COLONSTERIL oksettaa!!!!!!

YÖK

Miten saan juotua neljä litraa colonsteril liuosta? Jo kahden lasin jälkeen oksennus lentää. Voisiko liuosta "maustaa" jollakin? Vinkkejä kiitos.

21

19219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleensä

      Yleensä ei mielellään että liuos olisi mahdollisimman oikeanlainen, mutta kannattaisi varmaan kysyä sairaalasta jonne olet menossa tähystykseen?
      Jos et tähän hätään saa ketään kiinni niin en usko jos lisäät esim sokeroimatonta mehua sekaan tosin niin että yksi purkki on edelleen litrassa nestettä.

      • minä join

        -95, ja kuukauden päästä on tutkimus edessä. Muistaakse se oli valion viinirypälemehu, joka peitti paremmin kuin jokuu muu sen maut. Ei ainakaan tutkimuksen aikan huomautettu mitään, en kyllä kertonutkaan. Onnea tutkimukseen, koita kestää


      • tatti
        minä join kirjoitti:

        -95, ja kuukauden päästä on tutkimus edessä. Muistaakse se oli valion viinirypälemehu, joka peitti paremmin kuin jokuu muu sen maut. Ei ainakaan tutkimuksen aikan huomautettu mitään, en kyllä kertonutkaan. Onnea tutkimukseen, koita kestää

        Mulle sairaalasta sanottiin että mehuun voi sekoittaa, en kyllä olisi saanut sitä alas ilman.


    • ällöä

      Kauheaa litkua se Colonsteril on, kieltämättä. Itse sain sitä jotenkuten alas kun sekoitin tomaattimehuun ja join sotkun niin nopeasti kuin pystyin. Silti jossain vaiheessa laatta lensi...

      • Anonyymi

        Minä pidin nenästä kiinn ja join ,hyvin meni .


    • hoituri

      Sun kohdalla jo myöhäistä, mutta muille tiedoksi, että meidän sairaalassa käytetään Phosforalia. Juodaan aamulla ja illalla eli ei litratolkulla (tietenkin myös ruokavalio-ohjeita noudatettava). Voisi kysyä, käykö se.

    • -MG

      Wanha threadi, mutta googlesta tulee esille kun aiheesta hakee tietoa. Itselläni oli tähystys edessä ja ihmettelin miten tuota litkua pystyy kukaan noin paljoa juomaan. Päätin, että juon sen mitä pystyn ja se on siinä. 2L sain alas ja lääkärissä sanottiin, että suoli on tyhjentynyt hyvin. Tuo 6L on siis ilmeisesti hyvinkin ylimitoitettu määrä.

      • -TTT-

        Itse olen tehnyt tyhjennyksen Colonsterilillä niin monesti, että se menee jo rutiinilla eikä se hirveä makukaan enää oikein tunnu. Ehdottomasti kannattaa tehdä sitä jääkaappiin, koska se maistuu kylmänä vähemmän pahalta. Tarvittaessahan siihen voi sekoittaa myös jotakin Mehukatti-tyylistä mehua. Kuusi litraa on varmasti liikaa tyhjennykseen, neljä lienee sopiva ja vähempikin voi riittää.


      • nyt_juodaan

        "2L sain alas ja lääkärissä sanottiin, että suoli on tyhjentynyt hyvin. Tuo 6L on siis ilmeisesti hyvinkin ylimitoitettu määrä."

        Se riippuu aika paljon ihmisestä. 6 l ei välttämättä ole yhtään ylimitoitettu. Itselleni se oli aikoinaan alimitoitettu. 6 litraa ei riittänyt huuhtomaan suolistoa kunnolla. Tähystystulos ei ollut paras mahdollinen, koska suoli oli tyhjentynyt huonosti. Join siis joka piaran eli 6 litraa. En lisäillyt mehua, enkä maustanut, enkä oksennellut. Elämässä kuuluu olla vähän kärsimystä. Ilolla muistelen aikoja, jolloin tähystykset olivat arkipäivää. Nykyisin on toisin.

        Tosin tässä sitä vetelen Colonsteriliä yli 10 vuoden tauon jälkeen. Juominen alkoi klo 18.30. Olen juonut 0,9 litraa (20 minuutissa). Otan tässä viimeisen lasillisen ennen kuin postaan tämän.

        Eli juokaa ilolla, älkää maustako, älkää kyökkikö/oksennelko. Kärsikää juodessanne, koska kärsimys on osa elämää. Huomenna on parempi päivä.


    • jykä

      sekoita kirkkaaseen vedellä laimennettuun omenatuoremehuun.esim. rainbow tai pirkka omenamehut hyviä.juo jääkaappikylmänä tyhjennysliuos.ei niin pahanmakuinen kun muurten.t.jykä 50v.morbus chron vuodesta 2006.

    • ,

      Aloitus on vuosien takainen;((

      • sitä_Samaa

        Mutta aihe edelleen ajankohtainen. Kyseisen tuotteen makua EI OLE MUUTETTU vuosien saatossa. Tämä on sitä samaa "hyvää" (eli aivan pask**) mitä 15 vuotta sitten.


    • Suolen tähystykseen

      Minun juotava tänään 2 litraa Colonosteriliä ja huomennna vielä 2 litraa aamulla. Oksettavaa litkua. Ykäsin n. desin verran sitä. Itse en ole pystynyt juomaan 1 litraa tunnissa... kun on niin pirun kuvottavan makuista, että alkaa väkisin kakomaan. Aloitin juomisen klo 17, ja klo on jo kohta 22.00. Eli aika kauan on menyt hieman yli litran juomiseen minulla.

      Nyt löysin onneksi hyviä vinkkejä.. mehua juoman perään, niin ei maistu niin kammottavalta. Otan pieniä hörppyjä mustaherukkamehua.

      Joku oli kuulemma saanut vinkkiä, että imeskele turkinpippuri-karkkia, niin peittää maun kuulemma hyvin.

    • kolo2

      Ei sitä välttämättä tarvitse 4 litraa juoda. Itsellä riitti hienosti noin 3 litraa.. sekoitin litkun omenamehuun, niin sai jotenkuten alas sen.

    • yhhh

      on kyllä jäätäävän makusta tavaraa. No pakolla alas.. meinaa kyllä vaan tulla myös pakolla ylös.

      • Colonstriliä_kitaan

        Isotoninen liuos ei tule ylös. on normaalia että meinaat kyökkiä, mutta niele vaan. Kuvittele että sinulle maksetaan siitä. tämä on "money shot". Sinä nielet tavaran ja näytät kameralle, että suu on tyhjä!!! Jos vedet valuu silmistä ja kyökittää, niin ei se mitään. Niele silti kaikki. Joka pisara!


    • Heipä

      Pakko sanoa (litkua tässä parhaillaan juomassa), että sekoita nesteeseen jotain mehua (ei sellasta, jossa hedelmälihaa), esim. appelsiinimehua ja sit vaan sitruunatiivistettä reippaasti. Alkaa uppoo, kokeilkaa ihmeessä. Aloitin klo 17 ja nyt on mennyt 19 mennessä alas 2,5 litraa. Enemmän tässä vaivaa se, että ei oo saanut syödä. Pelkkää nestettä ja, että joutuu juomaan sitä tosi paljon tyhjään vatsaan. Aika urakka, must say.

    • Anonyymi

      Teini-ikäiselle piti saada 5 litraa colonsteriliä alas, ainoa tapa mikä auttoi oli, että jauhe sekoitettiin suoraan cokikseen ja joi pillillä. Cokiksen maku vei parhaiten lääkkeen maun ja ilmeisesti hiilihapotkin auttoi... Reilu 3 litraa meni ja suoli oli tyhjentynyt lääkärin mukaan oikein hyvin!

    • Anonyymi

      Just juomassa ja hyvin menee. Ei maistu miltään.

    • Anonyymi

      En tiedä onko maku muuttunut tässä vuosien mittaan, mut mielestäni ei toi nyt kaiken pelottelun ja kauhutarinoiden jälkeen kovin pahalta maistu. Ekat pari huikkaa oli ns. pahimmat.. Lähinnä maistuu joltain sitruunavissyltä, mistä on hiilihapot pois. Itseasiassa juuri tällä hetkellä olen juonut 1,5l puolentoista tunnin aikana, eikä tee yhtään vaikeaa. Hieman suolaisen makuista ja hento sitrus maistuu myös. Vähän semmoinen vettä paksumpi liuos, ja luulen että monelle se tekstuuri tekee pahaa ja tuo juomisen määrä. Itse menee haaleanakin alas ihan hyvin, eikä tarvi kroppaa viilentää jääkaappi kylmällä liemellä. Kun liemi alkaa vaikuttamaan, niin vessa kannattaa pitää lähellä ja jos käytössä on pide suihku niin turha tuhlata vessapaperia. Suihkulla puhtaaksi ja pehmeällä pyyhkeellä taputellen hanuri kuivaksi. Just join vikan lasillisen tätä kirjoittaessa, eli pari litraa meni pariin tuntiin. Vika lasillinen piti kyllä taistella alas. .Ja pari kertaa jo tän tekstin aikana käynyt istunnolla. Meni se 1,5 h kun alkoi vaikuttamaan. Onneks tuli päivällä syötyä kevyesti, eikä mitään kilon pihviä ;)

      • Anonyymi

        Jäi aiemmasta pois että aamupalaksi onkin sitten taas 2 litraa tuota ilolientä tarjolla :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe