Kuka muu on huomannut, että poikkeuksetta feministit ovat rumia? Johtuuko näiden naisten sairas ajattelumalli siitä, että he joutuvat tyytymään rumiin miehiin? Aiheuttaako huono ulkonäkö katkeruutta, kun kyrvästä talutettavat miehet eivät olekaan joka paikassa pokkuroimassa?
"Miehet on ihan paskoja!!!" -vastaukset otetaan ilolla vastaan ja niille tullaan nauramaan makeasti...
Feministit ovat rumia.
37
1094
Vastaukset
- mä
Miehet on ihan paskoja!!!
- Samovarius
Hahahahahahahaha. hik. hik. hik...
- nauraja
Alko muaki naurattaan.
HAHHHAAAHHAHHHAHHAHHHHHAHHAHHHAAAAAAAAGGGGRRRFFFFFFHGAAKDJJDDJHHHHHHAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAH!!! - HAHA
No kyllä muakin rupes vähän huvittaan.
Hishshshgiihggghiihhhgaaahhhhhhgghööhhhhhiuhhööö..
- Viisas tietäjä
Olen huomannut samaa ..fenistit ovat yleensä
aika rumia akkoja ,toisista tulee jopa mies
mieleen kun niitä joutuu katselemaan!!
Kai se sairas ajatusmaailma väkisinkin heijastuu
myös niiden ulkonäköön!!!!!!- joo
viimeisimmän kuukausiliitteen juttua rakkaudesta, siinä oli myös lesbopari ja niin "nättejä" naisia.
- hmmm...
miesmäisen naisen sairas miesmäinen ajatusmaailma???
- olen feministi
Opettele säkin poikaparka kirjottaan.
- Jokke
olen feministi kirjoitti:
Opettele säkin poikaparka kirjottaan.
en oo fenisti
mitäs tossa nyt on väärin, siis en todellakaan halua olla fenisti. - feministi
Jokke kirjoitti:
en oo fenisti
mitäs tossa nyt on väärin, siis en todellakaan halua olla fenisti.Onks sun jotenki pakko sitten olla just FENISTI?
Meinaan, jos et kerran haluu.
Mikäs sää sitten muuten haluut olla? - Jokke
feministi kirjoitti:
Onks sun jotenki pakko sitten olla just FENISTI?
Meinaan, jos et kerran haluu.
Mikäs sää sitten muuten haluut olla?halunnu olla keskimmäisen välivällyn kiristyksen valvojan apumiehen oppipoika.
- feministi
Jokke kirjoitti:
halunnu olla keskimmäisen välivällyn kiristyksen valvojan apumiehen oppipoika.
Nyt mä ainaki ymmärrän kaiken.
- watcher
Olen jo kauan sitten havainnut saman asian. Rumuus aiheuttaa huonoa suosiota miesten silmissä, ja tästä seuraa katkeruus ja lopulta feministinen ajattelutapa tyyliin: "Ei minussa vikaa ole vaan miehet on paskoja".
Kauniit naiset ovat yleensä paljon viisaampia, koska katkeroituminen ei ohjaa heidän ajatteluaan.- Ent kaunis nainen
Just.
Miehen mielestä kauniit naiset ovat kauniimpia kuin rumat, siksi että heidän ajatteluaan johdattelee: MIES! - Joka
Ent kaunis nainen kirjoitti:
Just.
Miehen mielestä kauniit naiset ovat kauniimpia kuin rumat, siksi että heidän ajatteluaan johdattelee: MIES!Rumat ei pääse taivaaseen.
- Tytsy
Joka kirjoitti:
Rumat ei pääse taivaaseen.
Kiltit tytöt ne pääsee taivaaseen, me muut, me päästään minne vaan.
- Joka
Tytsy kirjoitti:
Kiltit tytöt ne pääsee taivaaseen, me muut, me päästään minne vaan.
No mutta kun rumat ei pääse edes ravintolaan sisään.
- ehdottaja
Joka kirjoitti:
No mutta kun rumat ei pääse edes ravintolaan sisään.
Perusta oma ravintola nimellä Rumat ja ilkeet.
Tuliskohan sinne ketään?
Vois olla että siitä tulisi hitti.
Tarjoo sitten mulle siellä ilmaiseksi aina syötävää ja juotavaa. - Joka
ehdottaja kirjoitti:
Perusta oma ravintola nimellä Rumat ja ilkeet.
Tuliskohan sinne ketään?
Vois olla että siitä tulisi hitti.
Tarjoo sitten mulle siellä ilmaiseksi aina syötävää ja juotavaa.Sen teen,jos oot riittävän ruma ja lupaat tuoda kaveritkin.Ravintolaan voisi ottaa myös tosi tyhmiä.Ja lavalle esiintymään Matti ja Teppo.Olisko vähän tasoa,mitä.
- joo
Joka kirjoitti:
Sen teen,jos oot riittävän ruma ja lupaat tuoda kaveritkin.Ravintolaan voisi ottaa myös tosi tyhmiä.Ja lavalle esiintymään Matti ja Teppo.Olisko vähän tasoa,mitä.
Joo, alkaa hahmottua - ideasta tekoihin.
- Joka
joo kirjoitti:
Joo, alkaa hahmottua - ideasta tekoihin.
Ja paikaksi vois valita..äää..vaikkaa..Hesasta toi Karjalatalo.Se on riittävän iso ja se on lähes aina tyhjillään.Ja ovelle voitais panna seisomaan ja laulamaan Tony Halme.
- joo
Joka kirjoitti:
Ja paikaksi vois valita..äää..vaikkaa..Hesasta toi Karjalatalo.Se on riittävän iso ja se on lähes aina tyhjillään.Ja ovelle voitais panna seisomaan ja laulamaan Tony Halme.
hyvältä näyttää.
- joka
joo kirjoitti:
hyvältä näyttää.
Laulaiskohan Tony jotain tangoa jos pyytäisi,mitä luulet.
- joo
joka kirjoitti:
Laulaiskohan Tony jotain tangoa jos pyytäisi,mitä luulet.
Varmasti olis niin tyhmä, että laulais.
- tieto
Feministien olo helpottaisi jos kunnolla munaa saisivat. Mutta ei taida tympeäilmeisille rumiluksille helposti olla tarjolla.
- Tytsy
Vaikutat puhuvan kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Niinhän niillä on himot, niin, niillä rumillakin.
Otan osaa.
- beatrice
Te siis väitätte, että feminismi ja rumuus
ovat jotenkin yhteydessä toisiinsa.Ei pidä
paikkansa.
No entäpä kun Kauniin ulkokuoren alla piileekin
Feministi? - Skabbari
Eräänä päivänä femakko ja mies rakastelivat.Femakko huokaili raskaasti miehen alla ja kuiskaili vaativaan sävyyn miehelle..olenko kaunis..sano olenko..sano minua kauniiksi...onko minussa mitään kaunista.Mies alkoi tulla huippuunsa ja sanoi femakolle,no on,on,mutta mä vedän sen ihan just ulos.
- Tytsy
Kamalaa, siis tuo hävytön miehenretale varasti sen naisen kauniit AIVOT!!!
- Petsku
Tytsy kirjoitti:
Kamalaa, siis tuo hävytön miehenretale varasti sen naisen kauniit AIVOT!!!
Buahhahhaahhhaahaaa,väärin tytsy,sillä eihän sillä naisella edes ollut aivoja.Etkö huomannut,mitä siinä luki,että se nainen oli femakko.
- Sandra
Petsku kirjoitti:
Buahhahhaahhhaahaaa,väärin tytsy,sillä eihän sillä naisella edes ollut aivoja.Etkö huomannut,mitä siinä luki,että se nainen oli femakko.
Feministin ja sovinistin yksi ero on siinä,
että sovinisti on jäljessä. - Petsku
Sandra kirjoitti:
Feministin ja sovinistin yksi ero on siinä,
että sovinisti on jäljessä.No,kait se käy takaakinpäin.
- Tytsy
Petsku kirjoitti:
No,kait se käy takaakinpäin.
No et sä näköjään onnistunutkaan asentaan itelles noita feministin kauniita aivoja.
Jäljessä ei ole takana.
Jäljessä on takapaijuinen. - Petsku
Tytsy kirjoitti:
No et sä näköjään onnistunutkaan asentaan itelles noita feministin kauniita aivoja.
Jäljessä ei ole takana.
Jäljessä on takapaijuinen.Tarkoitatko "takapajuinen",niinkuin femakko,vai "takapaijuinen",niinkuin tyhmä femakko.
- Tytsy
Petsku kirjoitti:
Tarkoitatko "takapajuinen",niinkuin femakko,vai "takapaijuinen",niinkuin tyhmä femakko.
Saat vapaasti valita noista vaihtoehdoistasi sinulle sopivimman.
- Petsku
Tytsy kirjoitti:
Saat vapaasti valita noista vaihtoehdoistasi sinulle sopivimman.
On tullut jo valittua,muttei kumpikaan noista.Omistamani hahmo kuulunee kategoriaan "helvetin tyhmä femakko".
- Sandra
Petsku kirjoitti:
No,kait se käy takaakinpäin.
Niin, mutta toivottavasti et käsittänyt väärin viestiäni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481