Olenko minä sitten kuinka outo? Pimppi ei tunnu rentona mitenkään kovin tiukalta. (Toki lihaksilla saan pimpin tiukaksi). Saan orgasmin kahta milliä vajaa 2cm paksulla, 8cm pitkällä, värisemättömällä kiihottimella/tekokalulla. Ei tarvitse pingottaa pimppiä mitenkään. Klitta kyllä välillä kaipailee kosketusta mutta sehän on normaaliakin kiihotuksen kannalta. Tuntuu oudolta lukea tekstejä "vain iso kalu tyydyttää naisen"
Olenko outo?
5
2319
Vastaukset
- Herra Y
olet aivan normaali. Pillerolla on kyky mukautua ja ottaa nautinto ohkaisestakin, jos sitä ei ole pilalle venytelty ja olet harrastanut liikuntaa. Ja kun itse olet hoitamassa, ihan tahtomattasi osaat hinkata oikeista paikoista, se tuntuu hyvältä. Ai, mullakin alkoi seisomaan!
Mulla ihan sama juttu, tyydytän itseni dilsolla, joka on 2 cm paksu. Koko-ongelma miesten omassa päässä.
- mukautuvuus
Saganna kirjoitti:
Eli siis dildolla piti sanomani ;)
Aika hauska vempele tuo pimppi. Isokin mahtuu, mutta pienestäkin tulee täyteen. Olispa kulli yhtä monitoiminen. Tarvittaessa se venyis 25 cm mittaan ja jos tuntus liian pitkältä, niin sitten se vois olla vaikkapa puolikas maksimista. Sama juttu paksuuden kanssa.
- joo
mukautuvuus kirjoitti:
Aika hauska vempele tuo pimppi. Isokin mahtuu, mutta pienestäkin tulee täyteen. Olispa kulli yhtä monitoiminen. Tarvittaessa se venyis 25 cm mittaan ja jos tuntus liian pitkältä, niin sitten se vois olla vaikkapa puolikas maksimista. Sama juttu paksuuden kanssa.
Jees, totta puhut - miehiä on sorsittu luomisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692