mikä tässä keskustelussa nyt mätää kun nämä epävarmat miespolot todistelevat huteraa miehisyyttään uhoamalla ja haukkumalla naisia?
nyky-feminismi ei tarkoita miesvihaa, minä en vihaa miehiä. minä rakastan miepuolisia ystäviäni, isääni, veljiäni ja rakastani.
ja silti olen ehdottomasti feministi. eivät ne asiat ole ristiriidassa
minä en vihaa miehiä, minä kammoan niitä miehiä jotka eivät ymmärrä että toisten halveksuminen ja oman statuksensa väkivaltainen korostaminen ei kuulu "tosimiehille". Tosimies on tasa-arvoinen kuten tosinainenkin.
joten jos ei riideltäisi, ihmisiä tässä kaikki ollaan.
kuka vihaa miehiä?
5
324
Vastaukset
- gta3
lueppas näitä viestejä niin huomaat että asia
on toisten päin naiset haukkuu miehiä,,
eli he ovat epävarmoja!!
feministi = epävarma!! - BCB
Miehet on ihan perseestä. Siksipä minusta ei ikinä tulekaan miestä, ainakaan tosi sellaista.
>nyky-feminismi ei tarkoita miesvihaa, minä en vihaa miehiä. >minä rakastan miepuolisia ystäviäni, isääni, veljiäni ja rakastani.
>ja silti olen ehdottomasti feministi. eivät ne asiat ole ristiriidassa
Valitettavasti useilla, myös joillakin tällä palstalla kirjoittavilla, naisilla on hieman toisenlainen käsitys feminismistä. Sen voi helposti lukea rivien välistä.
>joten jos ei riideltäisi, ihmisiä tässä kaikki ollaan.
Väärin. Suomalaisia tässä kaikki ollaan, joten junttimainen käytös ja kateus on jo äidinmaidossa, verestä puhumattakaan - turha odottaa asiallista keskustelua.- Brain
etenkään BCB:ltä.
- BCB
Brain kirjoitti:
etenkään BCB:ltä.
...suurelta osin paikkansapitävä.
Kirjainyhdistelmä BCB tunnetaan jo ympäri verkottunutta maailmaa huonon laadun, huumorin, argumentoinnin ja vieläkin huonomman itseironian merkkinä.
- Mielipide
Jos jotku tahtoo riidellä, niin siitä vaan.
Ainahan sitä tahtoo erimielisyyksiä tulla tällaisesta naisten ja miesten välisestä tasa-arvo-aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466