Anneli Jäätteenmäen tapaus loistava esimerkki miten ensimmäinen naispääministeri pelattiin ulos.
Miespääministeri olisi saanut pitää vakanssinsa likaisesta poliittisesta pelistään huolimatta.
Mielipiteitä?
Jäätteenmäki
6
275
Vastaukset
- ainesta
Jäätteenmäki pelasi ihan itse itsensä ulos.
Tavallaan harmittavaa, koska on olemassa päteviä
naisjohtajia.- babe__
Matti Vanhanen ei ole sen parempi pääministeri. Mutta hän onkin mies joten saa olla kuin pölvästi hyvänsä.
Jäätteenmäellä vihollisia esim IltaSanomissa. - mokasi
babe__ kirjoitti:
Matti Vanhanen ei ole sen parempi pääministeri. Mutta hän onkin mies joten saa olla kuin pölvästi hyvänsä.
Jäätteenmäellä vihollisia esim IltaSanomissa.Kyseinen henkilö ei ole enään Ilta-Sanomissa töissa. Hän oli luultavasti "yksi Suomen poliitisen johdon imagon pelastajista".
Hän paljasti tosiasiat, niinkuin hyvälle toimittajalle kuuluukin. Asiat ne taistelee.
- kateissa
Jos Johannes Virolainen olisi ollut neuvomassa, Jäätteenmäki olisi selvinnyt pälkähästä. Nyt hän oli liian näppärä ja itsevarma ja meni liian pitkälle. Hän "kukkoili" eli syyllistyi samaan mihin harkitsemattomat nuoret miehet.
Ei se sovi, että presidentin asiakirjoja levitellään faxin kautta minne sattuu. Työpaikallani tietovuotoon syyllistyvä saa kenkää tai hänet ainakin alennetaan toisiin tehtäviin. Tietoja kärttänyt ulkopuolinen saa porttikiellon. Jäätteenmäki ei naisena varmaankaan tajunnut millaiseen puuhaan hän oli sotkeutunut. Puolueen miehet kyllä varoittelivat häntä, mutta feministillä on ylpeytensä lankeemuksen edellä. Miesten maailmassa on oma moraalinsa...- se..
ollut jokin sortin vakooja? Ihmeen vähällä pääsi, juko meikäläinen olis levitellyt luottamuksellista tietoa, linnassahan sitä oliss..
- IsoPahaMies
kommenttisi on loistava esimerkki siitä miten feministit näkevät miehissä syyn kaikkeen. Jäätteenmäen eroa edeltänyttä eduskuntaistuntoa seuratessa ihmiset sekä joka ainoa edustaja tajusi hänen valehtelevan ja kiemurtelevan, ei hän voinut kohta muuta kuin pyytää eroa. Laskiko hän että presidentti naisena voisi jotenkin pehmittää naisen kohtelua, vallanhimo taisi sumentaa ajattelun.
Toisaalta ehkei AJ ymmärtänyt että kansan edessä ei ole samanlaista toimia kuin oikeudessa jossa kiistämällä voi selvitä jossei syyttäjä saa 100% näyttöä päivänselvästä asiasta. Kaikkein pahiten hän mokasi vetämällä presidentti-instituution valtapeliinsä mukaan ja käyttämällä presidentin kanslian salaisia tietoja vaalikampanjansa aikana.
Anneli Jäätteenmäki mokasi itse. Siinä häntä auttoi yksi mies nimeltä Manninen. Kummatkin saivat rangaistuksensa, unohtakaa jo ne muut vainoharhaiset "miehet vetivät jalan naispääministerin alta".
Mutta siihen kannattaa naisten varautua että huipulla on aina muitakin pyrkiviä. Jos nainen valitaan johtoon ei se voi tarkoittaa sitä että nyt kaikki miehet lopettaisivat kilpailun päästä hänen paikalleen. Jos ajattelette takavuosien kepun, demareiden ja kokoomuksen valtapelejä väyrysineen kaikkineen niin ette kai nyt väitä ettei miehet kilpaile keskenään johtajuudesta?
Naiset sen sijaan paljon enemmän ryhmittyvät sukupuolen perusteella jonkin yksittäisten ehdokkaiden taakse. Näistä on hyviä esimerkkejä eri puolueiden ja eduskunnan naisverkostojen "suositukset", esim. taannoin Marjo Matikaisen tapaus kokoomuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082