Kaltaiseni luuserit eivät voi kaikessa surkeudessaan muuta tehdä kuin turvata Jumalaan ja toivoa hänen johdatustaan. Toisaalta silloin voi edes olla vapaa maailman tyhjyydestä.
Ateismi on vahvojen tie
9
586
Vastaukset
- Ifrit
Riittävän vahvaksi tulemiseen ei tarvita muutakuin yritystä. Ota mielummin joku harrastus joka kiinnostaa ja mene siihen mukaan täysillä, saat varmasti enemmän sisältöä kuin jumalista. Vaikutat mielestäni jotenkin masentuneelta, ehkä kannattaisi puhua jonkun auttajan, esim. kuraattorin kanssa?
- Julistaja
Näin haen itselleni sääliä ja huomiota.
Henkisesti heikkoja on myös ateisteissa. Se ei tee ketään vahvaksi, ettei usko johonkin olentoon, johon toinen uskoo. Mutta jos uskoo siksi, että päässä naksuu tai siksi, että se vaan tuntuu hyvältä, niin sitten on heikko. Ja se ei ole kehäpäätelmä.
- ateisti pelkuri
Kaltaiseni luuserit eivät voi kaikessa surkeudessaan muuta tehdä kuin turvata ateismiin ja toivoa saavansa siltä lohdutusta. Toisaalta silloin voi edes olla vapaa elämän tarkoituksesta.
Olen niin onneton, elämäni on täysin tyhjä, turha ja tarkoitukseton. Elämäni on Itsemurha.- Atte Ateismi
Uskikset ovat mielikuvituksettomia. Kaikista maailman suunnista ja mahdollisuuksista he tuijottavat vain yhteen kuin aasi joka kulkee porkkanan perässä. Tavoittelee, tavoittelee, mutta kiinni ei saa. Ja haukkuu kaikkia muita, jotka väittävät maailmassa olevan muutakin kuin se yksi porkkana.
- @teisti
Atte Ateismi kirjoitti:
Uskikset ovat mielikuvituksettomia. Kaikista maailman suunnista ja mahdollisuuksista he tuijottavat vain yhteen kuin aasi joka kulkee porkkanan perässä. Tavoittelee, tavoittelee, mutta kiinni ei saa. Ja haukkuu kaikkia muita, jotka väittävät maailmassa olevan muutakin kuin se yksi porkkana.
Hyvin sanottu :)
- Apostoli34
Olen luuseri, epäonnistuin ja turvasin Jumalaan.
Olet oikeassa. Mutta mitä on vahvuus? Ulkoista vai sisäistä?- uskmtn hlö
machoilua. Peritty jostain paimentolaiskulttuurista?
Minä en kuritta kasvanut enkä aio kunniatta kuolla, sanoi entinen itsemurhapommittaja. - Apostoli34
uskmtn hlö kirjoitti:
machoilua. Peritty jostain paimentolaiskulttuurista?
Minä en kuritta kasvanut enkä aio kunniatta kuolla, sanoi entinen itsemurhapommittaja.hieman eri mieltä kuin moni muu uskovista. Mielikuvat ovat kaukana machoilusta. Tuntemani uskovat mummot ovatkin todella machoja tai ne tytöt, jotka eivät levittele seksikokemuksiaan joka palstalla tai pojat, jotka mieluummin ottavat turpiinsa kuin lyövät takaisin (taitaa olla harvassa uskovienkin joukossa).
"Ylpeyttä Jumala vihaa, nöyryyttä hän rakastaa.", miten tuo vastaa machoilua? P.s kristinuskoon ei kuulu itsemurhapommittaminen. Vaan lähimmäisenrakkauden julistaminen ja ko. pommittajille saattoi olla hieman karvas pala niellä ajatus:"Rakastakaa vihollistanne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat." -Jeesus-.... Eli älä sotke uskonnollisuutta ja Jeesuksen opetuksia.
Olet oikeassa, uskonto/uskonnollisuus voi mainitsemiasi asioita painottaakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713