Sukurutsaita?

Omapräinen nimimerkki

Tällä palstalla on aktiivisempia uskovaisia kun mitä tuola kristityt palstalla.

Oliko Aatamin ja Eevan jälkeläiset sukurutsaita?

12

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietiskellyt

      Niitä kiinnostaa niin helkkaristi, miten joku pystyy käyttämään aivoja omaehtoiseen ajatteluun.

    • 666

      Että niinkuin teini-iässäkin kapinoidaan periaatteen ja uhittelemisen tarpeen vuoksi kaikkea vaikka itsekin asiaan uskottaisiin.
      No, britit on ainakin kaikki huolestuttavan läheistä sukua keskenään kaikki. Kun niitä katsoo naamasta siellä on 3 perustyyppiä. Lisäksi niillä kaikkia kummallisia epämuodostumia kuten hammaskalusto täysin epäjärjestyksessä tai muuta vastaavaa.

      • Sälli

        Taitaa suomalaiset olla huomattavasti läheisempää sukua keskenään kuin britit. Muistaakseni täällä on suurinpiirtein joka toisella saman kantaisän geenejä.


      • ja...
        Sälli kirjoitti:

        Taitaa suomalaiset olla huomattavasti läheisempää sukua keskenään kuin britit. Muistaakseni täällä on suurinpiirtein joka toisella saman kantaisän geenejä.

        joka toisella näyttää olevan hampaitten oikomiseen tarkoitettuja hammasrautoja suussaan.


      • squirrel

        Etsikää kuvia Tanskalaisista euroviisuedustajista.
        Laskekaa hammaslomat.

        Hammasloma on se sellainen rako etuhampaitten välissä.


      • ...........
        ja... kirjoitti:

        joka toisella näyttää olevan hampaitten oikomiseen tarkoitettuja hammasrautoja suussaan.

        niin ja lopuille ne pitäisi vielä asentaa.


      • ja...
        ........... kirjoitti:

        niin ja lopuille ne pitäisi vielä asentaa.

        ..ihmisen ja simpanssin dna on lähes identtinen.


      • Ominaisuus
        ja... kirjoitti:

        ..ihmisen ja simpanssin dna on lähes identtinen.

        Taisi nyt löytyä selitys tuolle, kun minulla on pirun pitkät kädet ja lyhyet jalat!


    • On kaksi vaihtoehtoa. Yksi on se, että ne tosiaan on. Joskin kirkko ei nykyään kiellä evoluutiota, joten koko keskustelu on turha. Anyway.

      Toinen mahdollisuus on, että Jumala on vain taikonut, anteeksi, luonut aina uusia tyyppejä.

    • SE JOHTUUU....................

      Uskovaisten olo täällä palstalla johtuu yksin omaan siitä, että eihän he EVANKELIO enää toisiaan, siis eihän uskovaista tarvitse evankelioida, vaan heitä jotka ovat kadotukseen matkalla.Evankeliumi on ILOSANOMA, evankelista on ILOSANOMAN tuoja, evankelioida on kertoa mitä Jumala on tehnyt Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa ihmisten/ihmiskunnan hyväksi. Johanneksen evankeliumi 3:16 kertoo sen. Siksi siis täällä!

      • sinun kirjoituksesi

        ja huomasin sinun ajattelevan ihan samoin.

        Mitäs nuo uskovaiset enää evankeliumia tarvitsee. He ovat matkalla Taivaaseen.

        Täällä tarvitaan Jumalan Sanaa. Uuspakanoiden joukossa.


    • enää evankelioimaan

      Te uuspakanat tarvitsette Jumalan Sanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe