Apua ja anteeksi

raikas

Lopultakin tein hienon päätöksen, että rekisteröidyn tänne ihanalle huuhaalle. Vaikka en olekaan ehtinyt tänne vähään aikaan, niin ikävä on ollut.

No, aloin rekisteröitymään niin sanottiin että "raikas" nimimerkki ON JO KÄYTÖSSÄ, kamalaa! Ehkä ylireagoin, koska täällä muutaman kuukauden käyttämäni nimi ei todellakaan ole kovin omaperäinen. Nyt siis pitää keksiä uusi ja rekisteröityä vasta sitten. :( Se taas saattaa kestää, kun olen niin *älyttömän* harkitsevainen.

Niin ja anteeksi sille, jonka nimimerkkiä olen käyttänyt, en ole kyllä koskaan huomannut sellaista nimimerkkiä missään, enkä ole käyttänyt tätä missään muualla kuin huuhaalla, mutta kuitenkin: Anteeksi. Tämä oli viimeisin viestini tällä nimimerkillä, nyt keksimään uusi...

16

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01
      • ent.raikas

Tuotapa en huomannutkaan ennen. Kiitos vinkistä, kokeililn hakua ja voi ei, toivottavasti noihin (kaikkiin) ei minua yhdistetä, ehkä onkin hyvä vaihtaa nimimerkkiä... ja rekisteröityä.

Tiedätkö, että voiko tuosta galleriasta jotenkin hakea nimimerkillä profiilia, tai siis että onko jollain nimimerkillä profiilia?

• Doe-01
        ent.raikas kirjoitti:

Tuotapa en huomannutkaan ennen. Kiitos vinkistä, kokeililn hakua ja voi ei, toivottavasti noihin (kaikkiin) ei minua yhdistetä, ehkä onkin hyvä vaihtaa nimimerkkiä... ja rekisteröityä.

Tiedätkö, että voiko tuosta galleriasta jotenkin hakea nimimerkillä profiilia, tai siis että onko jollain nimimerkillä profiilia?

kirjoittajan viestiketjua,ja siitä huomaa,onko se rekattu.Sitten vaan klikkaat sitä:)

• ent.raikas
        Doe-01 kirjoitti:

kirjoittajan viestiketjua,ja siitä huomaa,onko se rekattu.Sitten vaan klikkaat sitä:)

sulla leikkaa! Sulla on vapaat aivot, kun saat aina noita hyviä ideoita. Siis vapaat stressistä.

Kuitenkin, musta olis aika hyvä ominaisuus tuossa galleriassa, jos siinä vois hakea nimimerkkejä, niinku esim. irc galleriassa.

• tuffe

joskus huvikseni hain viestit kirjoitettu minun nikillä, kun halusin katsoa montako sataatuhatta viestiä olen jo kirjoittanut, ja kävi ilmi että olen koiranakin kirjoittanut lemmikkipalstalle :) En ole ikinä edes käynyt siellä... en koirana ainakaan... no en myönnä ainakaan ;)))

• ent.raikas

ainakaan missään uskontopalstalla ole mesonnut...

• ..fresh, freesi..ultraraikas..

• ent.raikas

tuosta freesi tulisi sekoittamalla serife... mutta se ei liene sopiva. ;)
        Monesti ennenkin meinasin kirjottaa tuon nimimerkin että raiksa, oiskohan se...

• ent.raikas kirjoitti:

tuosta freesi tulisi sekoittamalla serife... mutta se ei liene sopiva. ;)
        Monesti ennenkin meinasin kirjottaa tuon nimimerkin että raiksa, oiskohan se...

..enpä tiedä.. meikäläiselle kolahti heti tuo pervokki..

• ykköskolli evp

Kuten esim.
      raikas1 raikas.1 raikas-1 raikas_1 tai
      Raikas tai raikaS tai rai.kas tai raikas10 tai RAIKAS tai RaiKas tai RaikaS jne/ym/ym...
      Vain mielikuvitus on rajana.
      Hyvin pitkälti.
      :-ö)))!!!111:::.../ö/!!!

• raikas

ei kelpaa mulle, koska töissä niitä tulee liikaa vastaan, heksadesimaaleina vielä...

Mutta sulla on hieno nikki, ykköskolli on niiiiin lutunen nikki.

• ykköskolli evp
        raikas kirjoitti:

ei kelpaa mulle, koska töissä niitä tulee liikaa vastaan, heksadesimaaleina vielä...

Mutta sulla on hieno nikki, ykköskolli on niiiiin lutunen nikki.

Sepä oli kauniisti sanottu.
        Heti tuli hyvä mieli.
        :-}

• sweet_lemon

on siis nyt sweet_lemon. Eikö olekin aika raikas nimimerkki? Ja minähän olen yhtä makea kuin sitruuna, maistelkaa vaikka :)
      Huuhaillaan!

• ykköskolli evk

Mmm.
        Maistelee Kolli nimimerkkiä. Mmm.
        Todella raikkaalta maistuu.
        Minkähän ikäinen sitruuna on kyseessä?
        Aika tuoreelta ainakin maistuu. Mmm.
        :-P)))

• ..jaa.. kuules mitäs ehdottelet??.. fresh nimimerkki
        kyllä.. hyvältä näyttää.. muttei ole julkinen?????

• ei kyllä sopis toi raikas nikki,ei ainakaan nyt kun tulin juuri töistä ja näin ruumiillisen työn tekijänä hikoilee niin rankasti ja on tota ylipainookin. mun pitäis saada kuorkkiin tarra et ylileveä kuljettaja,en tiedä mist niitä saa,mut hauskaa iltapäivää vaan kaikil!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2171
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1878
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      125
      1646
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      140
      1311
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      137
      1220
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      806
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      434
      734
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe