www.offipalsta.com

Repro

EI TOIMI!Ainakaan minulla...Toimiiko muilla?

29

15527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttäjä

      Meni just jökkiin...vartti sit vielä rulas

      • l-200

        No joo....

        Kyllä tuo nyt näkyy toimivan, tosin onhan tuo nakellut "cannot fond server":iä jonkin kerran.
        Oiskohan porukalla servun huolto/päivitys tai muu homma meneillään...

        T: L-200


      • ite
        l-200 kirjoitti:

        No joo....

        Kyllä tuo nyt näkyy toimivan, tosin onhan tuo nakellut "cannot fond server":iä jonkin kerran.
        Oiskohan porukalla servun huolto/päivitys tai muu homma meneillään...

        T: L-200

        Siellähän vaan paskantärkeet toyota äijät kehuu iteesä ja moittivat muiden kalustoa. Vittu typerää porukkaa


      • miksa
        ite kirjoitti:

        Siellähän vaan paskantärkeet toyota äijät kehuu iteesä ja moittivat muiden kalustoa. Vittu typerää porukkaa

        paskan tärkeä roverin omistaja joka vetää herneen nenään jos ei toyotista napsu vetarit joka mäessä!


      • ite
        miksa kirjoitti:

        paskan tärkeä roverin omistaja joka vetää herneen nenään jos ei toyotista napsu vetarit joka mäessä!

        Tosiaankaan ole ranken omistaja. Johan tuon huomaa, ku muutamaa just toyon ostaneen topicia lukee, että kusi nousee päähän samontein.


      • C303
        miksa kirjoitti:

        paskan tärkeä roverin omistaja joka vetää herneen nenään jos ei toyotista napsu vetarit joka mäessä!

        ...oikeasti tojoa maasturiksi...


      • Käyttäjä
        ite kirjoitti:

        Siellähän vaan paskantärkeet toyota äijät kehuu iteesä ja moittivat muiden kalustoa. Vittu typerää porukkaa

        Kuis sää sen tiedät,taidat kuulua aktiivisiin lukioihin ko noin voit sanoo


      • ite
        Käyttäjä kirjoitti:

        Kuis sää sen tiedät,taidat kuulua aktiivisiin lukioihin ko noin voit sanoo

        Näinpä kuulunki.


      • miksa
        C303 kirjoitti:

        ...oikeasti tojoa maasturiksi...

        Eiköhän se ole maasturi siinä kun muutkin vai oletko sitä kastia joka kuvittelee että oma "auto" on paras... eikös suomessa sokeat tee maalisuteja ja harjoja?? mitähän ne ruotsissa tekevät?


      • käyttäjä
        ite kirjoitti:

        Näinpä kuulunki.

        Nyybinä avaudut sillontällön


      • C303
        miksa kirjoitti:

        Eiköhän se ole maasturi siinä kun muutkin vai oletko sitä kastia joka kuvittelee että oma "auto" on paras... eikös suomessa sokeat tee maalisuteja ja harjoja?? mitähän ne ruotsissa tekevät?

        olihan se aika asiaton huomautus, ärsytti lähinnä ton tojo-tosi-miehen kirjoitus johon vastasin.
        siis itsekkin aikoinaan Roverella ajaneena.
        En tosin saanut siitä mitään muuta rikki kuin Rangen keskustasauspyörästön enkä lantikasta mitään vaikka joskus kovin yritinkin.
        Vaikkakin C303 on sellaisenaan yksi parhaita ellei paras maasturi mitä olen ajanut, ei tosin maantiellä, ja olen ajanut aika monia.


      • C303
        C303 kirjoitti:

        olihan se aika asiaton huomautus, ärsytti lähinnä ton tojo-tosi-miehen kirjoitus johon vastasin.
        siis itsekkin aikoinaan Roverella ajaneena.
        En tosin saanut siitä mitään muuta rikki kuin Rangen keskustasauspyörästön enkä lantikasta mitään vaikka joskus kovin yritinkin.
        Vaikkakin C303 on sellaisenaan yksi parhaita ellei paras maasturi mitä olen ajanut, ei tosin maantiellä, ja olen ajanut aika monia.

        näköjään lukenut nimimerkejä, siis sua tarkoitinkin.
        Huomaatko että syyllistyit itse samaan, siis haukkumaan muiden autoja kun oma on se paras...niin...viittivätkin ajaa muilla, vai mitä


      • miksa
        C303 kirjoitti:

        näköjään lukenut nimimerkejä, siis sua tarkoitinkin.
        Huomaatko että syyllistyit itse samaan, siis haukkumaan muiden autoja kun oma on se paras...niin...viittivätkin ajaa muilla, vai mitä

        Mistä päättelit että olen joku toyo fanaatikko? Mutta kyllä yleensä noi toitsun haukkujat ovat juuri näitä rover ihmisiä...
        Jokaisessa on hyvät puolet roverin jousitus on minusta paras ja olen sellaisen myös joskus entiseen autoonikin asentanut...
        Mutta on tallin perukoilla bj:kin jota ei kamalasti voi kehua orggis kunnossa..
        mutta potentiaalinen projekti..
        Lj:iin myin pois koska se ei ollut minusta mitenkään erikoinen ja hommasin tilalle "Luxus"maasturin ;) tai miksikä ne noita työ koneita joita mb valmistaa kutsuukaan siitä en voi tässä vaiheessa sanoa juuta tai jaata muuta kun että vanteita ei prkl.. löydy valmiina mistään...
        Sori jos nostatin veren paineen sillä kyllähän 303 on aika karu metsäpeli joskin aika iso mutta pieni protoon nähden :)


      • ite
        käyttäjä kirjoitti:

        Nyybinä avaudut sillontällön

        Ei koskaan anusnyyminä siellä.


      • C303
        miksa kirjoitti:

        Mistä päättelit että olen joku toyo fanaatikko? Mutta kyllä yleensä noi toitsun haukkujat ovat juuri näitä rover ihmisiä...
        Jokaisessa on hyvät puolet roverin jousitus on minusta paras ja olen sellaisen myös joskus entiseen autoonikin asentanut...
        Mutta on tallin perukoilla bj:kin jota ei kamalasti voi kehua orggis kunnossa..
        mutta potentiaalinen projekti..
        Lj:iin myin pois koska se ei ollut minusta mitenkään erikoinen ja hommasin tilalle "Luxus"maasturin ;) tai miksikä ne noita työ koneita joita mb valmistaa kutsuukaan siitä en voi tässä vaiheessa sanoa juuta tai jaata muuta kun että vanteita ei prkl.. löydy valmiina mistään...
        Sori jos nostatin veren paineen sillä kyllähän 303 on aika karu metsäpeli joskin aika iso mutta pieni protoon nähden :)

        en yleensä syyllisty muiden morkkaamiseen, se vaan lipsahti... sitäpäitsi BJ40 oli aika hyvä kokemus... kaverin tosin...
        ...merkin perusteella ei paljoa voi päätellä... oltiin montulla leikkimässä sekalaisella kalustolla, tojo, pajero, patrol, blazer terrano ja transporter syncro... usko tai, se paku pesi kaikki maastossa kuskista riippumatta, vaihdettiin välillä mut se oli autona paras möyrimään... se tosin oli ainoa molempien akselian lukoilla...


      • d9s3l4m5mm
        ite kirjoitti:

        Siellähän vaan paskantärkeet toyota äijät kehuu iteesä ja moittivat muiden kalustoa. Vittu typerää porukkaa

        Mulla onkin nissan ja sulla ei taida olla ees ladaa kun tommosta kakkaa heität.Saisit syödä noi kakat.Senki kakkapää


      • taitaa käydä kateeks
        ite kirjoitti:

        Siellähän vaan paskantärkeet toyota äijät kehuu iteesä ja moittivat muiden kalustoa. Vittu typerää porukkaa

        taitaa kädä kateeks pelle.


      • Tietäjä.
        miksa kirjoitti:

        paskan tärkeä roverin omistaja joka vetää herneen nenään jos ei toyotista napsu vetarit joka mäessä!

        Kyllä Offipalstan meininki on ollut aika lapsellista ainakin aiemmin. Nyt vähän parantunut, mutta on edelleen sitä ylifanatististä porukkaa, joka ei osaa keskustella asiallisesti.

        Esim. projektipuolella olleet keskustelut, aivan naurettavaa vääntöä risukeulasta tms. Pojat kilpailee ihan lapsellisista asioista, ilman mitään järkeviä argumenttejä tai faktatietoa.

        Nykyään offipalstalle voi jo mennä muukin kuin jäykkäakselisen omistaja, mutta menneiden aikojen vuoksi niitä ei siellä kovin montaa viihdy.

        Palstan moderointi ja käyttäjien lapsellisuus alunperin pilasi sen. En ymmärrä miksi tietyn käyttäjäryhmän solvaamista pidettiin pitkään ikäänkuin sallittuna. Siellä tunsi itsensä aivan ääliöksi.

        Ja jos luonnossa homma menee samanlailla, en ihmettele yhtään miksi Offroadin maine on suomessa niin huono kuin se on. Offroadista ei pitäisi väkisin vääntää välineurheilua. Jos ei ole tietyt lelut, ei tälle laatikolle ole asiaaa tyyliin. Kaikille avoin porukka, olisi paljon parempi ja lajista positiivisemman kuvan antava.


      • Suzukiäijä

        Näinhän sen pitäis mennä


    • l3h8s7f5

      toimii,aukee vaa suoraan chit-cgattiin

    • täälläkään

      tuosta puolestapäivästä asti olen koittanut, mutta ei vaan aukea.

      "sivua ei voi näyttää"-tekstit ruudulla ainoastaan.

      mitvit? huoltoseisokki vai mikä on?

      t: ucb.

      • -TDi

        toimiiko muilla nytten mulla ei oo kokopäivänä auvennu ? :( -TDi


      • _LM_
        -TDi kirjoitti:

        toimiiko muilla nytten mulla ei oo kokopäivänä auvennu ? :( -TDi

        Ei toimi :(


      • Jopii

        Ei näy


    • SiKaa

      En kävisi vaikka toimisi...huonossa hapessa se läppä.

      • T

        Mikähän nyt on kun ei lataudu ei...


    • Jopii

      Vissiin huolto kaykos

    • Tarmohitt

      Niin tiuklaa tekstiä, että tais tulla banaania :b

    • Anonyymi

      sun muna ei toimi. oon nähny sen velttona!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe