Onko kokemuksia Testalon 2 valmisteesta? onko tehoa? entä mahdolliset sivuvaikutukset? kiitos jo etukäteen.
Testalon 2
7
4704
Vastaukset
- eikä ole väliäkään sillä
mutta jätä tuollaiset jauhot ja pillerit omaan arvoonsa! älä ole hölmä ja tuhlaa rahojasi sellaiseen roskaan!
ensinnäkin tuo nimi paljastaa jo tuotteen olevan pelkkää potaskaa.- Susta 250
Ostin purkin ja rahat meni ihan hukkaan. Mitään eroo en tuntenu.Voimat tuntu ehkä heikommalta.
- haisunääteli
ihan hyvä tuote. ennen käyttöä penkkitulokseni oli 30 kiloa mutta kun sain purkin loppuun oli tulos noussut jo 50 kiloon.
- joopa joo...
samat tulokset olisit saanut aikaiseksi kaurapuurolla ja raejuustolla. millä todistat että nuo tuloksesi on juuri nimenomaan tämän "mahtavan" ihmeaineen aikaansaannosta?
- Treenaaja
joopa joo... kirjoitti:
samat tulokset olisit saanut aikaiseksi kaurapuurolla ja raejuustolla. millä todistat että nuo tuloksesi on juuri nimenomaan tämän "mahtavan" ihmeaineen aikaansaannosta?
Ei ole testalon 2 kokemuksia, mutta taitaa olla melkein pelkkä tribulus terrestis:tä. Itselläni pelkkä tribulus ei oikein hyvin toiminut ja en ainakaan suurta eroa huomannut. Leaderin TEST toimi minulla loistavasti. N.7-10 vrk käytöllä huomasi voimantuotossa selvän eron. Esim.hauiskäännössä. sama toistomäärä 5kg enemmän painoa tangossa ja 7vrk treenin väli. Muutamia muitakin hyviä tuotteita, joista havainnut esim. paremman ja pitemmän pumpin saavuttaminen. Uutta TEST en ole testannut vielä. Suurin osa "testobuustereista" ei toimi oikein millään lailla, mutta on poikkeuksiakin. Tosin kaikki ihmiset on yksilöitä ja mikä toimii toisella, ei välttämättä toimi hyvin jollain toisella. Itse olen sitä mieltä, että esim kreatiinipyruvaatin ja aminohappojen riittävä saanti yhdessä em. buusterin kanssa toimii yleensä parhaiten. Kaikkea ei pidä uskoa mitä mainostetaan ja terve kriittisyys on hyvästä.
- Bodari
loistava aine. Sain sillä tiukkaa lihasmassaa. Lisäksi voima tasot nousivat ja sivuvaikutuksia en ole havainnut. penkki tulos noussut valtavasti. Ps käytä kreatiinin kanssa ennen ja jälkeen treenin.
- titititiititi
Iten ostin eikä mitään vaikutusta. Kyllä aminopörssin sivulla sitä paljon ylistetään, mutta ihan täyttä paskaa. eikä mitään vaikutusta. Ei kannata ostaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745