"Keinottelijat", tekopyhät teeskentelijät hallitsevat maailmaa ja kuvittelevat sen olevan joku "mielikuvitusstoori"! Sellaiset minimoivat järjenkäytön ja maksimoivat mielikuvittelun! Jatkuvasti ns. "viihteellä" elävät ja se "viihteen" tasokin on niin "ala-arvoista" IHMISARVOLLE! Sen voi tulkita täällä netissä keskustelupalstoilta esim. kohdasta Viikon suosituimmat!
Ollaanko menossa rautalangan vääntöön järjen sumentuessa yhä enemmän!?
PIMEILLE
5
714
Vastaukset
- joo
Mitä tarkotat mielikuvitussroorilla?
Laumassa on turvallista,ja kun on turvallista,ni ei sitä järkeekään välttämättä joissain tilanteissa paljoo käytetä,surullista kyllä.- ei niin laumasielu
Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta. - joo
ei niin laumasielu kirjoitti:
Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta.Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo... - alottajatar
joo kirjoitti:
Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo...Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.
- joo-o
alottajatar kirjoitti:
Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.
joo,en kiellä ettei ois noin,mut ei se kumoo symmetrisen liikkeen olemassaoloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764