Olen 5 luokalta lähtien (nyt oon 8:lla) ollut rakastunut erääseen poikaan (poika on nyt 15, eli minua vuoden vanhempi).. oon leikkiny kyseisen pojan kanssa pienenä, joten tunnemme toisemme.. kuitenkin kun poika meni yläasteelle, emme olleet sen jälkeen jutelleet.. kunnes,kun minä menin yläasteelle niin poika tutustui MINUN PARHAASEEN YSTÄVÄÄNI! ja ystäväni rakastui tähän poikaan. poika ihastui bestikseeni. he menivät yhteen. ja näin sain tutustua uudestaan tähän poikaan.. en kertonut bestikselleni tunteistani poikaa kohtaan, koska bestikseni on TODELLA HERKKÄ näissä poika asioissa... no he menivät yhteen, bestikseni laittoi poikki, taas yhteen.. kunnes he lopulta erosivat LOPULLISESTI. ja se tapahtui viime keväänä. sen jälkeen olen vähän puhunut pojalle.. mutta poikaa ei vähempää kiinnostanut!! no, nyt tähän minuun murheeseen... näin kuvan, jossa poika suuteli erästä tyttöä-- he olivat yhdessä!! mä purskahdin itkuun! se poika varmaasti inhoo mua sydämmensä pohjasta.. no en kyllä tii varmasti mutta arvailisin.. mä oon ihan maassa. ajatelkaa siis! mä oon rakastanu sitä poikaa jotai 3 vuotta! ja en voi kertoo sille sitä.... :S mä kuolen..mua niin itketää vaikka tiiä'n ettei tää oo maailanloppu!
Auttakaa mua.. oon murheen murtama...
eliss
2
439
Vastaukset
- Iida -77
suru pois. Mutta miksi ihmeessä poika inhoisi sinua? Oletko koskaan kysynyt bestikseltäsi, miksi he erosivat? Ehkä ihailemasi poika ei suhteessa olekaan niin ihana...Yläasteiässä nuoret kokeilevat viehätysvoimaansa vastakkaiseen sukupuoleen ja siksi seilaavat eestaas kerätäkseen kokemuksia loppuelämää varten. Ehkä sinuakin juuri tällä hetkellä katselee ujo poika, joka miettii, miksi sinä ehkä inhoat häntä... Voimia sulle, kyllä sä selviit :)
- eliss
:)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648