Jumala on suonut minulle lahjojaan aivan uskomattomassa määrin. Se on saanut minut vakuuttumaan Jumalan suuresta hyvyydestä ja rajattomuudesta. Ilolla haluaisin lahjoittaa osan jo poiskin mutta kuinka Jumalan lahjoja kierrätetään?
Jumalan lahjat hämmästyttävät
4
294
Vastaukset
Miten nämä lahjat ilmenevät? Näetkö silloin tällöin Jumalan tai enkeleitä? Kuuletko ääniä? Puhutko kielillä?
Kaikki oireet viittaavaat vakaviin häiriöihin. Suosittelen epilepsiatutkimuksia, sillä tuollaiset voivat vaarantaa muitakin, jos saat kohtauksen vaikka autossa, tai muutenkin olla epämiellyttävää, jos saat afasiamaisia kohtauksia, joissa tuotat vain siansaksaa.- Mei Tomonex
Tuohan oli käsittämättömän tyhmä juttu.
- gazpacho
Miksi kyselet moisia ateistipalstalla?
Mene vaikkapa kierrätyskeskukseen, tai myy ne kirpputorilla. Itsekin sain viime syntymäpäivänäni kaksi samanlaista lahjaa, joten toisen vein divariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713