ja taas

..eläteltiin turhia toiveita.. noitavaimoehdokkaita ei näy eikä kuulu.. ei nähtävästi treffejä,ei kirpparii, ei baareja.. voi tyräyksen tyräys.. lukkiudun kellariin..

25

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastaa

      ja olla rakastettu

      • kippari

        sellaista tässä nyt kaipaa pitää vaan odotella hetki et pääsee tapaamaan sitä;=)


    • Sieltä ei ainakaan löydä sinua. Mikäs kumma se nyt on kun ne tytöt hylkii fiksua nuortamiestä? Kuule, me naiset annetaan usein sellainen vaikeasti tavoitettavan vaikutelma vaikkei todellisuudessa olla yhtään sellaisia. Tarkoitus on vain pitää miehen mielenkiintoa yllä, te kun tuppaatte äkkiä kyllästymään helppoihin. Oletkos liian hrkkä vetäytymään?

      • ..liian herkkä vetäytymään.. oon vaan kyllästynyt ja mökötän..


      • pervokki kirjoitti:

        ..liian herkkä vetäytymään.. oon vaan kyllästynyt ja mökötän..

        suukon saavat. Kokeile reaalimaailmaa. Ja sitten se pakollinen varoitus! Älä ikinä, siis missään olosuhteissa, sorru maksullisiin seuralaispalveluihin. Maksullilla foorumeilla on palkattuja naisia kuppaamassa miesten rahoja. Tietolähdettä en tässä voi paljastaa mutta tiedän miten asia on, eli siis pysy netissä ilmaiseksi.


      • tuputuu kirjoitti:

        suukon saavat. Kokeile reaalimaailmaa. Ja sitten se pakollinen varoitus! Älä ikinä, siis missään olosuhteissa, sorru maksullisiin seuralaispalveluihin. Maksullilla foorumeilla on palkattuja naisia kuppaamassa miesten rahoja. Tietolähdettä en tässä voi paljastaa mutta tiedän miten asia on, eli siis pysy netissä ilmaiseksi.

        ..maksulliset hui yööks.. miten voit edes epäillä että sortuisin?.. huonoja naisia oon VALITETTAVASTI tavattu muutenkin.. tyhmä kun oon.. mut juuh missä lie ne mukavat naiset reaalimaailmassa.. kotonako?..


      • tuputuu
        pervokki kirjoitti:

        ..maksulliset hui yööks.. miten voit edes epäillä että sortuisin?.. huonoja naisia oon VALITETTAVASTI tavattu muutenkin.. tyhmä kun oon.. mut juuh missä lie ne mukavat naiset reaalimaailmassa.. kotonako?..

        mutta kun ne maksullisetkin esittää tavallisia naisia niin siinä menee pian poikapolo sekaisin.


      • harrastaa
        pervokki kirjoitti:

        ..maksulliset hui yööks.. miten voit edes epäillä että sortuisin?.. huonoja naisia oon VALITETTAVASTI tavattu muutenkin.. tyhmä kun oon.. mut juuh missä lie ne mukavat naiset reaalimaailmassa.. kotonako?..

        harrasta sinäkin niin tapaat mukavia naisia


      • tuputuu kirjoitti:

        mutta kun ne maksullisetkin esittää tavallisia naisia niin siinä menee pian poikapolo sekaisin.

        ..jaa jaa.. mitenköhän tuo toimii?.. seksin jälkeen vaatii rahaa tai pistää jonkun mafiatyypin uhkailee?


      • harrastaa kirjoitti:

        harrasta sinäkin niin tapaat mukavia naisia

        ..harrastanut myös siinä tarkoituksessa.. ei oo löytynyt..


      • pervokki kirjoitti:

        ..jaa jaa.. mitenköhän tuo toimii?.. seksin jälkeen vaatii rahaa tai pistää jonkun mafiatyypin uhkailee?

        Kun lähetät esim. chattiin viestin niin tyttö alkaa vedättämään ja vaatii lisää viestejä kun ei uskalla antaa omaa numeroo. Siinä sitä sitten poloinen mies selostaa koko elämäntarinansa tekstiviesteillä ja puhelinlasku senkun kasvaa. Raakaa bisnestä mutta kun miehet käyttää palveluita enemmän kuin naiset ja jotenkin se epäsuhta pitää korjata.


      • maksaa
        pervokki kirjoitti:

        ..harrastanut myös siinä tarkoituksessa.. ei oo löytynyt..

        onko sinussa joku vika vai heissä


      • myös
        tuputuu kirjoitti:

        Kun lähetät esim. chattiin viestin niin tyttö alkaa vedättämään ja vaatii lisää viestejä kun ei uskalla antaa omaa numeroo. Siinä sitä sitten poloinen mies selostaa koko elämäntarinansa tekstiviesteillä ja puhelinlasku senkun kasvaa. Raakaa bisnestä mutta kun miehet käyttää palveluita enemmän kuin naiset ja jotenkin se epäsuhta pitää korjata.

        näihin normaali chätteihin sekä treffipalstoille ja vastaaviin


      • tuputuu kirjoitti:

        Kun lähetät esim. chattiin viestin niin tyttö alkaa vedättämään ja vaatii lisää viestejä kun ei uskalla antaa omaa numeroo. Siinä sitä sitten poloinen mies selostaa koko elämäntarinansa tekstiviesteillä ja puhelinlasku senkun kasvaa. Raakaa bisnestä mutta kun miehet käyttää palveluita enemmän kuin naiset ja jotenkin se epäsuhta pitää korjata.

        ..tuollaista.. joo.. ikävä juttu..


      • myös kirjoitti:

        näihin normaali chätteihin sekä treffipalstoille ja vastaaviin

        nää on ilmaisia. Onhan se pettymys tietysti aina ikävää mutta vielä karvaampaa jos siihen on upottanut rahaa.


      • pervokki kirjoitti:

        ..tuollaista.. joo.. ikävä juttu..

        Varsinkin kun on kyse yksinäisten ihmisten pettämisestä. Kyllä sulle viä tyttö löytyy, älä sure .


      • maksaa kirjoitti:

        onko sinussa joku vika vai heissä

        ..kokemusten perusteella vika ei oo mussa.. mikä nyt muka olis muuttunu?.. hmm no naiset on kai niin vaativia.. nykyään.. ja rikaskin pitäs olla..


      • saa rahaa palamaan
        tuputuu kirjoitti:

        nää on ilmaisia. Onhan se pettymys tietysti aina ikävää mutta vielä karvaampaa jos siihen on upottanut rahaa.

        puhelinlaskut matka hotelli syöttämiset


      • rahaa pitää olla
        pervokki kirjoitti:

        ..kokemusten perusteella vika ei oo mussa.. mikä nyt muka olis muuttunu?.. hmm no naiset on kai niin vaativia.. nykyään.. ja rikaskin pitäs olla..

        hanki rahaa niin sitten onnistuu heti


      • saa rahaa palamaan kirjoitti:

        puhelinlaskut matka hotelli syöttämiset

        maksullinen nainen saattaa tulla halvemmaksikin ja ainakin yksi asia on varma:)


      • rahaa pitää olla kirjoitti:

        hanki rahaa niin sitten onnistuu heti

        ..se siis tosiaan on?.. säälittävää suorastaan.. tunteet loppuu sitten ku rahatkin.. höh..


      • naisia
        pervokki kirjoitti:

        ..se siis tosiaan on?.. säälittävää suorastaan.. tunteet loppuu sitten ku rahatkin.. höh..

        ihania mutta vaativia


    • nyt pervokki hupsi...
      Kyllä sää sen noita vaimon viel löydät...
      Mihkään kellariin...

      • ..niinpä niin.. kellariini kuitenkin jään tänään..
        mököttäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää..


      • pervokki kirjoitti:

        ..niinpä niin.. kellariini kuitenkin jään tänään..
        mököttäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää..

        Kauan meinasit möksätä...... Pervokkiiiii....
        Kuti....kuti......=:0))


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe