PIMEILLE

patistan en latista

"Keinottelijat", tekopyhät teeskentelijät hallitsevat maailmaa ja kuvittelevat sen olevan joku "mielikuvitusstoori"! Sellaiset minimoivat järjenkäytön ja maksimoivat mielikuvittelun! Jatkuvasti ns. "viihteellä" elävät ja se "viihteen" tasokin on niin "ala-arvoista" IHMISARVOLLE! Sen voi tulkita täällä netissä keskustelupalstoilta esim. kohdasta Viikon suosituimmat!
Ollaanko menossa rautalangan vääntöön järjen sumentuessa yhä enemmän!?

5

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Mitä tarkotat mielikuvitussroorilla?
      Laumassa on turvallista,ja kun on turvallista,ni ei sitä järkeekään välttämättä joissain tilanteissa paljoo käytetä,surullista kyllä.

• ei niin laumasielu

Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
        Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
        Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta.

• joo
        ei niin laumasielu kirjoitti:

Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
        Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
        Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta.

Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
        Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo...

• alottajatar
        joo kirjoitti:

Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
        Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo...

Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.

• joo-o
        alottajatar kirjoitti:

Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.

joo,en kiellä ettei ois noin,mut ei se kumoo symmetrisen liikkeen olemassaoloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe