Olenko minä sitten kuinka outo? Pimppi ei tunnu rentona mitenkään kovin tiukalta. (Toki lihaksilla saan pimpin tiukaksi). Saan orgasmin kahta milliä vajaa 2cm paksulla, 8cm pitkällä, värisemättömällä kiihottimella/tekokalulla. Ei tarvitse pingottaa pimppiä mitenkään. Klitta kyllä välillä kaipailee kosketusta mutta sehän on normaaliakin kiihotuksen kannalta. Tuntuu oudolta lukea tekstejä "vain iso kalu tyydyttää naisen"
Olenko outo?
5
2326
Vastaukset
- Herra Y
olet aivan normaali. Pillerolla on kyky mukautua ja ottaa nautinto ohkaisestakin, jos sitä ei ole pilalle venytelty ja olet harrastanut liikuntaa. Ja kun itse olet hoitamassa, ihan tahtomattasi osaat hinkata oikeista paikoista, se tuntuu hyvältä. Ai, mullakin alkoi seisomaan!
Mulla ihan sama juttu, tyydytän itseni dilsolla, joka on 2 cm paksu. Koko-ongelma miesten omassa päässä.
- mukautuvuus
Saganna kirjoitti:
Eli siis dildolla piti sanomani ;)
Aika hauska vempele tuo pimppi. Isokin mahtuu, mutta pienestäkin tulee täyteen. Olispa kulli yhtä monitoiminen. Tarvittaessa se venyis 25 cm mittaan ja jos tuntus liian pitkältä, niin sitten se vois olla vaikkapa puolikas maksimista. Sama juttu paksuuden kanssa.
- joo
mukautuvuus kirjoitti:
Aika hauska vempele tuo pimppi. Isokin mahtuu, mutta pienestäkin tulee täyteen. Olispa kulli yhtä monitoiminen. Tarvittaessa se venyis 25 cm mittaan ja jos tuntus liian pitkältä, niin sitten se vois olla vaikkapa puolikas maksimista. Sama juttu paksuuden kanssa.
Jees, totta puhut - miehiä on sorsittu luomisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943799Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512682- 1591327
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741250Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46924
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt208785