Kummalle kunnia

Demigod

Vaticaanille Vai taivaan jumalalle?

siunausta
Antti

24

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sitten olet

Harha oppinen !!!Toinen on vain taivaan Jumala ja toinenko on sitten maan Jumala?
      Minä olen kuullut Jumalasta ,joka on luonnut taivaan ja maan ja kaiken mitä niissä on.

• Demigod

Onko imisen hengellinen vapaus jopa kysymykseen
        sidottu jonkin opin suunnan mukaiseati.

Eihän tämä ollut mikään opillinen kysymys? koska kysymys koski vain kummalle kuuluu kunnia Taivaan jumalalle vaiko Vaticaanin Jumalalle?

Kysymykseen piti olla erittäin helppo vastata.
        eikä antaa mitään tyhmiä commentteja!

• hyvästäkin asiasta
        Demigod kirjoitti:

Eihän tämä ollut mikään opillinen kysymys? koska kysymys koski vain kummalle kuuluu kunnia Taivaan jumalalle vaiko Vaticaanin Jumalalle?

...kaikki mitä katolinen pitää oikeana täytyy pitää vääränä.Näin menetellen kohta et voisi enää tehdä mitään koska harhaoppiset ovat sen jo saastuttaneet.

Unohda kaikki muut kirkot ja tee sitä mikä on oikein.Totuuden seuraaminen ei ole muiden seuraamista, ajat vielä niin itsesi ojaan!!!

• Demigod
        hyvästäkin asiasta kirjoitti:

...kaikki mitä katolinen pitää oikeana täytyy pitää vääränä.Näin menetellen kohta et voisi enää tehdä mitään koska harhaoppiset ovat sen jo saastuttaneet.

Unohda kaikki muut kirkot ja tee sitä mikä on oikein.Totuuden seuraaminen ei ole muiden seuraamista, ajat vielä niin itsesi ojaan!!!

kummalle sinun mielestäi kunnia kuuluu: En kai
        minä liikoja kysynyt, Vai kysyinkö?

Siunausta

Antti

• Kummalle
        Demigod kirjoitti:

Siunausta

Antti

Yhtä hyvin voi kysyä" kummalle kuuluu kunnia, Jumalalle vai Demidogille
        Omaa kunniaasi sinä kuitenkin NYT puolustat kun olet häviöllä!!!
        Kunniaa et voi Jumalalle antaa kun sinulla ei sitä ole annettavaksi asti!!Vielähän taistelet viimeisistä rippusistakin että voisit ne itse pitää. ;-)

• itekki
        Demigod kirjoitti:

Tyhmään kysymykseen ,saa tyhmän vastauksen.

• Kaapro
        itekki kirjoitti:

Tyhmään kysymykseen ,saa tyhmän vastauksen.

Mikä yleensä on ollut tyhmä kysymys?

Asiaahan nuo kaikki kirjoittaa, jos ei ossaa vastata, niin jättää vastaamatta. Siloinhan tyhmäkin käy viisaasta!

• ali-ihminen

YHVH:lle ehdottomasti.

Eihän Vaticaani voi edes mikään Jumala olla, jos se vaatii jumalallista valtaa sen perusteella, että Jeesus antoi sen Pietarille ja Pietarin kautta se kuuluu paaveille. Jeesus kun ei ole YHVH.

• Nerre

Voisit suoraa asetella kysymyksen oikeaan muotoon. Jolloin menisi..

Kummalle kunnia Ellenille vai Paaville?

Paavissa ei mitään vikaa, joten hänelle asian kuuluva kunnia. Ellen on väärä profeetta. Eksyttäjä! Häntä ei tule kunnioittaa.

Adventismi on suuri harha askel!

• Demigod

Ja vastata kunnolla: Eikö lanttu leikkaa?
        Kysymyshän ratkaisee ratkaisee Kummalla jumalalla
        on eniten kannattajia. Ellen ei ole Jumala!
        Jos äly ei riitä niin jätä vastaamatta,

Jos Adventimi on harhaa. Silloinhan koko Jumala usko on harhaa ja harhaan johtajat vielä enemmän harhaa.

Siunausta

Antti

• ikäänkuin olisi
        Demigod kirjoitti:

Ja vastata kunnolla: Eikö lanttu leikkaa?
        Kysymyshän ratkaisee ratkaisee Kummalla jumalalla
        on eniten kannattajia. Ellen ei ole Jumala!
        Jos äly ei riitä niin jätä vastaamatta,

Jos Adventimi on harhaa. Silloinhan koko Jumala usko on harhaa ja harhaan johtajat vielä enemmän harhaa.

Siunausta

Antti

....Evankeliumissa olisi kysymys taistelusta Adventimi vastaan muut uskonnot!
        Demidog asettaa päätelmän muotoon;
        Mikäli adventismi olisi valhetta niin Jumalaa ei ole.
        Sehän olisi päätön yhtälö!

• Joonas Ilveskorpi

Kun sanon suoraan, jotta kyllähän se taivahinen
      Jumala sen Kunnian ansaitsee. Vaikka kyllä tällä Paaville enemmän sitä kunniaa annetahan. Kun se on niin mukavan tuntuunen pappa.

Joonas vaan

• Yksi kaveri näki paavin Saksassa ja kertoi, että hän oli erittäin hauraan näköinen. Siitä herää epäilys, että elääkö tämä paavi niin kauan, että hänestä voisi tulla lopunajan Antikristus. Taitaa se tehtävä jäädä seuraajalleen.

Kunnia kuuluu Jumalalle, ei Ellenille, ei Vaticaanille, ei Demigodille.

Nämä sinun juttusi kuuluisivat katolilaisuus-palstalle eikä tänne luterilaisten herätysliikkeitten palstalle. Vai poistetaanko sinun juttusi sieltä, niinkuin näyttää käyneet Jarlaun jutuille?

• Demigod

Nyt sinun tarvitssee vain alkaa oikea Jumalan
        kunnioittaminen ja palveleminen. Tietenkin sinu tulisi löytää Jumala ensin. Muista Ellen ei ole Jumala. Minä olen vain uskoni mukaan Jumalaisessa perheessä Jäsenenä, mutta minä en ole Jumala.

Siunausta

Uskon

etsiälle

Uskovalle 1

• ..jo järjestyksen vuoksi
        Demigod kirjoitti:

kunnioittaminen ja palveleminen. Tietenkin sinu tulisi löytää Jumala ensin. Muista Ellen ei ole Jumala. Minä olen vain uskoni mukaan Jumalaisessa perheessä Jäsenenä, mutta minä en ole Jumala.

Siunausta

Uskon

etsiälle

Uskovalle 1

Koska muut ovat vääräoppisia kuin ADVENTISTIT he tarvitsevat oman osaston jossa voivat keskustella keskenään.

• Demigod
        ..jo järjestyksen vuoksi kirjoitti:

Koska muut ovat vääräoppisia kuin ADVENTISTIT he tarvitsevat oman osaston jossa voivat keskustella keskenään.

koko jutusta: Katsoppas kuinka paljon, nyt on ollut mielenkiintoa uskoa kohtaan. Kun minä
        muutama vuosi sitten Kävin tällä palstalla tää
        palsta oli aivan kuollut.

Nyt tää palsta on saanut tulta tappuroihin, Jopa vitoslaisetkin ovat alkaneet heräillä unten mailta. nyt on alkanut selvitä monia asioita, joita on piiloteltu kautta aikain

Olemme löytäneet Jopa Martti Lutherin Uskon puhdistus liikkeen Tuhooja järjestön. Olen kuullut, että Lutherilaisilla on Jo Nunniakin ja
        myös Munkki huhuistakin olen kuullut, joten
        Valkaistu Lutherilaisuus on alkanut likaantua!

Tarvittaiko me uutta Uskon puhdistusta. Jos me tarvitaan, niin minä tulen Siivooja porukan puolelle. Sopiiko?

Siunausta

Antti

• moi
        Demigod kirjoitti:

koko jutusta: Katsoppas kuinka paljon, nyt on ollut mielenkiintoa uskoa kohtaan. Kun minä

Nyt tää palsta on saanut tulta tappuroihin, Jopa vitoslaisetkin ovat alkaneet heräillä unten mailta. nyt on alkanut selvitä monia asioita, joita on piiloteltu kautta aikain

Olemme löytäneet Jopa Martti Lutherin Uskon puhdistus liikkeen Tuhooja järjestön. Olen kuullut, että Lutherilaisilla on Jo Nunniakin ja

Tarvittaiko me uutta Uskon puhdistusta. Jos me tarvitaan, niin minä tulen Siivooja porukan puolelle. Sopiiko?

Siunausta

Antti

Väärää ei voi korjata puhdistamalla.
        Kaikki jotka ovat lähtöisin puhdistamista kaipaavasta laitoksesta ,ovat kuitenkin sen tyttäriä.Amerikasta tulee ja on tullut kaikkinainen sekaannus puhdistettuine oppeineen. Se on kaikki harhaoppia.
        Ainoa joka puhdistaa on Jeesus Kristus.Hänen puhdistamat ihmiset eivät liity kirkkoihin ja niiden puhdistutalkoisiin.
        Puhdistetut ihmiset tahtovat oppia lisää Vapahtajastaan.Siinä on yhteyden salaisuus että Puhdistaja on yksi ja lähetetty meidän Vapahtajaksemme.Kaikki jotka rakastavat Kristusta rakastavat myös muita, joilla on sama rakkaus.Se on Sapatinviettoa jos mikä.

Siivoojaporukka on ylhäältä ja siivottavat on täältä alhaalta kotoisin.Tähän jälkimmäiseen joukkoon vielä mahtuu; siivoojaporukka on jo täysilukuinen.

• K.O.
        Demigod kirjoitti:

Siunausta

Uskon

etsiälle

Uskovalle 1

Tarkoitat siis sanoa, että nyt sinun tarvitsee alkaa oikean Jumalan kunnioittaminen ja pitää lauantai sapattina, koska Vaticaani-jumalan kunnioittajat pitää lepopäivän sunnuntaina:

Tästähän teillä adventisteilla on aina ja ainoastaan kysymys.....

• luterilainen mies
        Demigod kirjoitti:

Siunausta

Antti

Minä aloin jo meillä siivoamisen, söin pari munkkia.

• annu42
        ..jo järjestyksen vuoksi kirjoitti:

Me olemme nyt kuitenkin täällä teidän joukossanne. Koita kestää ja opettele välttämään ainakin minun kirjoituksíani, koska olen adventisti. Ainahan voit valita nimimerkit, joita luet.

• Demigod
        K.O. kirjoitti:

Tarkoitat siis sanoa, että nyt sinun tarvitsee alkaa oikean Jumalan kunnioittaminen ja pitää lauantai sapattina, koska Vaticaani-jumalan kunnioittajat pitää lepopäivän sunnuntaina:

Tästähän teillä adventisteilla on aina ja ainoastaan kysymys.....

Muistan maailmaa kiertäessäni näkemäni kahden
        kulkueen erilaisuuden:

Ensimmäinen kulkue oli maalauksessa vaatimaton.
        Siinä oli 13 toista miestäJa neljä naista ja he
        olivat yksinkertaisessa vaateuksessa maalais-maisemassa avojaloin.

Sitten oli toinen maalaus jossa oli Herra Kanto-tuolissa ja 12 toista hienoissa värillisissä
        viitoissa olevaa Cardinaalia.

Tällä maalauksella oli aikoinaan ollut tarkoitus
        herättää huomiota ilman suuria puheita, koska
        yleinen mielipiteen ilmaisu oli kiellettyä noina
        aikoina. Kuulemieni tietojen mukaan tämä Maalaus
        oli ollut salainen saarna aikanaan. Saarna ilman sanoja

Siunausta

Antti

• annu42
        Demigod kirjoitti:

Muistan maailmaa kiertäessäni näkemäni kahden
        kulkueen erilaisuuden:

Ensimmäinen kulkue oli maalauksessa vaatimaton.
        Siinä oli 13 toista miestäJa neljä naista ja he
        olivat yksinkertaisessa vaateuksessa maalais-maisemassa avojaloin.

Sitten oli toinen maalaus jossa oli Herra Kanto-tuolissa ja 12 toista hienoissa värillisissä
        viitoissa olevaa Cardinaalia.

Tällä maalauksella oli aikoinaan ollut tarkoitus
        herättää huomiota ilman suuria puheita, koska
        yleinen mielipiteen ilmaisu oli kiellettyä noina
        aikoina. Kuulemieni tietojen mukaan tämä Maalaus
        oli ollut salainen saarna aikanaan. Saarna ilman sanoja

Siunausta

Antti

Mutta heti, kun valtakirkko sai siitä vihiä, tulivat tuhoojat, ja taide meni palasiksi. Ihmiset olivat jo kuitenkin nähneet tarpeeksi, joten kuva vaikutti, vaikka sitä ei enää ollutkaan. Näin muistan lukeneeni.

• Demigod
        annu42 kirjoitti:

Mutta heti, kun valtakirkko sai siitä vihiä, tulivat tuhoojat, ja taide meni palasiksi. Ihmiset olivat jo kuitenkin nähneet tarpeeksi, joten kuva vaikutti, vaikka sitä ei enää ollutkaan. Näin muistan lukeneeni.

ja tämän pitäisi olla vielä jossain kokoelmissa koska olen nähnyt tämä erään taide kirjan kuvä kokoelmassa. En tiedä vieläkö tämän maalauksen
        jäljennöksiä lienee kaupan. Täm näkemäni maalaus
        teki minuun vaikutuksen, Aivan kuin suuri saarna.

Siunausta

Antti

• Paaville

Huomioin sen, että Paavin, Paavi Johannes Paavali II:n kuolema aiheutti maailmalla valtakuntia liikuttavan "näytelmän".
      Kovin katseet kiinnittyivät hänen tekemisiin.
      Tätä taustaa vasten katseltuna, ko. kirkolla on suuri vaikutus maailmassa.
      Jos jotain kunnioitetaan ja hyväksytään, niin silloin nautitaan arvoantoa, ja kunniaa annetaan ihmiselle.
      Tämä sitten siihen, mitä asia pitää sisällään on oma tarkastelu, ja tätä taustaa vasten ajateltuna, on hyvä pohtia asioita syvemmin.
      Ennen ainakin Luterilaiset eivät hyväksyneet ko. kirkkoa ja muistan kuinka moni näki mustaa, kun lähestyttiin toisiamme, ja annettiin ymmärtää, että ehdot ovat yksipuoliset. Sen jälkeen on eri kirkkokunnat olleet mukana keskusteluissa, ehkäpä Adventtikirkkokin, vai onko?
      Jos hyväksytään jotain, mikä ei ole oikein, niin kunniaa annetaan sitten vääryydelle.
      Tieto vain rikastuttaa asioita, ja yksilöt tekevät omat valintansa aina.
      Olisiko tietoa tästä sitten jakaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6084
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2203
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1778
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49