Tällä palstalla on aktiivisempia uskovaisia kun mitä tuola kristityt palstalla.
Oliko Aatamin ja Eevan jälkeläiset sukurutsaita?
Sukurutsaita?
12
764
Vastaukset
- Mietiskellyt
Niitä kiinnostaa niin helkkaristi, miten joku pystyy käyttämään aivoja omaehtoiseen ajatteluun.
- 666
Että niinkuin teini-iässäkin kapinoidaan periaatteen ja uhittelemisen tarpeen vuoksi kaikkea vaikka itsekin asiaan uskottaisiin.
No, britit on ainakin kaikki huolestuttavan läheistä sukua keskenään kaikki. Kun niitä katsoo naamasta siellä on 3 perustyyppiä. Lisäksi niillä kaikkia kummallisia epämuodostumia kuten hammaskalusto täysin epäjärjestyksessä tai muuta vastaavaa.- Sälli
Taitaa suomalaiset olla huomattavasti läheisempää sukua keskenään kuin britit. Muistaakseni täällä on suurinpiirtein joka toisella saman kantaisän geenejä.
- ja...
Sälli kirjoitti:
Taitaa suomalaiset olla huomattavasti läheisempää sukua keskenään kuin britit. Muistaakseni täällä on suurinpiirtein joka toisella saman kantaisän geenejä.
joka toisella näyttää olevan hampaitten oikomiseen tarkoitettuja hammasrautoja suussaan.
- squirrel
Etsikää kuvia Tanskalaisista euroviisuedustajista.
Laskekaa hammaslomat.
Hammasloma on se sellainen rako etuhampaitten välissä. - ...........
ja... kirjoitti:
joka toisella näyttää olevan hampaitten oikomiseen tarkoitettuja hammasrautoja suussaan.
niin ja lopuille ne pitäisi vielä asentaa.
- ja...
........... kirjoitti:
niin ja lopuille ne pitäisi vielä asentaa.
..ihmisen ja simpanssin dna on lähes identtinen.
- Ominaisuus
ja... kirjoitti:
..ihmisen ja simpanssin dna on lähes identtinen.
Taisi nyt löytyä selitys tuolle, kun minulla on pirun pitkät kädet ja lyhyet jalat!
On kaksi vaihtoehtoa. Yksi on se, että ne tosiaan on. Joskin kirkko ei nykyään kiellä evoluutiota, joten koko keskustelu on turha. Anyway.
Toinen mahdollisuus on, että Jumala on vain taikonut, anteeksi, luonut aina uusia tyyppejä.- SE JOHTUUU....................
Uskovaisten olo täällä palstalla johtuu yksin omaan siitä, että eihän he EVANKELIO enää toisiaan, siis eihän uskovaista tarvitse evankelioida, vaan heitä jotka ovat kadotukseen matkalla.Evankeliumi on ILOSANOMA, evankelista on ILOSANOMAN tuoja, evankelioida on kertoa mitä Jumala on tehnyt Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa ihmisten/ihmiskunnan hyväksi. Johanneksen evankeliumi 3:16 kertoo sen. Siksi siis täällä!
- sinun kirjoituksesi
ja huomasin sinun ajattelevan ihan samoin.
Mitäs nuo uskovaiset enää evankeliumia tarvitsee. He ovat matkalla Taivaaseen.
Täällä tarvitaan Jumalan Sanaa. Uuspakanoiden joukossa.
- enää evankelioimaan
Te uuspakanat tarvitsette Jumalan Sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023