kräähhh

..varsinaista nirppanokkaa pitikin mennä treffaamaan viikonloppuna.. huh huh elämäni toiseksi surkeimmat treffit.. nooh.. eipä mittään..
viikonloppu meni sitten toisissa merkeissä.. pitäisköhän laittaa uusi haku päälle?.. vai onko tuo profiilini jotenkin epäilyttävä kun porukkaa on ainakin käynyt katsomassa mutta vastauksia ei oo pahemmin tullut..

16

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudestaan päälle..... Mitään vikaa sun profiilis.....=:8))

      • ..uskonutkaan.. kaippa vaan uutta hakuu päälle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..uskonutkaan.. kaippa vaan uutta hakuu päälle..

        ole liian nirso tai vaadi mahdottomia.... Ihan kysyn vaan....Mut laita haku....Kyllä se sieltä tulee sitten eteen se just sulle oikea....hmmm...
        *miettii....* Olenkohan kaikista paras suhde neuvoja......nöööööyyyyy...=:0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ole liian nirso tai vaadi mahdottomia.... Ihan kysyn vaan....Mut laita haku....Kyllä se sieltä tulee sitten eteen se just sulle oikea....hmmm...
        *miettii....* Olenkohan kaikista paras suhde neuvoja......nöööööyyyyy...=:0))))

        ..usko pois.. en ole nirso.. tässä tapauksesa jos nainen viihtyy meikäläisen seurassa vain viis minuuttii jota ihmettelen koska oon kuitenkin käynyt niin miljoonilla treffeillä.. eikä koskaan oo käynyt noin huonosti niin kyllä se pikkasen sattuu.. sytämmeen höh.. ja vain kerran nainen on jättänyt kokonaan tulematta.. ja se olikin ensimmäiseksi paskimmat treffit....


      • pervokki kirjoitti:

        ..usko pois.. en ole nirso.. tässä tapauksesa jos nainen viihtyy meikäläisen seurassa vain viis minuuttii jota ihmettelen koska oon kuitenkin käynyt niin miljoonilla treffeillä.. eikä koskaan oo käynyt noin huonosti niin kyllä se pikkasen sattuu.. sytämmeen höh.. ja vain kerran nainen on jättänyt kokonaan tulematta.. ja se olikin ensimmäiseksi paskimmat treffit....

        mullapa kerran oli kahen minsan treffit.... Menin asemalle vastaan sanoin kättäpäivää ja lähdin.....YYYYYYYööööökkkkk..... Ne oli ihan karmeet rehvit ne.... Kaveri oli kaikkee muuta kui juuh...se siitä......=:8)


      • BBrunetti kirjoitti:

        mullapa kerran oli kahen minsan treffit.... Menin asemalle vastaan sanoin kättäpäivää ja lähdin.....YYYYYYYööööökkkkk..... Ne oli ihan karmeet rehvit ne.... Kaveri oli kaikkee muuta kui juuh...se siitä......=:8)

        ..mulla on vaan se että oon rehellinen.. ja sanon ennen treffejä miten asiat oikeesti on.. ja jos sattuu sokkotreffit niin silloin warsinkin.. mietin vaan että kyllä mun seurassa nuo treffikumppanit on kuitenkin sen verran viihtyneet ettei oo jäänyt ns pahaa makua hommasta vaikkei siitä sillä kertaa mitään sitten seurannutkaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mulla on vaan se että oon rehellinen.. ja sanon ennen treffejä miten asiat oikeesti on.. ja jos sattuu sokkotreffit niin silloin warsinkin.. mietin vaan että kyllä mun seurassa nuo treffikumppanit on kuitenkin sen verran viihtyneet ettei oo jäänyt ns pahaa makua hommasta vaikkei siitä sillä kertaa mitään sitten seurannutkaan..

        oli sokko sellaiset ja siin kävi viel niin et kaveri puhu kaikkee muuta kuin oli.... joten jos ei voi rehellinen olla niin paras unohtaa....
        Ja nyt en niin enää eti...Kun kyllä se sit napsahtaa....Se voi olla vaikka puiston penkki....=:8))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        oli sokko sellaiset ja siin kävi viel niin et kaveri puhu kaikkee muuta kuin oli.... joten jos ei voi rehellinen olla niin paras unohtaa....
        Ja nyt en niin enää eti...Kun kyllä se sit napsahtaa....Se voi olla vaikka puiston penkki....=:8))))

        ..tietysti.. oon kuullut noilta naisilta vastaavista tapauksista.. mistä lie johtuu että pitää esittää jotain mitä ei oo tai silleen kierrellä?.. mä yritän olla vaatimattomasti oma omituinen itseni.. ja se on ainakin joskus tepsinyt..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tietysti.. oon kuullut noilta naisilta vastaavista tapauksista.. mistä lie johtuu että pitää esittää jotain mitä ei oo tai silleen kierrellä?.. mä yritän olla vaatimattomasti oma omituinen itseni.. ja se on ainakin joskus tepsinyt..

        parhaiten ku on oma itsensä ja kertoo rehellisesti millainen on.... Nooh sinne jäi kaveri ihmettelemään....heh...... =:0)


      • BBrunetti kirjoitti:

        parhaiten ku on oma itsensä ja kertoo rehellisesti millainen on.... Nooh sinne jäi kaveri ihmettelemään....heh...... =:0)

        ..nyt paista KANAAA.. ja kunnon chilit ja makaroonit päälle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..nyt paista KANAAA.. ja kunnon chilit ja makaroonit päälle..

        tyhjällä vatsalla ei kiva olla....
        Heippa Pervokki....=:0)


    • Doe-01

      sitten ei muuta kuin uusi haku päälle,ja sillai:)
      Olet kyl monta kertaa selittänyt pervokki-kukan ominaisuudet,mutta eikai nuo uudet huuhailijat sitä tiedä...pitäisköhän linkittää tuolta arkistosta?

      • ..mä muistan sen muistaakseni ensimmäisen huuhaa viestini joka meni jotenkin näin.. pervokki on kaunis kukka ja kukkii aina vaan.. köh pikemminkin komea.. köhköhh..


      • Doe-01


    • tuffe

      uusi kierros :) Kolmas kerta toden sanoo...

      Siskoni löysi sieltä oman kullanmurunsa, tais olla juuri kolmannella yrityksellä :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe