Olenko minä sitten kuinka outo? Pimppi ei tunnu rentona mitenkään kovin tiukalta. (Toki lihaksilla saan pimpin tiukaksi). Saan orgasmin kahta milliä vajaa 2cm paksulla, 8cm pitkällä, värisemättömällä kiihottimella/tekokalulla. Ei tarvitse pingottaa pimppiä mitenkään. Klitta kyllä välillä kaipailee kosketusta mutta sehän on normaaliakin kiihotuksen kannalta. Tuntuu oudolta lukea tekstejä "vain iso kalu tyydyttää naisen"
Olenko outo?
5
2313
Vastaukset
- Herra Y
olet aivan normaali. Pillerolla on kyky mukautua ja ottaa nautinto ohkaisestakin, jos sitä ei ole pilalle venytelty ja olet harrastanut liikuntaa. Ja kun itse olet hoitamassa, ihan tahtomattasi osaat hinkata oikeista paikoista, se tuntuu hyvältä. Ai, mullakin alkoi seisomaan!
Mulla ihan sama juttu, tyydytän itseni dilsolla, joka on 2 cm paksu. Koko-ongelma miesten omassa päässä.
- mukautuvuus
Saganna kirjoitti:
Eli siis dildolla piti sanomani ;)
Aika hauska vempele tuo pimppi. Isokin mahtuu, mutta pienestäkin tulee täyteen. Olispa kulli yhtä monitoiminen. Tarvittaessa se venyis 25 cm mittaan ja jos tuntus liian pitkältä, niin sitten se vois olla vaikkapa puolikas maksimista. Sama juttu paksuuden kanssa.
- joo
mukautuvuus kirjoitti:
Aika hauska vempele tuo pimppi. Isokin mahtuu, mutta pienestäkin tulee täyteen. Olispa kulli yhtä monitoiminen. Tarvittaessa se venyis 25 cm mittaan ja jos tuntus liian pitkältä, niin sitten se vois olla vaikkapa puolikas maksimista. Sama juttu paksuuden kanssa.
Jees, totta puhut - miehiä on sorsittu luomisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294