Tällä palstalla on aktiivisempia uskovaisia kun mitä tuola kristityt palstalla.
Oliko Aatamin ja Eevan jälkeläiset sukurutsaita?
Sukurutsaita?
12
786
Vastaukset
- Mietiskellyt
Niitä kiinnostaa niin helkkaristi, miten joku pystyy käyttämään aivoja omaehtoiseen ajatteluun.
- 666
Että niinkuin teini-iässäkin kapinoidaan periaatteen ja uhittelemisen tarpeen vuoksi kaikkea vaikka itsekin asiaan uskottaisiin.
No, britit on ainakin kaikki huolestuttavan läheistä sukua keskenään kaikki. Kun niitä katsoo naamasta siellä on 3 perustyyppiä. Lisäksi niillä kaikkia kummallisia epämuodostumia kuten hammaskalusto täysin epäjärjestyksessä tai muuta vastaavaa.- Sälli
Taitaa suomalaiset olla huomattavasti läheisempää sukua keskenään kuin britit. Muistaakseni täällä on suurinpiirtein joka toisella saman kantaisän geenejä.
- ja...
Sälli kirjoitti:
Taitaa suomalaiset olla huomattavasti läheisempää sukua keskenään kuin britit. Muistaakseni täällä on suurinpiirtein joka toisella saman kantaisän geenejä.
joka toisella näyttää olevan hampaitten oikomiseen tarkoitettuja hammasrautoja suussaan.
- squirrel
Etsikää kuvia Tanskalaisista euroviisuedustajista.
Laskekaa hammaslomat.
Hammasloma on se sellainen rako etuhampaitten välissä. - ...........
ja... kirjoitti:
joka toisella näyttää olevan hampaitten oikomiseen tarkoitettuja hammasrautoja suussaan.
niin ja lopuille ne pitäisi vielä asentaa.
- ja...
........... kirjoitti:
niin ja lopuille ne pitäisi vielä asentaa.
..ihmisen ja simpanssin dna on lähes identtinen.
- Ominaisuus
ja... kirjoitti:
..ihmisen ja simpanssin dna on lähes identtinen.
Taisi nyt löytyä selitys tuolle, kun minulla on pirun pitkät kädet ja lyhyet jalat!
On kaksi vaihtoehtoa. Yksi on se, että ne tosiaan on. Joskin kirkko ei nykyään kiellä evoluutiota, joten koko keskustelu on turha. Anyway.
Toinen mahdollisuus on, että Jumala on vain taikonut, anteeksi, luonut aina uusia tyyppejä.- SE JOHTUUU....................
Uskovaisten olo täällä palstalla johtuu yksin omaan siitä, että eihän he EVANKELIO enää toisiaan, siis eihän uskovaista tarvitse evankelioida, vaan heitä jotka ovat kadotukseen matkalla.Evankeliumi on ILOSANOMA, evankelista on ILOSANOMAN tuoja, evankelioida on kertoa mitä Jumala on tehnyt Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa ihmisten/ihmiskunnan hyväksi. Johanneksen evankeliumi 3:16 kertoo sen. Siksi siis täällä!
- sinun kirjoituksesi
ja huomasin sinun ajattelevan ihan samoin.
Mitäs nuo uskovaiset enää evankeliumia tarvitsee. He ovat matkalla Taivaaseen.
Täällä tarvitaan Jumalan Sanaa. Uuspakanoiden joukossa.
- enää evankelioimaan
Te uuspakanat tarvitsette Jumalan Sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602