kräähhh

..varsinaista nirppanokkaa pitikin mennä treffaamaan viikonloppuna.. huh huh elämäni toiseksi surkeimmat treffit.. nooh.. eipä mittään..
viikonloppu meni sitten toisissa merkeissä.. pitäisköhän laittaa uusi haku päälle?.. vai onko tuo profiilini jotenkin epäilyttävä kun porukkaa on ainakin käynyt katsomassa mutta vastauksia ei oo pahemmin tullut..

16

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudestaan päälle..... Mitään vikaa sun profiilis.....=:8))

• ..uskonutkaan.. kaippa vaan uutta hakuu päälle..

• pervokki kirjoitti:

..uskonutkaan.. kaippa vaan uutta hakuu päälle..

ole liian nirso tai vaadi mahdottomia.... Ihan kysyn vaan....Mut laita haku....Kyllä se sieltä tulee sitten eteen se just sulle oikea....hmmm...
        *miettii....* Olenkohan kaikista paras suhde neuvoja......nöööööyyyyy...=:0))))

• BBrunetti kirjoitti:

ole liian nirso tai vaadi mahdottomia.... Ihan kysyn vaan....Mut laita haku....Kyllä se sieltä tulee sitten eteen se just sulle oikea....hmmm...
        *miettii....* Olenkohan kaikista paras suhde neuvoja......nöööööyyyyy...=:0))))

..usko pois.. en ole nirso.. tässä tapauksesa jos nainen viihtyy meikäläisen seurassa vain viis minuuttii jota ihmettelen koska oon kuitenkin käynyt niin miljoonilla treffeillä.. eikä koskaan oo käynyt noin huonosti niin kyllä se pikkasen sattuu.. sytämmeen höh.. ja vain kerran nainen on jättänyt kokonaan tulematta.. ja se olikin ensimmäiseksi paskimmat treffit....

• pervokki kirjoitti:

..usko pois.. en ole nirso.. tässä tapauksesa jos nainen viihtyy meikäläisen seurassa vain viis minuuttii jota ihmettelen koska oon kuitenkin käynyt niin miljoonilla treffeillä.. eikä koskaan oo käynyt noin huonosti niin kyllä se pikkasen sattuu.. sytämmeen höh.. ja vain kerran nainen on jättänyt kokonaan tulematta.. ja se olikin ensimmäiseksi paskimmat treffit....

mullapa kerran oli kahen minsan treffit.... Menin asemalle vastaan sanoin kättäpäivää ja lähdin.....YYYYYYYööööökkkkk..... Ne oli ihan karmeet rehvit ne.... Kaveri oli kaikkee muuta kui juuh...se siitä......=:8)

• BBrunetti kirjoitti:

mullapa kerran oli kahen minsan treffit.... Menin asemalle vastaan sanoin kättäpäivää ja lähdin.....YYYYYYYööööökkkkk..... Ne oli ihan karmeet rehvit ne.... Kaveri oli kaikkee muuta kui juuh...se siitä......=:8)

..mulla on vaan se että oon rehellinen.. ja sanon ennen treffejä miten asiat oikeesti on.. ja jos sattuu sokkotreffit niin silloin warsinkin.. mietin vaan että kyllä mun seurassa nuo treffikumppanit on kuitenkin sen verran viihtyneet ettei oo jäänyt ns pahaa makua hommasta vaikkei siitä sillä kertaa mitään sitten seurannutkaan..

• pervokki kirjoitti:

..mulla on vaan se että oon rehellinen.. ja sanon ennen treffejä miten asiat oikeesti on.. ja jos sattuu sokkotreffit niin silloin warsinkin.. mietin vaan että kyllä mun seurassa nuo treffikumppanit on kuitenkin sen verran viihtyneet ettei oo jäänyt ns pahaa makua hommasta vaikkei siitä sillä kertaa mitään sitten seurannutkaan..

oli sokko sellaiset ja siin kävi viel niin et kaveri puhu kaikkee muuta kuin oli.... joten jos ei voi rehellinen olla niin paras unohtaa....
        Ja nyt en niin enää eti...Kun kyllä se sit napsahtaa....Se voi olla vaikka puiston penkki....=:8))))

• BBrunetti kirjoitti:

oli sokko sellaiset ja siin kävi viel niin et kaveri puhu kaikkee muuta kuin oli.... joten jos ei voi rehellinen olla niin paras unohtaa....
        Ja nyt en niin enää eti...Kun kyllä se sit napsahtaa....Se voi olla vaikka puiston penkki....=:8))))

..tietysti.. oon kuullut noilta naisilta vastaavista tapauksista.. mistä lie johtuu että pitää esittää jotain mitä ei oo tai silleen kierrellä?.. mä yritän olla vaatimattomasti oma omituinen itseni.. ja se on ainakin joskus tepsinyt..

• pervokki kirjoitti:

..tietysti.. oon kuullut noilta naisilta vastaavista tapauksista.. mistä lie johtuu että pitää esittää jotain mitä ei oo tai silleen kierrellä?.. mä yritän olla vaatimattomasti oma omituinen itseni.. ja se on ainakin joskus tepsinyt..

parhaiten ku on oma itsensä ja kertoo rehellisesti millainen on.... Nooh sinne jäi kaveri ihmettelemään....heh...... =:0)

• BBrunetti kirjoitti:

parhaiten ku on oma itsensä ja kertoo rehellisesti millainen on.... Nooh sinne jäi kaveri ihmettelemään....heh...... =:0)

..nyt paista KANAAA.. ja kunnon chilit ja makaroonit päälle..

• pervokki kirjoitti:

..nyt paista KANAAA.. ja kunnon chilit ja makaroonit päälle..

tyhjällä vatsalla ei kiva olla....
        Heippa Pervokki....=:0)

• Doe-01

sitten ei muuta kuin uusi haku päälle,ja sillai:)
      Olet kyl monta kertaa selittänyt pervokki-kukan ominaisuudet,mutta eikai nuo uudet huuhailijat sitä tiedä...pitäisköhän linkittää tuolta arkistosta?

• tuffe

uusi kierros :) Kolmas kerta toden sanoo...

Siskoni löysi sieltä oman kullanmurunsa, tais olla juuri kolmannella yrityksellä :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2746
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      989
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      78
      888
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      832
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe