Ibi love - Hot or not? =D

heueehehhee

Repesin ku se skitso tuli taas ruutuun =D

Hauska tyttö =D

HOTTTT LOL

76

83666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jere

      Minusta Ibi on rasittavan ylienerginen. Kyllähän sitä
      hetken jaksaa nauraa, mutta kauan en jaksaisi tv:stä
      katsella.

      • DnsQ

        Ehkä tylsät junttisuomalaiset kärsii kun näkee energisen ihmisen pomppimas telkkarissa :D

        Ibi on hyvä tyyppi ja piristää päivää koko olemuksellaan!
        Minun mielipiteeni. Piste. Kiitos.


    • Ibi-fani

      Ibi Love on uusi idolini. Juuri hänen kaltaisensa, itsensä aivan liian vakavasti ottavat sekopäät tekevät Idolsin alkukarsinnoista niin viihdyttävää katsottavaa.

      • laulavat miettiset

        ibi on huippu! onhan se vähän erikoinen, mutta omalaatuinen, ja se on tärkeintä! kaikki ovat erilaisia, muistakaa se. katsokaa vaikka meidän sivujamme ja huomaatte että olemme hieman erikoisia.. meidän kolmen serkuksen haaveena on tehdä yhteinen bändi,ja ehkä jonain päivänä se käy toteen,jos teemme ahkerasti töitä. kommenttia jos tuonne saisi. http://laulavatmiettiset.blogspot.com/ anteeksi nyt kun paasaamme omista asioistamme... :)


    • Ibi 4 love

      Ibi Loooove on mun idoli. Sillä on asennetta idoliksi, and beyond.

      Ibi love, sulle pitäisi olla oma reality.

      • hööööö

        Ei voi muuta sanoa.


      • pam

        Sehän oli aivan HULLU. Luuli olevan nyt jo joku stara!


      • hullu mikä hullu
        pam kirjoitti:

        Sehän oli aivan HULLU. Luuli olevan nyt jo joku stara!

        Niin tuli mieleen että ei ole terveiden paperit tuolla tytöllä.


    • hottis...

      Ibi on paras idoli.

      • pam

        Hullu


      • laulavat miettiset
        pam kirjoitti:

        Hullu

        älkäähän nyt ibiä hulluksi haukkuko.. ibi on meidän,laulavien miettisten suuri esikuva. =DD käykäähän kaikki katsomassa,kun ibi love yrittää sulattaa tuomarien sydämet.. ja kommentoikaa,meistä tulee ibin kaltaisia,persoonallisia taiteilijoita musabisneksessä. ;) http://laulavatmiettiset.blogspot.com/


    • Minäkin!

      Siis huvittava! Sitäpaitsi jos se tekee jo musaa niin kai sen pitäs päästä muutenki korkeelle ku Idolsin kautta jos on sen arvonen! HAHAHAHAHAA!

    • ^^^^

      Läpinäkyvä mainoskikka jolla saadaan keskustelua aikaiseksi

      • Joni

        Sovittua kikkailua että saadaan ohjelmalle mainetta ja monipuolista viihdettä. Mutta mikäs siinä, kyllä toimii


      • Merkonomi

        Sehän oli kuin markkinoinnin käsikirjasta otettu temppu


      • epäilyttää
        Merkonomi kirjoitti:

        Sehän oli kuin markkinoinnin käsikirjasta otettu temppu

        En ihan pienestä summasta menisi sekoilemaan "koko kansan" nähden, olisi siinä seliteltävää tutuille ja tuntemattomille....no way - ellei sitten asuisi ulkomailla pysyvästi...jos sittenkään.


      • ja tylsä sellainen!
        epäilyttää kirjoitti:

        En ihan pienestä summasta menisi sekoilemaan "koko kansan" nähden, olisi siinä seliteltävää tutuille ja tuntemattomille....no way - ellei sitten asuisi ulkomailla pysyvästi...jos sittenkään.

        Taidat olla tavis junttisuomalainen? Kaikki junttisuomalaiset häpeävät kaikkea mahdollista eivätkä sen tähden uskalla kokea elämässään uusia elämyksiä. Ibi vähät välittää mitä muut hänestä on mieltä vaan antaa mennä lujaa!


    • paikka

      Valloittava persoona :) Mie tykkäsin.
      Harmi kun ei päässyt jatkoon.

    • ----

      Valloittava persoona :) Mie tykkäsin.
      Harmi kun ei päässyt jatkoon.

    • erikoinen

      Huh huh, väriä tietysti saa ja pitää olla mutta tämä tapaus on jo ihan omaa luokkaansa, ei kestä mitään kritiikkiä ja sekoilee kuin pahempi pilviveikko...

    • tittis

      Sanoiko se että sitä vituttaa kun ei lähteny USAn Idolssin karsintaan?

      • pena

        ei lähtenyt britteihin laulamaan.


    • piitsiis

      kuuminta hottia, olikohan narkkaripoikaystävä hakannut kun naama oli ruvella.

      • vaan

        Että Ibi Love ei ole hauskaa seuraa luonnossa, on käyttänyt sen verran aineita, että normaali kaduntallaaja pelästyy kohdatessaan. Vaikka en ole ollenkaan ylpeä että tiedän tyypin..


    • Late

      Aineissa tai ei, itseään täynnä tai ei...

      HOT se kuitenkin oli...viihtyisin hyvin samassa saunassa...

    • ...

      huumeissa koko likka, ainakin siltä vaikutti kun silmiä katsoi.

    • påssu

      onko tää ibi love kenties joku oikeekin taitelija? tietääkö kukaan :D ois ihan hauska kuulla jotain sen omaa materiaalia... vaikka viihteen vuoksi

      • Samanlaisia nähnyt

        Tyttöparkahan on narkkari!


    • Marilyn

      Taisi olla ibille vaan kanava julkisuuteen. Jos osaa sanojensa mukaisesti laulaa ja rokata, ehkä mahdollisuus päästä nyt paremmin eteenpäin, kun noin julkisesti "riehui". Hot or not? Ei hajua..

      • mangomi

        joku muukin tajus et se oli vaan JULKISUUSTEMPPU....J-U-L-K-I-S-U-U-S-T-E-M-P-P-U. Idi love ei hae.mitään muuta ku julkisuuttanoitta sen tempuillaan-


      • Santeri13

        Kertokaapa mitä Ibi Love ylipäätänsä teki hartwal areenassa tuona iltana. Ei ainakaa kattomassa Idolsin finaalia?? Se oli sovittu juttu... Aivan mainoskikka, mutta kenen? Ei todellakaan ollu Ibi Loven. Mitä se siitä olisi hyötyny?
        Mainoskikka oli median hyödyksi, jotta media myisi seuraavina päivinä paremmin, koska kansalaiset haluaa tietää tollasista asiasta kaiken mahdollisen.
        Ibi Loven aineiden käytöstä en tiedä, mutta uskon että Ibi Love on Maanis-depressiviinen ihminen eli kaksisuuntainen mielihäiriö. Mainoskikka: ei Ibin, ei Idolsin, vaan media myynnin.


      • psyyyke
        Santeri13 kirjoitti:

        Kertokaapa mitä Ibi Love ylipäätänsä teki hartwal areenassa tuona iltana. Ei ainakaa kattomassa Idolsin finaalia?? Se oli sovittu juttu... Aivan mainoskikka, mutta kenen? Ei todellakaan ollu Ibi Loven. Mitä se siitä olisi hyötyny?
        Mainoskikka oli median hyödyksi, jotta media myisi seuraavina päivinä paremmin, koska kansalaiset haluaa tietää tollasista asiasta kaiken mahdollisen.
        Ibi Loven aineiden käytöstä en tiedä, mutta uskon että Ibi Love on Maanis-depressiviinen ihminen eli kaksisuuntainen mielihäiriö. Mainoskikka: ei Ibin, ei Idolsin, vaan media myynnin.

        kolmisuuntainen avohoidokki!


    • Ksiy

      Karsee ämmä. kuolis niihin kamoihin mitä sekin vetää.

    • pakkaus, juuri

      tuollaiset naiset on todella kuumia ja seksikkäitä. Todellinen kissa.

    • Mielipide

      = Control.

      • SHERIFFI

        ibi pitäisi toimittaa hoitoon, jotta hänellä olisi jonkinlainen mahdollisuus elää täysipainoista elämää.


    • elvis

      narkomaani. sekoilee oikeasti tosi voimakkaasti

      • Röllipeikko

        Ibi on seksikäs ja hot! Ihanat ja isot tissit, ja hekumalliset pusuhuulet. Njam!


    • Janzu

      ...on usein hiuksen hieno.

    • Mikä vitun

      Ibi Love? Katotteks te teinit koskaan peiliin? Naurattaako teitä koskaan yhtä paljon kun mua ku katon ja kuuntelen teitä? Miks teillä pitää olla idoleja? Ootteks te lampaita ku jonkun pitää näyttää (ihan yhtä naurettavalla esimerkillä ku mitä te itekin ootte) teille miten elää tai olla? Ette kai te vaan pelkää elämää? Ja tän kaiken kruunaatte te yli 20vee "aikuiset" (joojoojoojoojoo tiedän ettei teistä yhdestäkään koskaan tule aikuista kun te kaikki tiedätte miten surkeita ne aikuiset on, ja eihän kenestäkään ikinä ole tullut aikuista eikä siis koskaan teistäkään) jotka vaan jaksatte sitä samaa leikkiä aina vaan. Teidän kuuluis olla töissä ja tehdä aikuisille tarkotettuja juttuja mut silti te vaan katotte mitä joku vitun yhtä teini "ibi love" (oh man, how cool´s that nick) touhuaa...:D Ihan oikeesti, surkeeta sakkia...:D Niin, ja nyt kun annatte tästä kaikesta takas mulle, niin vituttaako yhtään ajatella et se kaikki menee ihan hukkaan ku mähän oon jo ihan urautunut ja katkera kalkkis eikä muhun teidän teinipuheet uppoo...:D Buahahahahahahahahahahahahhaaaaaa :D

      • Piirasen Jaska

        Siinä tuli kunnon tilitys 16-vuotiaalta "aikuiselta", jolla ei ole kavereita. Kun tekstisi lukee huomaa samalla sinunkin ikäsi. Vittu sanaa viljelty sinne tänne hymiöitä ja teiniangstia. En suosittele tuonlaista asennetta kenellekään.


      • sentään

        Ihanko aikuisten oikeesti?


    • vaan

      Ibiä...siis perseeseen pano samalla nykis tukasta ja sanos "huoorrraaaaa inise huorrraaa.."
      muuten ei kyllä moiselle ole käyttöä

      • JEESJEES

        Oikeasti ihmiset.

        Minkä hemmetin takia ihailua saa pikkulikka joka on vetänyt vaikka mitä mömmöjä sekaisin?

        Rubenkin eilises ohjelmas vaan myötäili ja ihaili tytön tempauksia.. Mihin tää maailma on menossa?


      • Haloo
        JEESJEES kirjoitti:

        Oikeasti ihmiset.

        Minkä hemmetin takia ihailua saa pikkulikka joka on vetänyt vaikka mitä mömmöjä sekaisin?

        Rubenkin eilises ohjelmas vaan myötäili ja ihaili tytön tempauksia.. Mihin tää maailma on menossa?

        Siis oikeesti ruma, juopon rokkariäijän näkönen pikkulikka luulee olevansa maailman napa. Ihanaa johan siinä on idolin ainesta. Ämmä ei osaa laulaa, on suljetulle psykiatriselle osastolle joutuva. Käyttää mahdolisesti aineita ym.ym. siinähän tosiaan on idoliaiesta.


    • man

      Rasittava narkkari muija.yksi niistä monista jotka luulevat olevansa jotain suurta.tuollaisille tyypeille on hyvä antaa palautus maan pinnalle.

    • janis joplin

      likan laulua en kuullut, mutta kun katsoin joonas ja ruben-shown, jossa ibi oli, niin tyttöhän vaikutti ihan janis joplinilta. tainnut ihastua ainakin janisin rempseään tyyliin ja tekee saman perässä. mikäs siinä, tekisin minäkin, jos rahkeet riittäisivät.

      että onpa tuota osattu ennenkin ja janis on kyllä kuningatar. hänen jalan jäljissään kulkevalle vaan onnea matkaan, sitä tarvitaan...

    • orkidea^

      huhhuh...jo oli tyttö sekasin..
      pääshän se OHO-lehteenki..mutta en kyllä ite tollasta käyttäytymistä ymmärrä.ei se ees osannu laulaa.ja muutenki ihan pihalla..
      ens vuonna kannattais varmaan mennä ihan selvin päin...ni vois ehkä onnistuakki!

    • Faari

      Muistatteko vielä Miisan? Tuo "laulajahan" oli pitkään juuri "breikkaamassa" Jenkeissä.

      No vihdoinhan totuus tuli ilmi. Hän oli loistava esiintyjä, muttei osannut laulaa. Esiintyminen play-backina. Levylläkin hoilasi joku ihan muu.

      No Ibi-love olisi mieletön idoli. Ei jäisi suu kiinni missään. Esiintyisi joka tilaisuudessa just niinkuin poptähden pitääkin.

      Ikävä ettei häntä voi "sainata" (sana Miisan ajoilta. Tarkoittaa että paljon paskapuhetta levytyssopimuksesta.)

      Hänellä nousisi kusi päähän ku hävittäjälentäjällä G-housuissa 7 tunnin lennon jälkeen.

      • page12

        kaikki janis joplinit ja anethafranklinit yhdistävä tekijä on lahjakkuus .. hah haaaaaa...
        tällä heittää vaan lahjakkaasti yläkerrassa... tähdenelkeet... ja siihen sitten jäää .. se jääää.. se jäääää...
        yks keinoo jota ibiaudipilove -lovii.. vois käyttää et heittää vaattet pois suorassa lähetyksessä ja alkaa uuden formaatin.. alaston kokki- eiku.. alaston laulaja ma vaan ..yksin kuljeksin..yksin-minä-yksin-minä-min-minä-minä--olen- olen-- hah haaaaaa...
        olis ainakin puolet katsojista onnellisia... ahahh hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa......


      • Pek-kek-ka
        page12 kirjoitti:

        kaikki janis joplinit ja anethafranklinit yhdistävä tekijä on lahjakkuus .. hah haaaaaa...
        tällä heittää vaan lahjakkaasti yläkerrassa... tähdenelkeet... ja siihen sitten jäää .. se jääää.. se jäääää...
        yks keinoo jota ibiaudipilove -lovii.. vois käyttää et heittää vaattet pois suorassa lähetyksessä ja alkaa uuden formaatin.. alaston kokki- eiku.. alaston laulaja ma vaan ..yksin kuljeksin..yksin-minä-yksin-minä-min-minä-minä--olen- olen-- hah haaaaaa...
        olis ainakin puolet katsojista onnellisia... ahahh hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

        Siis, ei oikeasti tuollaista tyyppiä voi olla olemassakaan. Ei mene ihminen mömmöilläkään tuohon kuntoon. Epäilenkin, että kyseessä on ihan maksettua mainosta Idolsille. Todennäköisesti nainen on näyttelijä, joka vetää rooliaan Idolsin keston ajan ja sitten ihmiset vain yksinkertaisesti unohtavat hänet kohta. Mutta en tosiaan usko että tämä on "oikea" tyyppi, vaan näyttelijä; siitähän nyt kertoo keksitty taiteilijanimikin.

        Noh, jos nainen sittenkin on ihan tosissaan niin sitten on sanottava että johan menee mahdottomaksi. :)


      • mattikurkinen
        Pek-kek-ka kirjoitti:

        Siis, ei oikeasti tuollaista tyyppiä voi olla olemassakaan. Ei mene ihminen mömmöilläkään tuohon kuntoon. Epäilenkin, että kyseessä on ihan maksettua mainosta Idolsille. Todennäköisesti nainen on näyttelijä, joka vetää rooliaan Idolsin keston ajan ja sitten ihmiset vain yksinkertaisesti unohtavat hänet kohta. Mutta en tosiaan usko että tämä on "oikea" tyyppi, vaan näyttelijä; siitähän nyt kertoo keksitty taiteilijanimikin.

        Noh, jos nainen sittenkin on ihan tosissaan niin sitten on sanottava että johan menee mahdottomaksi. :)

        on se valitettavasti oikeastikkin tuollainen


    • Ibi Loven vihaaja!

      Se on siis ihan seko!

    • tallU

      JÄRKYTTÄVÄ akka. ei tainnu olla iha tolkuissaa, ku ekaa kertaa meni idolsii. "Mä rakastuin idolsii, mun oli pakko tulla uuestaa" vähemmästäki alkaa hävettää..Voi ibin vanhempia, ku ovat tommosen pennun kasvattaneet..

      • aineissaa olj

        seko ipi laav
        huora akka


    • onn

      täys vitun kahjo!!!! pehmeesee huoneesee loppuiäksi!!! piste.

    • ulu ulu ulu

      Ibi Love? Mikä sen oikea nimi on? Entä kuka vittu on muka Sonja Nummisto joka on Ibin mukaan bändinsä perustaja? Onko Ibi itse Sonja? Kummastakaan nimestä ei löydy googletilla mitään mainintaa. Tosi noloa että noin suurella ja mahtavalla bändillä ei ole edes kuin sähköpostiosoite, kun jo pienimmilläkin autotallibändeillä on oikeat ja toimivat nettisivut. Joko tuo nainen on skitsofreenikko, tai sitten se on skitso joka käyttää aineita.

      • Speed Kills

        Tyttö on aikamoisella tripillä. Vauhti kallossa, etten paremmin sano.


      • Cavitas

        Tunteeko kukaan Ibi Love:a? Mistä se on kotosin? Millanen se on ollut lapsena?


      • Inii
        Cavitas kirjoitti:

        Tunteeko kukaan Ibi Love:a? Mistä se on kotosin? Millanen se on ollut lapsena?

        Ibin syntymäpaikasta ei ole tietoa, mutta Ibi on asustellut Helsingissä jo pienestä asti. Ibi kävi ala-asteen Eläintarhan ala-asteella ja siirtyi sieltä Alppilan yläasteelle. Ibi pääsi peruskoulusta 1995.

        Ainakin tuolloin Ibi oli kiltti tyttö, tai ainakin sen kuvan hänestä sai. Oma näkemykseni tosiaan on, että Ibi oli kiltti ja ahkera koululainen. Eipä olisi tuolloin voinut uskoa, millainen hänestä aikanaan tulee. Idols-sähläys ja sen jälkeiset kohujutut Ibistä saivat melkein putoamaan tuolilta.


    • lippa

      Tietääkö kukaan mikä on Ibin saittien osoite, guugeli löys vain maininnan jostain poistettavasta. Tahtoo satille ja lisää tietoo naisesta!!!

      • vittu-.

        hyi vitun ibit.vitun visto akka


      • pedalTOmedal
        vittu-. kirjoitti:

        hyi vitun ibit.vitun visto akka

        Riisu ne puuhelmet ja kasva senkin kuvottava teini. Äläkä haise unelle koululuokassa. Se vituttaa opettajaa teinit haisee unelle!


      • Man behind it all

        www.myspace/hcdollz zeggaa toi ja jätä kommenttia ja pistä sana kiertää.. Ib rules zaug...


    • Keittiöpsykologi

      Ibi love vaikuttaa esiintymistensä perusteella maanis-depressiiviseltä eli kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavalta henkilöltä, jolla on meneillään hypomaaninen tai maaninen vaihe sairautta. Tässä vaiheessa potilas on ylitouhukas, korostuneen puhelias mutta huonosti asiassa pysyvä sekä tuntee grandiositeetin tuntemuksia (maailman valtias). Toinen vaihtoehto hänen käytökselleen on amfetamiinin käyttö. Luultavasti ei ainakaan feikkaa.

    • harha_luulo

      on se kyl sekasin päästään.. ''juu, mäkin syön nykyään lääkitystä'' en kyllä yhtää ihmettele
      mut onhan se ihan hauskaa katottavaa kun se sekoilee siel

    • [soffu]

      Lol se on niin .... hyvä tyyppi

      • iBI_

        iBi Love on niin paras! Itse olen koulussa lempinimeltäni ibi sillä omistan samanlaiset lasit kuin ibillä on (sii aurinkolasit!)Ja muutenkin olen aika lailla ibin näköinen.. pitkät ruskeat hiukset ja nauravat silmät :)
        Ibi on hulvaton tyyppi, eikä pelkää nolostumista ;)
        Itsekin taidan olla sellanen... : D

        IBI LOVE


    • kilkkukives

      Tää suttura suhahti mun duuniin (Taidemuseoon). Olin sattumoisin siinä lippukassalla puhumassa paskaa duunikavereiden kanssa. Sit siihen pölähtää joku urpo bimbo ja vaatii päästä ineen ilmaseks ja et sil on joku blaa blaa kortti. jos se ois käyttäytynyt kunnolla, mä oisin voinut päästää sen ilmasiks sisään. Tällä sellanen linja, et "etteks tiedä kuka mä oon" ja et "mul on kaikenmaailman korttei blaa blaa, muttei messissä. Sit heitin sille, et oisit päässyt sisään for free, mut mokasit ku ei sul oo karismaa. Sil oli Hanoi Rocks paita päällä ja sanoin sille, et oon roudannu tota bändii Stokickiksessa. Mun piti siis verrata sen karismaa johonki. Täys ääliö.

    • http://www.mikseri.net/arti...
    • I_hate_iby_love

      Moi!

      Mun mielest Iby Love on KAMALA. Se hakee vaan kauheet huomioo. Ei osaa ollenkaan laulaa, ja on kamala. Se vaan haluu TV:seen. Ja Idols-finaalissakin tuli siihen lavalle. Mielisairaalaan tollaset friikit! Toivottavasti se vtun Iby ei tuu nyt seuraavan Idolssiin sähläämään!!!!!!!!!!!!!!!!

    • SnakeHand

      www.myspace.com/hcdollz

    • morangieman

      i'd not say 'no'.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe