onko uskollisia

????????????

miehiä olemassa?

19

2181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuh,

On mutta saman kysymyksen voi esittää myös toisinpäin, eli onko uskollisia naisia olemassa?
      On varmasti niitäkin mutta kumman paljon myös päinvastaisia.

• Uskollisia miehiä ei löydy.Olen itse kokenut ja nähnyt paljon kaiken moista.

• huhuh
        Kyllityttö kirjoitti:

Uskollisia miehiä ei löydy.Olen itse kokenut ja nähnyt paljon kaiken moista.

Mites on oma laitasi, jos kerran laajan valikoiman olet miehiä kokeillut?

Tuo on aivan naurettavaa juttua, että "uskollisia miehiä ei löydy". Miehiä on varmasti hyvin monenlaisilla arvomaailmoilla varustettuina, samoin kuin naisiakin.
        Luonnollisesti olen itsekin ehtinyt vajaaseen 38 ikävuoteen mennessä viettää useammankin suhteen mutta ikinä tuöllut edes mieleen käydä vieraissa. Samansuuntaisia ajatuksia on tuttujenkin kanssa ollut, vaikka tottakai vastakkaistakin löytyy mutta naurettavaa se olisi yleistämään lähteä yhtään mitään.

Ne on heikoitsetuntoisten juttuja, että "pannaan kaikkea liikkuvaa", koska siihen lopulta pystyy kuka vaan mutta kuka vaan ei rakenna toimivaa parisuhdetta...

• huhuh,
        Kyllityttö kirjoitti:

Uskollisia miehiä ei löydy.Olen itse kokenut ja nähnyt paljon kaiken moista.

Mites on oma laitasi, jos kerran laajan valikoiman olet miehiä kokeillut?

Tuo on aivan naurettavaa juttua, että "uskollisia miehiä ei löydy". Miehiä on varmasti hyvin monenlaisilla arvomaailmoilla varustettuina, samoin kuin naisiakin.
        Luonnollisesti olen itsekin ehtinyt vajaaseen 38 ikävuoteen mennessä viettää useammankin suhteen mutta ikinä tullut edes mieleen käydä vieraissa. Samansuuntaisia ajatuksia on tuttujenkin kanssa ollut, vaikka tottakai vastakkaistakin löytyy mutta naurettavaa se olisi yleistämään lähteä yhtään mitään.

Ne on heikoitsetuntoisten juttuja, että "pannaan kaikkea liikkuvaa", koska siihen lopulta pystyy kuka vaan mutta kuka vaan ei rakenna toimivaa parisuhdetta...

• Hatsa

Itse olen ehdottomasti uskollinen.

• Dj.

Jos oikeasti välitää tytöstä. Siinä ei merkitse onko välimatka 10,200,400 tai enemmän.

• viesti!

muuta ei voi sanoa :)

• ...

Onhan uskollisia miehiä, mutta pitkäaikainen kaukosuhde on huono kumminkin puolin. Ennemmin tai myöhemmin houkutuksia tulee liikaa, kun haluaisi olla kosketettu ja läheinen jonkun kanssa useammin kuin harvoin.

• Femilove

Naiset ovat uskollisia, miehet pettäjiä. Tämä on faktaa. Unohda miehet, ne pitäis kaikki TAPPAA.

Tutustu lesbolaisuuteen´, kaikki naiset ovat hyviä ja meidän kesken vallitsee uskollisuus, rehellisyys ja tasa-arvo.

• Ärsyyntynyt

Älkää nyt taas yleistäkö. Jos te olette sattuneet törmäämään pariin renttumieheen jotka pettää, niin se on voi voi. On monia miehiä jotka ei todellakaan petä naistaan.

• Ahhaa ha ha ha ha ha ha haa...

Päivän parhaat naurut!

• Ärsyyntynyt
        Ahhaa ha ha ha ha ha ha haa... kirjoitti:

Päivän parhaat naurut!

Mitäs toi nyt sitten oli? Kirjoitin vain totuuden.

• ah hah hah haaa haaaa.
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

Mitäs toi nyt sitten oli? Kirjoitin vain totuuden.

ah ha haaa haaaaa hahaha haahhaa, nyt tulee kyllä kuset housuun.

• Ärsyyntynyt
        ah hah hah haaa haaaa. kirjoitti:

ah ha haaa haaaaa hahaha haahhaa, nyt tulee kyllä kuset housuun.

Rauhoituhan nyt hyvä ihminen. Ei se ole mitään fiktiota. Kyllä meitä uskollisia miehiä on vielä vaikka millä mitalla. Surullista että itse olet törmännyt pettäjiin ja kusipäihin. Mutta ei pari-kolme miestä kerro meistä muista vielä mitään. Vähän vähemmän yleistystä, niin hyvin menee

• ihminen....
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

Rauhoituhan nyt hyvä ihminen. Ei se ole mitään fiktiota. Kyllä meitä uskollisia miehiä on vielä vaikka millä mitalla. Surullista että itse olet törmännyt pettäjiin ja kusipäihin. Mutta ei pari-kolme miestä kerro meistä muista vielä mitään. Vähän vähemmän yleistystä, niin hyvin menee

Itseasiassa noin hyökkäävä ja muiden mielipiteistä viis veisaava nainen todennäköisesti kohtaakin ihmissuhteissaan pettämisiä ja muita ongelmia.

Ajattele nyt miten tuollaisia yleistyksiä tekevän ihmisen kanssa pystyisikään elämään kunnolla? Tuosta hyökkäävyydestä en haluaisi olla osaani saamassa...

• ah hah hhah hah hah aha hah...
        ihminen.... kirjoitti:

Itseasiassa noin hyökkäävä ja muiden mielipiteistä viis veisaava nainen todennäköisesti kohtaakin ihmissuhteissaan pettämisiä ja muita ongelmia.

Ajattele nyt miten tuollaisia yleistyksiä tekevän ihmisen kanssa pystyisikään elämään kunnolla? Tuosta hyökkäävyydestä en haluaisi olla osaani saamassa...

Enhän mä oikeesti... Pitihän mun katsoa, kuinka joiltain palaa hihat, kun vihjaiseekin ettei uskollisia miehiä ole. Itse asiassa minulla on hyvinkin onnellinen parikymmenvuotinen parisuhde, mutta en silti lähtisi väittämään rinta rottingilla, ettei mieheni pettäisi minua koskaan. Nauratti, pakko myöntää - sori.

• paranee..?
        ah hah hhah hah hah aha hah... kirjoitti:

Enhän mä oikeesti... Pitihän mun katsoa, kuinka joiltain palaa hihat, kun vihjaiseekin ettei uskollisia miehiä ole. Itse asiassa minulla on hyvinkin onnellinen parikymmenvuotinen parisuhde, mutta en silti lähtisi väittämään rinta rottingilla, ettei mieheni pettäisi minua koskaan. Nauratti, pakko myöntää - sori.

Joo tottakai:)

• Uskoton nainen

ei ole ei.. Paitsi he jotka pysyvät poissa parisuhteesta.

• ooooooooooooooooooooo

KYLLÄ ON!:D

voitte huokaista helpotuksesta!!!:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3366
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2594
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2383
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      36
      1590
    Aihe