..varsinaista nirppanokkaa pitikin mennä treffaamaan viikonloppuna.. huh huh elämäni toiseksi surkeimmat treffit.. nooh.. eipä mittään..
viikonloppu meni sitten toisissa merkeissä.. pitäisköhän laittaa uusi haku päälle?.. vai onko tuo profiilini jotenkin epäilyttävä kun porukkaa on ainakin käynyt katsomassa mutta vastauksia ei oo pahemmin tullut..
kräähhh
16
463
Vastaukset
uudestaan päälle..... Mitään vikaa sun profiilis.....=:8))
pervokki kirjoitti:
..uskonutkaan.. kaippa vaan uutta hakuu päälle..
ole liian nirso tai vaadi mahdottomia.... Ihan kysyn vaan....Mut laita haku....Kyllä se sieltä tulee sitten eteen se just sulle oikea....hmmm...
*miettii....* Olenkohan kaikista paras suhde neuvoja......nöööööyyyyy...=:0))))BBrunetti kirjoitti:
ole liian nirso tai vaadi mahdottomia.... Ihan kysyn vaan....Mut laita haku....Kyllä se sieltä tulee sitten eteen se just sulle oikea....hmmm...
*miettii....* Olenkohan kaikista paras suhde neuvoja......nöööööyyyyy...=:0))))..usko pois.. en ole nirso.. tässä tapauksesa jos nainen viihtyy meikäläisen seurassa vain viis minuuttii jota ihmettelen koska oon kuitenkin käynyt niin miljoonilla treffeillä.. eikä koskaan oo käynyt noin huonosti niin kyllä se pikkasen sattuu.. sytämmeen höh.. ja vain kerran nainen on jättänyt kokonaan tulematta.. ja se olikin ensimmäiseksi paskimmat treffit....
pervokki kirjoitti:
..usko pois.. en ole nirso.. tässä tapauksesa jos nainen viihtyy meikäläisen seurassa vain viis minuuttii jota ihmettelen koska oon kuitenkin käynyt niin miljoonilla treffeillä.. eikä koskaan oo käynyt noin huonosti niin kyllä se pikkasen sattuu.. sytämmeen höh.. ja vain kerran nainen on jättänyt kokonaan tulematta.. ja se olikin ensimmäiseksi paskimmat treffit....
mullapa kerran oli kahen minsan treffit.... Menin asemalle vastaan sanoin kättäpäivää ja lähdin.....YYYYYYYööööökkkkk..... Ne oli ihan karmeet rehvit ne.... Kaveri oli kaikkee muuta kui juuh...se siitä......=:8)
BBrunetti kirjoitti:
mullapa kerran oli kahen minsan treffit.... Menin asemalle vastaan sanoin kättäpäivää ja lähdin.....YYYYYYYööööökkkkk..... Ne oli ihan karmeet rehvit ne.... Kaveri oli kaikkee muuta kui juuh...se siitä......=:8)
..mulla on vaan se että oon rehellinen.. ja sanon ennen treffejä miten asiat oikeesti on.. ja jos sattuu sokkotreffit niin silloin warsinkin.. mietin vaan että kyllä mun seurassa nuo treffikumppanit on kuitenkin sen verran viihtyneet ettei oo jäänyt ns pahaa makua hommasta vaikkei siitä sillä kertaa mitään sitten seurannutkaan..
pervokki kirjoitti:
..mulla on vaan se että oon rehellinen.. ja sanon ennen treffejä miten asiat oikeesti on.. ja jos sattuu sokkotreffit niin silloin warsinkin.. mietin vaan että kyllä mun seurassa nuo treffikumppanit on kuitenkin sen verran viihtyneet ettei oo jäänyt ns pahaa makua hommasta vaikkei siitä sillä kertaa mitään sitten seurannutkaan..
oli sokko sellaiset ja siin kävi viel niin et kaveri puhu kaikkee muuta kuin oli.... joten jos ei voi rehellinen olla niin paras unohtaa....
Ja nyt en niin enää eti...Kun kyllä se sit napsahtaa....Se voi olla vaikka puiston penkki....=:8))))BBrunetti kirjoitti:
oli sokko sellaiset ja siin kävi viel niin et kaveri puhu kaikkee muuta kuin oli.... joten jos ei voi rehellinen olla niin paras unohtaa....
Ja nyt en niin enää eti...Kun kyllä se sit napsahtaa....Se voi olla vaikka puiston penkki....=:8))))..tietysti.. oon kuullut noilta naisilta vastaavista tapauksista.. mistä lie johtuu että pitää esittää jotain mitä ei oo tai silleen kierrellä?.. mä yritän olla vaatimattomasti oma omituinen itseni.. ja se on ainakin joskus tepsinyt..
pervokki kirjoitti:
..tietysti.. oon kuullut noilta naisilta vastaavista tapauksista.. mistä lie johtuu että pitää esittää jotain mitä ei oo tai silleen kierrellä?.. mä yritän olla vaatimattomasti oma omituinen itseni.. ja se on ainakin joskus tepsinyt..
parhaiten ku on oma itsensä ja kertoo rehellisesti millainen on.... Nooh sinne jäi kaveri ihmettelemään....heh...... =:0)
BBrunetti kirjoitti:
parhaiten ku on oma itsensä ja kertoo rehellisesti millainen on.... Nooh sinne jäi kaveri ihmettelemään....heh...... =:0)
..nyt paista KANAAA.. ja kunnon chilit ja makaroonit päälle..
pervokki kirjoitti:
..nyt paista KANAAA.. ja kunnon chilit ja makaroonit päälle..
tyhjällä vatsalla ei kiva olla....
Heippa Pervokki....=:0)
- Doe-01
sitten ei muuta kuin uusi haku päälle,ja sillai:)
Olet kyl monta kertaa selittänyt pervokki-kukan ominaisuudet,mutta eikai nuo uudet huuhailijat sitä tiedä...pitäisköhän linkittää tuolta arkistosta?..mä muistan sen muistaakseni ensimmäisen huuhaa viestini joka meni jotenkin näin.. pervokki on kaunis kukka ja kukkii aina vaan.. köh pikemminkin komea.. köhköhh..
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..mä muistan sen muistaakseni ensimmäisen huuhaa viestini joka meni jotenkin näin.. pervokki on kaunis kukka ja kukkii aina vaan.. köh pikemminkin komea.. köhköhh..
oli nimittäin toinen lähettämäsi viesti http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000004059323#22000000004059323
Doe-01 kirjoitti:
oli nimittäin toinen lähettämäsi viesti http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000004059323#22000000004059323
..tuopa juuri.. siinä ei oo paljoo kyllä selittämistä.. mutta ainakin vielä kukin.. ääh ei tää oo miehistä juttuu.. pervokki on mielummin kasvi joka kasvaa aina vaan.. no eipä sekään pidä paikkaansa..
- tuffe
uusi kierros :) Kolmas kerta toden sanoo...
Siskoni löysi sieltä oman kullanmurunsa, tais olla juuri kolmannella yrityksellä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786