Totisesti, kaikki saastaisuus lähtee ajatuksista.
Siksi välttäkää saastaisia ajatuksia, sillä se joka saastaisia ajattelee saattaa saastaisia tekojakin tehdä.
Jo saastaiset ajatukset ovat Syntiä se muistakaa.
Välttäkää siis himokkaita, kateellisia, vihaisia, epäpuhtaita, Syntisiä ajatuksia.
Tavoitelkaa puhtautta, puhtaita ajatuksia.
Älkää saastuttako Sieluanne epäpuhtailla ajatuksilla, sillä ne johtavat saastaisiin tekoihin.
Saastaiset ajatukset
2
374
Vastaukset
- Esa
Ajatuksista kaikki lähtee. Silloin kun on joutunut teko syntiin, niin on jo paljon aikaisemmin sallinut sen ajatuksissa.
Jos siis valvomme jokaista ajatusta, niin vältymme varmasti tekosynneiltä. Ei turhaan Jeesus sanonut että VALVOKAA, sillä ette tiedä hetkeä jolloin Jumalan poika tulee.
Kymmenen neitseen vertauksessa oli viisi tyhmää ja viisi viisasta uskovaa, jossa näillä tyhmiltä loppui öljy. Öljy oli Jumalan sana, eivätkä he eläneet sen mukaan. - Anonyymi
"...Kymmenen neitseen vertauksessa oli viisi tyhmää ja viisi viisasta uskovaa, jossa näillä tyhmiltä loppui öljy. Öljy oli Jumalan sana, eivätkä he eläneet sen mukaan..."
Öljy oli öljyä. Raamattua tulee tulkita asiayhteyksineen . Asiayhteydessä palvelu esiintyy jatkuvasti. "Neitsyet" palvelivat lampuillaan näyttäen tietä saapuvalle hää seurueelle
Alkaen Matt.24:42-25:46.
”Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?”
Matteus 24:45 FB38
------”Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'” Matteus 25:44 FB38
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358