Ateismi on vahvojen tie

Julistaja

Kaltaiseni luuserit eivät voi kaikessa surkeudessaan muuta tehdä kuin turvata Jumalaan ja toivoa hänen johdatustaan. Toisaalta silloin voi edes olla vapaa maailman tyhjyydestä.

9

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ifrit

Riittävän vahvaksi tulemiseen ei tarvita muutakuin yritystä. Ota mielummin joku harrastus joka kiinnostaa ja mene siihen mukaan täysillä, saat varmasti enemmän sisältöä kuin jumalista. Vaikutat mielestäni jotenkin masentuneelta, ehkä kannattaisi puhua jonkun auttajan, esim. kuraattorin kanssa?

• Julistaja

Näin haen itselleni sääliä ja huomiota.

• Henkisesti heikkoja on myös ateisteissa. Se ei tee ketään vahvaksi, ettei usko johonkin olentoon, johon toinen uskoo. Mutta jos uskoo siksi, että päässä naksuu tai siksi, että se vaan tuntuu hyvältä, niin sitten on heikko. Ja se ei ole kehäpäätelmä.

• ateisti pelkuri

Kaltaiseni luuserit eivät voi kaikessa surkeudessaan muuta tehdä kuin turvata ateismiin ja toivoa saavansa siltä lohdutusta. Toisaalta silloin voi edes olla vapaa elämän tarkoituksesta.
      Olen niin onneton, elämäni on täysin tyhjä, turha ja tarkoitukseton. Elämäni on Itsemurha.

• Atte Ateismi

Uskikset ovat mielikuvituksettomia. Kaikista maailman suunnista ja mahdollisuuksista he tuijottavat vain yhteen kuin aasi joka kulkee porkkanan perässä. Tavoittelee, tavoittelee, mutta kiinni ei saa. Ja haukkuu kaikkia muita, jotka väittävät maailmassa olevan muutakin kuin se yksi porkkana.

• @teisti
        Atte Ateismi kirjoitti:

Uskikset ovat mielikuvituksettomia. Kaikista maailman suunnista ja mahdollisuuksista he tuijottavat vain yhteen kuin aasi joka kulkee porkkanan perässä. Tavoittelee, tavoittelee, mutta kiinni ei saa. Ja haukkuu kaikkia muita, jotka väittävät maailmassa olevan muutakin kuin se yksi porkkana.

Hyvin sanottu :)

• Apostoli34

Olen luuseri, epäonnistuin ja turvasin Jumalaan.
      Olet oikeassa. Mutta mitä on vahvuus? Ulkoista vai sisäistä?

• uskmtn hlö

machoilua. Peritty jostain paimentolaiskulttuurista?

Minä en kuritta kasvanut enkä aio kunniatta kuolla, sanoi entinen itsemurhapommittaja.

• Apostoli34
        uskmtn hlö kirjoitti:

machoilua. Peritty jostain paimentolaiskulttuurista?

Minä en kuritta kasvanut enkä aio kunniatta kuolla, sanoi entinen itsemurhapommittaja.

hieman eri mieltä kuin moni muu uskovista. Mielikuvat ovat kaukana machoilusta. Tuntemani uskovat mummot ovatkin todella machoja tai ne tytöt, jotka eivät levittele seksikokemuksiaan joka palstalla tai pojat, jotka mieluummin ottavat turpiinsa kuin lyövät takaisin (taitaa olla harvassa uskovienkin joukossa).

"Ylpeyttä Jumala vihaa, nöyryyttä hän rakastaa.", miten tuo vastaa machoilua? P.s kristinuskoon ei kuulu itsemurhapommittaminen. Vaan lähimmäisenrakkauden julistaminen ja ko. pommittajille saattoi olla hieman karvas pala niellä ajatus:"Rakastakaa vihollistanne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat." -Jeesus-.... Eli älä sotke uskonnollisuutta ja Jeesuksen opetuksia.

Olet oikeassa, uskonto/uskonnollisuus voi mainitsemiasi asioita painottaakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3074
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2772
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      62
      2556
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2477
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2038
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1559
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1552
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1529
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      77
      1514
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1439
    Aihe