Feminismi - tuhoon tuomittu

Mozart

Luuletteko te feministit todellakin, että naiset voisivat saavuttaa joskus aseman, jossa he olisivat miehiä parempia? On kaks estettä sille. Kummatkin sijaitsevat, anteeksi nyt vaan, meidän geeneissä. Kun geenit nyt vaan määräävät, että kaikki huippuyksilöt tulevat aina olemaan miehiä. Historia on suurmiehien dialogiaa, ei naisten siis koskaan. Geeneistä johtuu myös se, että miehet ovat fyysisesti vahvempia kuin naiset. Minkä helvetin takia valta pitäisi siis antaa kaikin puolin heikommalle sukupuolelle! (Huom! retorinen kysymys) Koettakaa arvoisat naiset jo tajuta, että jompi kumpi tuli evoluutiossa väkisinkin kehittymään toista paremmaksi. Kun tutkitaan miehen kromosomistoakin ja verrataan naiseen huomataan, että miehellä on jotain mikä naiselta puuttuu, muuten siis kaikki samaa. Sen takia miehet ovat keskinmäärin voimakkaampia ja lahjakkaampia kaikessa. Aina löytyy joku mies, joka osaa siis naista paremmin. Näin on ja tulee aina olemaan. Tai aloittakaa naiset vallankumous, niin katotaan miten siinäkin tulee käymään.

Toivotan onnea kaikille feministeille. Paljon sitä ja paljon jotain muuta te tuutte tarvitsemaan.

37

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unikko

      Me tulemme, hahahahahahaaaaaaahhhhhh..
      Joudutte vielä burqaan,senkin sikasovinistit!

      • heikki

        eikö ne sano aina että jokaisen suurmiehen takana on vielä suurempi nainen???


      • Unikko
        heikki kirjoitti:

        eikö ne sano aina että jokaisen suurmiehen takana on vielä suurempi nainen???

        Eiku jokikisen älykkään naisen edessä seisoa tököttää tyhmä sikamainen ukonrääpäle.


      • Chauvin.
        Unikko kirjoitti:

        Eiku jokikisen älykkään naisen edessä seisoa tököttää tyhmä sikamainen ukonrääpäle.

        Ja jos se mies onkin komea ja tyylikäs ja kohtelias, se ei "tökötä" kauan naisen EDESSÄ, vaan seisoo naisen yläpuolella - - - kas kun paatuneinkin feministi kostuu silloin polviin asti ja kaatuu ihailusta tajuttomana maahan, miehen jalkojen juureen.


      • Tytsy
        Chauvin. kirjoitti:

        Ja jos se mies onkin komea ja tyylikäs ja kohtelias, se ei "tökötä" kauan naisen EDESSÄ, vaan seisoo naisen yläpuolella - - - kas kun paatuneinkin feministi kostuu silloin polviin asti ja kaatuu ihailusta tajuttomana maahan, miehen jalkojen juureen.

        No kyllä se nainen äkkiä tulee tajuihinsa kun aletaan harrastaan runontulkintaa.


      • Ron Jeremy
        Tytsy kirjoitti:

        No kyllä se nainen äkkiä tulee tajuihinsa kun aletaan harrastaan runontulkintaa.

        Mikä sua riivaa noitten runojen kanssa? Edes läheskään kaikki naiset eivät ole kovin kiinnostuneita niistä, ja miksi pitäisikään? Millä tavalla runot on parempaa kirjallisuutta kuin mikä tahansa muu? Runojen lukeminen ja tulkitseminen ei tee kenestäkään järkevää tai viisasta, sinähän olet siitä elävä esimerkki. Ja edelleenkin monet suuret runoilijat ovat miehiä.

        Ajattelepa asiaa sillä tavalla, että jos me kaikki oltais runoilijoita, niin sinä et olisi tietokoneen ääressä heittelemässä noita idioottimaisia kommenttejasi joka paikkaan. Tietokonetta ei olisi. Samoin sinä et keittäisi kahvia itsellesi sillä kahvinkeittimelläsi, koska sitäkään ei olisi. Runoile sinä vaan siellä sen minkä kerkiät, mä joudun tekemään ihan oikeita töitä. Sullahan niitä ei taida olla, kun kaikki yöt valvot kirjoittelemassa feminismipalstalle pilvihöyryistä sontaa...


      • Tytsy
        Ron Jeremy kirjoitti:

        Mikä sua riivaa noitten runojen kanssa? Edes läheskään kaikki naiset eivät ole kovin kiinnostuneita niistä, ja miksi pitäisikään? Millä tavalla runot on parempaa kirjallisuutta kuin mikä tahansa muu? Runojen lukeminen ja tulkitseminen ei tee kenestäkään järkevää tai viisasta, sinähän olet siitä elävä esimerkki. Ja edelleenkin monet suuret runoilijat ovat miehiä.

        Ajattelepa asiaa sillä tavalla, että jos me kaikki oltais runoilijoita, niin sinä et olisi tietokoneen ääressä heittelemässä noita idioottimaisia kommenttejasi joka paikkaan. Tietokonetta ei olisi. Samoin sinä et keittäisi kahvia itsellesi sillä kahvinkeittimelläsi, koska sitäkään ei olisi. Runoile sinä vaan siellä sen minkä kerkiät, mä joudun tekemään ihan oikeita töitä. Sullahan niitä ei taida olla, kun kaikki yöt valvot kirjoittelemassa feminismipalstalle pilvihöyryistä sontaa...

        Ytitäpäs sinäkin jo pientä runoa välillä.


    • Einstein

      No se oli harvinaisen oikeeseen osuttu. Ja naisien olisi syytä pitää päänsä kiinni siellä reservaateissa, ei kannata alkaa hyppiä silmille Geronimot...

      • PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

        Ja nyt kaikki naiset huutaa: PPPPPPPÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!


    • mies

      ...tapelkaa sovinistit ja feministit vaan ihan rauhassa. Molemmilla sukupuolilla on "etunsa" ja "haittansa". Itse en tosin siedä feministejä, mutta eiköhän se ole suht normaalia koska ainakin minun tuntemani naiset eivät siedä sovinisteja?

    • Hertta

      Jos miehet olisivat sosiaalisesti, juridisesti, taloudellisesti ja kulttuurillisesti samanlaisessa asemassa kuin esim. länsimaalaiset naiset vain vähän yli sata vuotta sitten, pystyisivätkö he samanlaiseen hämmästyttävään kykyjensä, taitojensa ja määrätietoisuutensa esiinmarssiin kuin nykysukupolvien naiset ovat pystyneet?

      ---

      Ilmeisestikin provosoivat yleistyksesi ovat - anteeksi vain - huippuhassuja.

    • Samovarius

      On kyllä tosi että historiassa on paljon suurMIEHIÄ - aikoina jolloin laki määräsi naisille alemman aseman. Mutta tuolloinkin nähtiin hätkähdyttävää yksilötason rohkeutta ja tekoja, jotka tekevät tekijästään suuren ja ikimuistoisen. Jo muinaishistoriasta tunnemme kuningatar Kleopatran (se kolmas heistä lienee kuuluisin), Myöhemmiltä ajoilta Ranskan Jeanne D´arcin.
      Raamatusta löydämme Neitsyt Marian.

      Teollisen ajan sankarinaisia tai muuten vain muistettavia: Anne Frank, Lotat, Minna Canth, Margaret Thatcher...

      Ja nykyään vallan huipulta löydämme Tarja Halosen, Riitta Uosukaisen, Elisabeth II:n (Nimellinen tosin), Megawati Sukarnoputrin...

      Ei mitenkään lyhyt lista. Ja eivätkös suurimmat paskiaisetkin ole miehiä, kuten Hitler, George W. Bush ja Stalin??

      Tasa-arvo on hyvä asia, kuhan sitä ei saavuteta joillain ihme kiintiöillä vaan todellisilla yksilötason saavutuksilla. Ennustanpa, että kun oma sukupolveni tulee keski-ikään, naisesimiehet ovat melkein yhtä yleisiä kuin miehiset kolleegansa, sillä joka hommaan pyritään saamaan mahdollisimman pätevä henkilö sukupuolesta riippumatta.

      • Tytsy

        Kiintiöt ovat hyvin tarpeellisia kunnes tasa-asrvo on saavutettu.Piste.
        Miksikähän MIEHET vastustavat näitä kiintiöitä?
        Tosi läpinäkyvää.


      • pauline
        Tytsy kirjoitti:

        Kiintiöt ovat hyvin tarpeellisia kunnes tasa-asrvo on saavutettu.Piste.
        Miksikähän MIEHET vastustavat näitä kiintiöitä?
        Tosi läpinäkyvää.

        Pitääkö sulle vielä selittää Mozart,
        että emme pyri paremmiksi vaan tasa-arvoisiksi!
        Koeta nyt jo tajuta se!!Opetelkaa tulemaan
        jatkossa toimeen naisten kanssa.


      • Mozart
        pauline kirjoitti:

        Pitääkö sulle vielä selittää Mozart,
        että emme pyri paremmiksi vaan tasa-arvoisiksi!
        Koeta nyt jo tajuta se!!Opetelkaa tulemaan
        jatkossa toimeen naisten kanssa.

        sille, että olette kaikessa miehiä huonompia. No okei ehkä synnytystä ja kutomista lukuunottamatta. Asiat kulkevat aina siihen suuntaan minne kuuluukin. Olisiko vähän tyhmää heikentää aisioita jos miehet ovat naisia kaikessa parempia. Sama kun jalkapallojoukkueen miespelaajia korvattaisiin naisille "tasa-arvon" vuoksi. Tietäähän siinä miten käy. Kun naiset eivät ansaitse tasa-arvoa kun ovat paskempia siinä se. Jompi kumpi on väistämättä aina kaikin puolin vahvempi tottukaa siihen naiset tai itkekää ja tottukaa.


      • pauline
        Mozart kirjoitti:

        sille, että olette kaikessa miehiä huonompia. No okei ehkä synnytystä ja kutomista lukuunottamatta. Asiat kulkevat aina siihen suuntaan minne kuuluukin. Olisiko vähän tyhmää heikentää aisioita jos miehet ovat naisia kaikessa parempia. Sama kun jalkapallojoukkueen miespelaajia korvattaisiin naisille "tasa-arvon" vuoksi. Tietäähän siinä miten käy. Kun naiset eivät ansaitse tasa-arvoa kun ovat paskempia siinä se. Jompi kumpi on väistämättä aina kaikin puolin vahvempi tottukaa siihen naiset tai itkekää ja tottukaa.

        Pojille on varmaan syntymästä uskoteltu
        väärää tietoa, että he olisivat muka
        parempia.Sitä he raukat yrittävät todistella
        koko elämänsä.


      • watcher
        pauline kirjoitti:

        Pojille on varmaan syntymästä uskoteltu
        väärää tietoa, että he olisivat muka
        parempia.Sitä he raukat yrittävät todistella
        koko elämänsä.

        Asia on pikemminkin niin, että kaikki naiset tietävät olevansa miestä huonompia lähes kaikessa ja feministit käyttävät elämänsä uskotellen itselleen olevansa yhtä hyviä kuin miehet, vaikka tietävät etteivät edes itse sitä koskaan tule uskomaan.
        Säälittäviä ressukoita nuo feministit.


      • pauline
        watcher kirjoitti:

        Asia on pikemminkin niin, että kaikki naiset tietävät olevansa miestä huonompia lähes kaikessa ja feministit käyttävät elämänsä uskotellen itselleen olevansa yhtä hyviä kuin miehet, vaikka tietävät etteivät edes itse sitä koskaan tule uskomaan.
        Säälittäviä ressukoita nuo feministit.

        Niinkö luulet?Mä en ole sun kanssa samaa mieltä
        tosta asiasta.Mutta joskus voi tulla se
        aika jolloin miehet ovat yhtä surkastuneita
        kuin umpilisäke!


      • Hertta
        Mozart kirjoitti:

        sille, että olette kaikessa miehiä huonompia. No okei ehkä synnytystä ja kutomista lukuunottamatta. Asiat kulkevat aina siihen suuntaan minne kuuluukin. Olisiko vähän tyhmää heikentää aisioita jos miehet ovat naisia kaikessa parempia. Sama kun jalkapallojoukkueen miespelaajia korvattaisiin naisille "tasa-arvon" vuoksi. Tietäähän siinä miten käy. Kun naiset eivät ansaitse tasa-arvoa kun ovat paskempia siinä se. Jompi kumpi on väistämättä aina kaikin puolin vahvempi tottukaa siihen naiset tai itkekää ja tottukaa.

        Naiset ovat mielestäsi "paskempia"...

        Onneksi se on vain mielipide. Tai provokaatio.


      • watcher
        pauline kirjoitti:

        Niinkö luulet?Mä en ole sun kanssa samaa mieltä
        tosta asiasta.Mutta joskus voi tulla se
        aika jolloin miehet ovat yhtä surkastuneita
        kuin umpilisäke!

        Selittäisitkö tarkemmin kuinka tuo surkastuminen tulee tapahtumaan ja millaisella aikataululla?
        Ja kerropas samalla mikä teitä naisia mielestäsi suojaisi mainitsemaltasi rapistumisilmiöltä, jonka täytyisi ilmeisesti tapahtua (jollain minulle käsittämättömällä tavalla) perimään sattuvien epäedullisten mutaatioiden saavuttaman valintaedun kautta. Varsin merkillistä :).

        Mutta ehkä selvennät asiaa minulle?


      • pauline
        watcher kirjoitti:

        Selittäisitkö tarkemmin kuinka tuo surkastuminen tulee tapahtumaan ja millaisella aikataululla?
        Ja kerropas samalla mikä teitä naisia mielestäsi suojaisi mainitsemaltasi rapistumisilmiöltä, jonka täytyisi ilmeisesti tapahtua (jollain minulle käsittämättömällä tavalla) perimään sattuvien epäedullisten mutaatioiden saavuttaman valintaedun kautta. Varsin merkillistä :).

        Mutta ehkä selvennät asiaa minulle?

        Kuule watcher, TOIVON joskus todella että
        niin tulisi käymään.Olet samaa mieltä?


      • Samovarius
        Tytsy kirjoitti:

        Kiintiöt ovat hyvin tarpeellisia kunnes tasa-asrvo on saavutettu.Piste.
        Miksikähän MIEHET vastustavat näitä kiintiöitä?
        Tosi läpinäkyvää.

        Myönnettäköön että VÄLIAIKAISRATKAISUNA voitaisiin käyttää korkeintaan 30% vähimmäisrajaa-- eli toisella sukupuolella saisi olla korkeintaan 70 % paikoista. 20 vuodessa tilanteen luulisi muuttuvan tarpeeksi ettei kiintiöitä enää tarvita, sillä ne ovat aikamoisia tasa-arvon vääristäjiä. Samat kriteerit niin miehelle kuin naiselle. Huomautan että periaatteessa joka toisen kansanedustajan ja ministerinhän pitäisi olla nainen ilman kiintöitäkin - joka toinen äänestäjä on nainen. Mutta taitavat naiset katsoa miehen monesti parhaaksi ehdokkaaksi. Ja moni mies taisi äänestää Tarja Halosta? Eli äänestetään yhdellä kriteerillä:pätevyyden perusteella.


      • Mozart
        pauline kirjoitti:

        Pojille on varmaan syntymästä uskoteltu
        väärää tietoa, että he olisivat muka
        parempia.Sitä he raukat yrittävät todistella
        koko elämänsä.

        sekä sen historia.


      • KIO
        pauline kirjoitti:

        Kuule watcher, TOIVON joskus todella että
        niin tulisi käymään.Olet samaa mieltä?

        siis ihmiskunnan loppua?


      • Tytsy
        Samovarius kirjoitti:

        Myönnettäköön että VÄLIAIKAISRATKAISUNA voitaisiin käyttää korkeintaan 30% vähimmäisrajaa-- eli toisella sukupuolella saisi olla korkeintaan 70 % paikoista. 20 vuodessa tilanteen luulisi muuttuvan tarpeeksi ettei kiintiöitä enää tarvita, sillä ne ovat aikamoisia tasa-arvon vääristäjiä. Samat kriteerit niin miehelle kuin naiselle. Huomautan että periaatteessa joka toisen kansanedustajan ja ministerinhän pitäisi olla nainen ilman kiintöitäkin - joka toinen äänestäjä on nainen. Mutta taitavat naiset katsoa miehen monesti parhaaksi ehdokkaaksi. Ja moni mies taisi äänestää Tarja Halosta? Eli äänestetään yhdellä kriteerillä:pätevyyden perusteella.

        Sinä siis laskisit nykyistä kiintioprosenttia joka on 40%?
        Todellakin taantumuksellista.
        Yritetäänpäs nyt ensin saada oikeudenmukaiset kiintiöt edes tomintaan.
        Sitten voidaan keskustella onko tasa-arvoperiaattet toteutuneet 20 vuoden päästä.


      • Samovarius
        Tytsy kirjoitti:

        Sinä siis laskisit nykyistä kiintioprosenttia joka on 40%?
        Todellakin taantumuksellista.
        Yritetäänpäs nyt ensin saada oikeudenmukaiset kiintiöt edes tomintaan.
        Sitten voidaan keskustella onko tasa-arvoperiaattet toteutuneet 20 vuoden päästä.

        Missähän tuo 40% kiintiö on? Ei ainakaan omalla koulututslinjallani, täällä on 16 poikaa, ja 1 tyttö.

        Mikäli puhutaan poliittisista elimistä, en tiennyt mikä on kiinteä kiintiöprosentti (enkä tiedä onko sellaista vai määritelläänkö se joka työryhmälle tms. erikseen), vaan puhuin noin yleisesti 30 prosentista.

        Ja mikähän on sinun määritelmäsi tasa-arvosta? 70% naisia joka paikassa ja heille isompi palkka kuin miehille?


      • Tytsy
        Samovarius kirjoitti:

        Missähän tuo 40% kiintiö on? Ei ainakaan omalla koulututslinjallani, täällä on 16 poikaa, ja 1 tyttö.

        Mikäli puhutaan poliittisista elimistä, en tiennyt mikä on kiinteä kiintiöprosentti (enkä tiedä onko sellaista vai määritelläänkö se joka työryhmälle tms. erikseen), vaan puhuin noin yleisesti 30 prosentista.

        Ja mikähän on sinun määritelmäsi tasa-arvosta? 70% naisia joka paikassa ja heille isompi palkka kuin miehille?

        No eikös 50 % ole puolet 100 %:sta?
        Miten se tuollainen yksinkertainen laskutehtävä tuottaa miehille tasa-arvosta puhuttaessa näin helvetin kovia vaikeuksia.


    • NeitiF

      Mistäköhän johtuu, että miehet tekevät
      enemmän itsemurhia kuin naiset?
      Eiköhän paremmuus ole molemmin puolista, häh?!
      Älkää te sovinistit miehet uhmailko ennen
      kuin ajattelette asiaa tarkemmin.

      • Einstein

        Siitä yksinkertaisesta syystä, että naisilla ei rohkeus riitä. Sekin on määrätty ennalta tosin geeneissä. Ja miehet tajuavat, ettei sota yhtä miestä kaipaa, naiset ovat taas mitä pahimpia narsisteja.


      • NeitiF
        Einstein kirjoitti:

        Siitä yksinkertaisesta syystä, että naisilla ei rohkeus riitä. Sekin on määrätty ennalta tosin geeneissä. Ja miehet tajuavat, ettei sota yhtä miestä kaipaa, naiset ovat taas mitä pahimpia narsisteja.

        Sinähän nuo naisten asiat tiedät, kun olet mies.
        Paraskin puhuja.


      • Einstein
        NeitiF kirjoitti:

        Sinähän nuo naisten asiat tiedät, kun olet mies.
        Paraskin puhuja.

        No mitä sinä sitten voit tietää miehistä...? Että nainen tuntee miehen mutta mies ei naista? Kuulostaa kyllä äärimmäisen epäloogiselta.


      • Tytsy
        Einstein kirjoitti:

        No mitä sinä sitten voit tietää miehistä...? Että nainen tuntee miehen mutta mies ei naista? Kuulostaa kyllä äärimmäisen epäloogiselta.

        Ei siinä ole välttämättä mitään epäloogista.
        Nainen ollessaan vuosituhansia miehen alistamana on joutunut pakostakin kiinnostumaan miehen ajatusmaailmasta, tavoista ja tottumuksista jo pelkästään hengissä selviytymisenkin tähden.
        Onhan naisen koko elämä ollut miestä ja perhettä varten.
        Ja naisen miehestä omaavaa tietoa on sitten äiti välittänyt tyttärilleen ja se on levinnyt naiselta naiselle sukupolvesta toiseen aina meidän päiviimme asti.


      • Jokke
        Tytsy kirjoitti:

        Ei siinä ole välttämättä mitään epäloogista.
        Nainen ollessaan vuosituhansia miehen alistamana on joutunut pakostakin kiinnostumaan miehen ajatusmaailmasta, tavoista ja tottumuksista jo pelkästään hengissä selviytymisenkin tähden.
        Onhan naisen koko elämä ollut miestä ja perhettä varten.
        Ja naisen miehestä omaavaa tietoa on sitten äiti välittänyt tyttärilleen ja se on levinnyt naiselta naiselle sukupolvesta toiseen aina meidän päiviimme asti.

        kerropas mitä äitis on sinulle kertonut?


      • Tytsy
        Jokke kirjoitti:

        kerropas mitä äitis on sinulle kertonut?

        Eikö sinulla ole äitiä?


    • NeitiF

      Miehen elämänkaaren alussa valta on aina ensin
      naisella, hänen äidillään.

      • Jokke

        olepa ylpeä siitä, Mutta kelläköhän se valta oikein olikaan siinä alussa eiköhän se ollut sillä isällä.


      • Poika
        Jokke kirjoitti:

        olepa ylpeä siitä, Mutta kelläköhän se valta oikein olikaan siinä alussa eiköhän se ollut sillä isällä.

        Isä oli töissä ja äiti määräsi mitä poika sai ja ei saaanut tehdä ja minkä väriset kurahousut päälle laitettiin.
        Siis nyt puhun omasta lapsuudestani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe