päivän ojalat
8
463
Vastaukset
olisi Ojala viihtynyt mainiosti keskiajalla - aikana, jolloin kerettiläiset tiedemiehet pantiin usein torin keskelle risupinon päälle odottamaan pastoria tulentekovälineineen.
- squirrel
"Mikä on tämä n. 17 miljoonaa henkeä käsittävä etninen ryhmä, joka
kahmi vuosina 1901-1995 jopa 140 kappaletta eli 21 % nobeleista?"
Sama ryhmä,josta vain 3% on kreationisteja USA:ssa,jossa kreationistien ka:jakauma on 45%..- on saanut "sivistyksen...
..saman kirjan välityksellä kuin mekin.
Se viisaus joka kirjaan sisältyy, toimii siis "väärissäkin" asioissa.Siinä täytyy olla siten todistettavasti "salattua viisautta".
Salaisuus itse sensijaan odottaa vielä löytäjiään. - Alex
on saanut "sivistyksen... kirjoitti:
..saman kirjan välityksellä kuin mekin.
Se viisaus joka kirjaan sisältyy, toimii siis "väärissäkin" asioissa.Siinä täytyy olla siten todistettavasti "salattua viisautta".
Salaisuus itse sensijaan odottaa vielä löytäjiään.Moi !
Kyseisen ryhmän perimätieto ja tarut on talletettu muunmuassa kyseiseen kirjaan.
Siis ei toisinpäin.
-- - ¨¨on se,
Alex kirjoitti:
Moi !
Kyseisen ryhmän perimätieto ja tarut on talletettu muunmuassa kyseiseen kirjaan.
Siis ei toisinpäin.
--joka pitää turhana kaiken, mitä ei itse ymmärrä.
000###Moi !
Siis ei toisinpäin.###ooo
?????Kuin miten päin? - Alex
¨¨on se, kirjoitti:
joka pitää turhana kaiken, mitä ei itse ymmärrä.
000###Moi !
Siis ei toisinpäin.###ooo
?????Kuin miten päin?Moi !
Mietippä sitä.
-- - -käyttöohje-ajatteluusi-puu...
Alex kirjoitti:
Moi !
Mietippä sitä.
--kuis luet kirjaa ellei joku sitä ole sinulle tehnyt; kuinkas teet kirjan ellei ole mielessä mitään sanottavaa?
Kuinka päin haluat ymmärtää, silti asia voi olla sama!!Ei tuo kääntämällä muutu tuossa vaiheessa.
Mikä minulta jäi huomaamatta?
- The Rat
Mitäköhän tuokin ihminen on nappaillut... Tuskin ainakaan mitään kovin laillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804