Jossain kesäfestareilla joku teiniämmä oli kännipäissään tajunnu haluuvansa munaa...(niinku naiset yleensä).. no tää akka oli menny läheiselle biitsille ja bongannu jätkäporukasta jonku koviksen näkösen hepun, jolta halus munaa. (niinku naiset yleensä).. Ne suuntas mettään jossa hommia ryhditti muun porukan kannusteluhuudot rantsulta!! Eukko oli saanu mitä halus, joten lähti moraalikrapuloissaan kyttikselle tekemään rikosilmotusta raiskauksesta!!! Näin! onko reilua!!??
Tälläset teinihuorat pitäs pistää kadunvarteen ilmatteeks naitavaks... vähenis ihan oikeet raiskaukset!!! Naiset on älykääpiöitä... eikö?
Oikea tyyli =>LUE!!
8
425
Vastaukset
- heikki
suosittelen kokeilemaan cipramil mieliala lääkettä niin huomaat että naiset on ihan kivoja
- Häntä
Näköjään Heikkikin pärjää ja kaikki on ihanan tasaista??
- dsj
En kyllä haluu käyttää mitään tajunnanturruttajia ymmärtääkseni naisten logiikkaa, ja suosittelen että heität ne nappis roskiin!!!
- sr
Minusta kun tapaus kertoo paljon enemmän miehistä,jotka alkavat seksuaaliseen kanssakäymiseen ympäripäissään/tolkuttomassa tilassa olevan teiniTytön kanssa.
- dsj
tiedät että nää kaverit oli päissään?
Eikä se muutenkaan ollu kysymys!!
Asia oli siitä että tää akka nostaa syytteen kun jätkä anto mitä akka halus!!!!!!!
taitaa syyllisyys kalvaa suakin kun vedät jutun sivuraiteelle!!! - Nellimaria
dsj kirjoitti:
tiedät että nää kaverit oli päissään?
Eikä se muutenkaan ollu kysymys!!
Asia oli siitä että tää akka nostaa syytteen kun jätkä anto mitä akka halus!!!!!!!
taitaa syyllisyys kalvaa suakin kun vedät jutun sivuraiteelle!!!Jos kyseessä on ollut alaikäinen (alle 16v) tyttö, on kyseessä rikos. Olipa tyttö sitten mennyt itse tilannetta ehdottamaan tai ei, täysi-ikäinen seksikumppani on joka tapauksessa tehnyt rikoksen sekaantumalla ala-ikäiseen.
Akka vai tyttö? Iso ero. Itse tiedän takuuvarmasti erään nuoren naisen, joka syytti raiskauksen yrittämisestä (ehdotti itse kaverilleen, kun hän valitti rahapulasta, että "lavasta sinäkin raiskaus") erästä nuorta miestä. Johti lopulta miehen tuomitsemiseen.
Miehen pikkurikollinen tausta huomioonottaen syytös oli helppo viedä läpi oikeudessa.
Kuukausia ennen "rahojen tuloa tilille" tämä nainen mietti minne rahat sijoittaisi (korvaukset).
Itse olen nainen, enkä missään tapauksessa hyväksy edellämainituista kumpaakaan. En alaikäiseen sekaantumista, mutta en myöskään turhaa raiskaussyytettä.
Mutta ei tuollaisista yksittäisistä tapauksista voida vetää mitenkään johtopäätöksiä siitä, että jokainen mies käyttäisi hyväkseen alaikäistä itseään tarjoavaa lasta tai että jokainen nainen nostaisi tuollaisessa tilanteessa syytteen raiskauksesta.
Ikävä tapaus kaikesta huolimatta, mutta älä yleistäisi! - ........
Nellimaria kirjoitti:
Jos kyseessä on ollut alaikäinen (alle 16v) tyttö, on kyseessä rikos. Olipa tyttö sitten mennyt itse tilannetta ehdottamaan tai ei, täysi-ikäinen seksikumppani on joka tapauksessa tehnyt rikoksen sekaantumalla ala-ikäiseen.
Akka vai tyttö? Iso ero. Itse tiedän takuuvarmasti erään nuoren naisen, joka syytti raiskauksen yrittämisestä (ehdotti itse kaverilleen, kun hän valitti rahapulasta, että "lavasta sinäkin raiskaus") erästä nuorta miestä. Johti lopulta miehen tuomitsemiseen.
Miehen pikkurikollinen tausta huomioonottaen syytös oli helppo viedä läpi oikeudessa.
Kuukausia ennen "rahojen tuloa tilille" tämä nainen mietti minne rahat sijoittaisi (korvaukset).
Itse olen nainen, enkä missään tapauksessa hyväksy edellämainituista kumpaakaan. En alaikäiseen sekaantumista, mutta en myöskään turhaa raiskaussyytettä.
Mutta ei tuollaisista yksittäisistä tapauksista voida vetää mitenkään johtopäätöksiä siitä, että jokainen mies käyttäisi hyväkseen alaikäistä itseään tarjoavaa lasta tai että jokainen nainen nostaisi tuollaisessa tilanteessa syytteen raiskauksesta.
Ikävä tapaus kaikesta huolimatta, mutta älä yleistäisi!Entäs jos nainen on täysi-ikäinen ja poika alaikäinen?
Syytätkö siinä tapauksessa miestä?
ja Tosta raiskaus jutusta sen verran että kyseessä on melkein mahdottomuus, jos ei ole todistajia/väkivallanjälkiä jne...
Jenkeissähän oli yhteen aikaan oikea buumi noista lavastusraiskauksista ja mitenkäs niille huijarinaisille siten kävikään?
Nyt ne ovat naisvankilassa OIKEASTI raiskattavina ja hakattavina vartijoiden toimesta.
Suomen "demokratian" mukaan oikeakin raiskaus on helpommin käännettävissä tekemättömäksi oikeudessa kuin toisinpäin. varsinkin jos alkoholilla osuutta asiaan.
Minä en henkkohtaisesti edes usko tuota sinun lavastusraiskaustarinaasi...taitaa olla ämmäin juoruja, rikoksen lavastaminen kun on suomessa melkoisen vaikeaa.
ja korvauksista sen verran että törkeästä pahoinpitelystä saatat saada korvauksia, mutta raiskauksesta - hyvä vitsi. - Nellimaria
........ kirjoitti:
Entäs jos nainen on täysi-ikäinen ja poika alaikäinen?
Syytätkö siinä tapauksessa miestä?
ja Tosta raiskaus jutusta sen verran että kyseessä on melkein mahdottomuus, jos ei ole todistajia/väkivallanjälkiä jne...
Jenkeissähän oli yhteen aikaan oikea buumi noista lavastusraiskauksista ja mitenkäs niille huijarinaisille siten kävikään?
Nyt ne ovat naisvankilassa OIKEASTI raiskattavina ja hakattavina vartijoiden toimesta.
Suomen "demokratian" mukaan oikeakin raiskaus on helpommin käännettävissä tekemättömäksi oikeudessa kuin toisinpäin. varsinkin jos alkoholilla osuutta asiaan.
Minä en henkkohtaisesti edes usko tuota sinun lavastusraiskaustarinaasi...taitaa olla ämmäin juoruja, rikoksen lavastaminen kun on suomessa melkoisen vaikeaa.
ja korvauksista sen verran että törkeästä pahoinpitelystä saatat saada korvauksia, mutta raiskauksesta - hyvä vitsi.uskotko vai et. Totta se joka tapauksessa on... kyseessä ei siis ollut raiskauksen vaan raiskausyrityksen "lavastus" (saatoin tosin ilmaista itseäni vähän turhan vaikeaselkoisesti ensimmäisessä tekstissä).
En kai olisi muutoin edes osannut epäillä tarinan paikkansapitävyyttä (näin oikeuspöytäkirjat ym..) ellei kyseinen naisihminen olisi itse möläyttänyt "lavasta sinäkin raiskaus"-juttua ääneen eräälle yhteiselle tutullemme.
Korvauksia hän sai muutaman tonnin vanhaa rahaa, sitä en tiedä sitten mikä yleensä on tapana noissa jutuissa, pahoinpitelyistä puhumattakaan. Vitsi tai ei.
Kyllähän myös pojat ovat alaikäisiä (mutta alkuperäisessä tarinassa käsittääkseni kirjoittaja puhui koko ajan tytöstä/akasta/naisesta???? Vai käsitinkö aivan väärin?????), joten tottahan toki pätee myös toisinpäin. Siis jos poika on alaikäinen on vastuu täysi-ikäisellä naisella --> sekaantuu yhtä lailla alaikäiseen kuin sukupuolten ollessa toisin päin. Eihän se siitä miksikään muutu.
Täysi-ikäisen vastuu siis. Oli kyseessä sitten kaksi samaa tai eri sukupuolta olevaa partneria, jos jompi kumpi on alaikäinen, on vastuu täysi-ikäisellä.
Tosin tuohon alaikäiseen sekaantumiseen olen ehkä jäävi antamaan kovin kummoista kommenttia siinä mielessä, että olen kyllä itsekin ollut miehen kanssa alaikäisenä (mies täysi-ikäinen, pitkäaikainen poikaystäväni), joten periaatteessa exäni syyllistyi parin vuoden ajan rikokseen joka kerran kun oli kanssani sängyssä.
Ei kyllä tullut mieleenikään syyttää häntä mistään... mutta jälkeenpäin kaikki olisi melkeinpä saanut jäädä kokematta siinä vaiheessa, mutta nuoruuden piikkiin minä ne pistän.
Joka tapauksessa ajattelen nyt vanhempana -ja ehkä piirun verran viisaampana, että kyllä sen vastuun pitäisi olla sillä täysi-ikäisellä, joka ei ottaisi tarjousta vastaan.
Ja kuitenkin pieni ero on sillä, onko kyseessä vakituinen poikaystävä, jonka kanssa pelehtii vai joku känninen tuntematon jostakin bongattuna.
Sanoisin, että jokainen on kyllä ihan oma yksilönsä tuossa asiassa. Mutta ihan kenen tahansa pantavaksi ei kannattaisi kenenkään suostua, oli sitten alaikäinen tai ei.
Ja alaikäisen ollessa kyseessä... vastuu on aina sillä toisella osapuolella. Vaikka alaikäinen olisi kuinka suostuvainen tahansa. Sen sanoo lakikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514