PIMEILLE

patistan en latista

"Keinottelijat", tekopyhät teeskentelijät hallitsevat maailmaa ja kuvittelevat sen olevan joku "mielikuvitusstoori"! Sellaiset minimoivat järjenkäytön ja maksimoivat mielikuvittelun! Jatkuvasti ns. "viihteellä" elävät ja se "viihteen" tasokin on niin "ala-arvoista" IHMISARVOLLE! Sen voi tulkita täällä netissä keskustelupalstoilta esim. kohdasta Viikon suosituimmat!
Ollaanko menossa rautalangan vääntöön järjen sumentuessa yhä enemmän!?

5

718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Mitä tarkotat mielikuvitussroorilla?
      Laumassa on turvallista,ja kun on turvallista,ni ei sitä järkeekään välttämättä joissain tilanteissa paljoo käytetä,surullista kyllä.

• ei niin laumasielu

Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
        Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
        Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta.

• joo
        ei niin laumasielu kirjoitti:

Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
        Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
        Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta.

Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
        Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo...

• alottajatar
        joo kirjoitti:

Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
        Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo...

Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.

• joo-o
        alottajatar kirjoitti:

Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.

joo,en kiellä ettei ois noin,mut ei se kumoo symmetrisen liikkeen olemassaoloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe