet tillilihaa!! Helpotit liikaa ku ton tillin mainitsit..hih! Kuka viel sanoo että blondit on tyhmiä..? ;))))))
tllilihaa...niihhh..mitähän tuohon sanois? Kyllä ja ei, tai...Onhan se yhden sortin tillilihaa, mutta ei se kuitenkaan ole tillilihaa. En tiedä kohta itsekkään! :o/
*ehkäpä ei sittenkään olis pitäny rueta kyselemään ja arvuuttamaan mitään...* - leidi_10
varatartsan kirjoitti:
tllilihaa...niihhh..mitähän tuohon sanois? Kyllä ja ei, tai...Onhan se yhden sortin tillilihaa, mutta ei se kuitenkaan ole tillilihaa. En tiedä kohta itsekkään! :o/
*ehkäpä ei sittenkään olis pitäny rueta kyselemään ja arvuuttamaan mitään...*tartsani nyt jo itekkin..?? :)) On ja ei oo tillilihaa..hmm..?? Mähän en osaa ratkasta arvoitusta jos et enää itekkään tiiä mitä oot tekemäs..:))
varatartsan kirjoitti:
*ehkäpä ei sittenkään olis pitäny rueta kyselemään ja arvuuttamaan mitään...*..jokos pää alkaa sekoo..höhö..????????
- varatartsan
pervokki kirjoitti:
..jokos pää alkaa sekoo..höhö..????????
pervokki avuksi, menee pian överiksi! Niin niin, itsehän aloitin...:o|
- varatartsan
yllättämään naapurin graavikalalla. On ollu eilen juhlimassa ja varmaan suolaista kaipaa...:o)
Palaillaan... - jeffjeff
sähän oot käynny kookaupan väiskilt ai nii mut eihä
sit ennää oo
no oot kuiteskii ostant kirjolohta ja iha itte sen
sit pant muhimaa siis suolaa ja tillii
no nyt se on muhinnu ja sä fileoit sitä
saanks mä nyt puolet;)- varatartsan
jeffjeff, mistäs arvasit? Paljon on ollu hyviä arvauksia, mutta hieman on menny vikaan!
Vastauksesi oli täysin oikein! Laitahan vaikka meiliosoite, niin lähetän puolet tästä punalihaisesta sinulle jo tänään! Jos ei kovin kiire sulla, niin laitan vaikka Suomen Posti Oyj:n välityksellä! Laita osoitteesi vaikka meiliini, niin päästään hoitamaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä. :o) - jeffjeff
varatartsan kirjoitti:
jeffjeff, mistäs arvasit? Paljon on ollu hyviä arvauksia, mutta hieman on menny vikaan!
Vastauksesi oli täysin oikein! Laitahan vaikka meiliosoite, niin lähetän puolet tästä punalihaisesta sinulle jo tänään! Jos ei kovin kiire sulla, niin laitan vaikka Suomen Posti Oyj:n välityksellä! Laita osoitteesi vaikka meiliini, niin päästään hoitamaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä. :o)kerrankin meikä voittaa jotain;o)))
*täällä vähän ylpeänä hykertelee*
ei menny tämä päivä hukkaan;o)))
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525