Pandakarhut on tänä vuonna WWF:n suojelukohteena. Osallistukaa pandakarhujen auttamiseksi. Lisätietoja saatte täältä.
http://www.panda-myynti.net/asp/empty.asp?P=4546&VID=&SID=254675646211280&S=0&C=18376
http://www.wwf.fi/
Auttakaa pandakarhuja
5
525
Vastaukset 5
- amatsoni
on hyvä keinoa auttaa eläimiä ja kerätä samalla itselle palkinto. Sukulaistyttö oli kerran tuossa mukana ja sai itselleen stereot, ja ylpeän mielen siitä että sai noin auttaa eläimiä.
Tämä voisi ehkä innostaa ihmisiä osallistumaan vielä enemmän eläinten auttamiseen kun siitä on myös itselle luvassa jonkinlaisia etuja.
Tosin itse olen kyllä kiinnostunut silti auttamaan eläimiä vaikka en itse siitä mitään korvausta saisikaan, ainakin hyvän mielen saa jos on osallistunut eläinten auttamiseen tavalla tai toisella.
Olisi hyvä että Suomessa järjestettäisiin enemmän kaikenlaisia keräyksiä ym. tapahtumia jonka tuotto menisi eläinten auttamiseen.- amatsoni
DarkFear kirjoitti:
Tämä voisi ehkä innostaa ihmisiä osallistumaan vielä enemmän eläinten auttamiseen kun siitä on myös itselle luvassa jonkinlaisia etuja.
Tosin itse olen kyllä kiinnostunut silti auttamaan eläimiä vaikka en itse siitä mitään korvausta saisikaan, ainakin hyvän mielen saa jos on osallistunut eläinten auttamiseen tavalla tai toisella.
Olisi hyvä että Suomessa järjestettäisiin enemmän kaikenlaisia keräyksiä ym. tapahtumia jonka tuotto menisi eläinten auttamiseen.samoilla linjoilla, en kaipaa palkintoja eläinten auttamisesta, paras palkintohan on se että on tehnyt jotain niiden hyväksi. Tarkoitin vaan että just sellaset jotka ei välttämättä oo niin kiinnostuneita eläinten asioista auttavat edes näin, oman edun tavoittelun lisäksi ikäänkuin siinä sivussa.
- Vasuri
Tukeeko WWF eläinkokeita? Metsästystä?
Ennen kuin joku paljastaa minut laiskaksi, haluaisin vain huomauttaa että nämä ovat mielestäni relevantteja kysymyksiä kaikille eläinoikeusoppineille. - support.abortion
miten wwf käyttää rahat eläintensuojeluun? pikainen vilkaisu sivulla ei kertonut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556