Finnish Metal Forum!

16

2138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perv

      kunhan sinä et siellä kirjoittele...

      Miksi yleensäkin tällä palstalla notkut, jos toi toinen on parempi paikka?

      • Hahahaha

        Hän luulee ilmeisesti olevansa meidän yläpuolella, ja yrittää päteä asioista vaikka ei tiedä hevonvittujakaan mistään, Jos on eri mieltä mitä hän on, on wimposeri.


      • Hahahaha kirjoitti:

        Hän luulee ilmeisesti olevansa meidän yläpuolella, ja yrittää päteä asioista vaikka ei tiedä hevonvittujakaan mistään, Jos on eri mieltä mitä hän on, on wimposeri.

        No ei minua haittaa jos pidätte tämän tasokkaan Suomi24:n foorumin. Ja kuka yrittää päteä? Sinäkö sitten tiedät jotain tai kaiken? Epäilen...


      • Hahahaha kirjoitti:

        Hän luulee ilmeisesti olevansa meidän yläpuolella, ja yrittää päteä asioista vaikka ei tiedä hevonvittujakaan mistään, Jos on eri mieltä mitä hän on, on wimposeri.

        niin "luuleen" olevani? Minähän olen...ja siihen ei paljon vaadita että on teidän yläpuolellanne.


      • Hahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        niin "luuleen" olevani? Minähän olen...ja siihen ei paljon vaadita että on teidän yläpuolellanne.

        "niin "luuleen" olevani? Minähän olen...ja siihen ei paljon vaadita että on teidän yläpuolellanne."

        Hahhahhah, taisi junttihevarilla mennä hermot. Tuossa se ylimielisyytesi taas nähdään, "ei paljon vaadita että on teidän yläpuolellanne" Aahahahahahahaahahahahah!


      • Olé
        Hahahaha kirjoitti:

        "niin "luuleen" olevani? Minähän olen...ja siihen ei paljon vaadita että on teidän yläpuolellanne."

        Hahhahhah, taisi junttihevarilla mennä hermot. Tuossa se ylimielisyytesi taas nähdään, "ei paljon vaadita että on teidän yläpuolellanne" Aahahahahahahaahahahahah!

        Eipä tuo siltä vaikuta vaan siltä että sai teidät provoon joita olette itse kirjoitelleet kuukausista toiseen.


    • Judas.p

      Aivan hanurista. Parempiakin suomalaisia hevi foorumeja on. Onnettoman vähän käyttäjiä & kirjoituksia.

      • vaikak www.suomimetalli.net foorumiin niin kyllä on paljon aktiivisempaa toimintaa.


      • ja tätä Suomi24:n foorumiako pidät tasokkaana kun täällä kirjoitetaan paljon ja täällä käy paljon porukkaa kirjoittamassa.


      • Hahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        ja tätä Suomi24:n foorumiako pidät tasokkaana kun täällä kirjoitetaan paljon ja täällä käy paljon porukkaa kirjoittamassa.

        Ei ihme että tuolla teidän "oikeiden hevarien" foorumilla on noin vähän käyttäjiä, jos kaikki ovat samanlaisia nipottajia kuin sinä.

        Ja miksi sinä mainostat tuota hikifoorumiasi täällä, jos tämä on mielestäsi epäasiallinen paikka? Viimeiseksi sitä nyt epäasiallisessa foorumissa asiallista foorumia mainostaa. Olet joko tyhmä, tai sitten olet puhunut itsesi pussiin.


      • Judas.p
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        vaikak www.suomimetalli.net foorumiin niin kyllä on paljon aktiivisempaa toimintaa.

        ajattelin lähinnä rautaneito foorumia. Joka nyt tietysti sun mielestä on aivan paska... Siellähän on paljon muustakin kun maidenista, ja se osa kiinnostaa minua. (Miksei maidenkin)


      • Judas.p kirjoitti:

        ajattelin lähinnä rautaneito foorumia. Joka nyt tietysti sun mielestä on aivan paska... Siellähän on paljon muustakin kun maidenista, ja se osa kiinnostaa minua. (Miksei maidenkin)

        Rautaneidon foorumilla, nimimerkillä Thrashnator


      • Hahahaha kirjoitti:

        Ei ihme että tuolla teidän "oikeiden hevarien" foorumilla on noin vähän käyttäjiä, jos kaikki ovat samanlaisia nipottajia kuin sinä.

        Ja miksi sinä mainostat tuota hikifoorumiasi täällä, jos tämä on mielestäsi epäasiallinen paikka? Viimeiseksi sitä nyt epäasiallisessa foorumissa asiallista foorumia mainostaa. Olet joko tyhmä, tai sitten olet puhunut itsesi pussiin.

        Mä oon vähän seurannu tuota sun keskusteluas ni sä et tosiaankaan muuta tee ku auot sitä päätäs.


    • Rsda

      Firefox 1.0.6 adblock rip ja .tk -osoitteet eivät aukea, jos ei erikseen niin säädä. Kannattaisi ilmoittaa aina myös todellinen http-osoite.

    • Anonyymi

      mee muualle mainostamaan paskafoorumias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe