voe helevettiläinen

..olipa vinkee viikonloppu.. pari päivää koomassa..hauskaa.. uusia tuttavuuksia.. kunnes hauskuuS Loppui..ei ollu viiden tähden hotellii vaan oikein valtionmajoitus.. ja ilmainen..

24

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsit

putkasta. Hei nyt on jo maanatai-ilta. Mitä sä oikein töpeksit?

• ..meni nukkuessa..kotona.. krapulaani.. vanhuus ei tuu tosiaankaan yksin..

• nyt,noi putkabileet on aika tuttuja mulle

• ..lauantaina pää ei enää kestänyt eikä jalat kantaneet.. taksiin ei kuulemma huolineet.. olin kuulemma sananmukaisesti kaatokännissä..

joku toinen oli majoitettu samaan sell..siis huoneeseen yön aikana.. onnex ei naapurin hörhö sentään..

• pervokki kirjoitti:

..lauantaina pää ei enää kestänyt eikä jalat kantaneet.. taksiin ei kuulemma huolineet.. olin kuulemma sananmukaisesti kaatokännissä..

joku toinen oli majoitettu samaan sell..siis huoneeseen yön aikana.. onnex ei naapurin hörhö sentään..

niin siinä käy että pää kestäs mut ei kestä heikot jalat varsinkin jos ne on levottomat

• manxman kirjoitti:

niin siinä käy että pää kestäs mut ei kestä heikot jalat varsinkin jos ne on levottomat

..tapauksesa ihan hervottomat jalat..

• kippari

touhuu kipparillekin noi reisut aikoinaan,mut onneksi nykyään ei ihan helpolla joudu komeroon ja omalla kohdalla ne ajat olleet ohi jo jonkin aikaa:=)

• ..ei ole tapaistani koska yleensä pääni kestää.. aika rankankin menon.. yleensä nukun joko puskissa tai viiden tähden hotellissa..?????????

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..ei ole tapaistani koska yleensä pääni kestää.. aika rankankin menon.. yleensä nukun joko puskissa tai viiden tähden hotellissa..?????????

on se sellaista puuhaa kun muistelee omia hölmöilyjä oli kamalaa menoo mullakin aikoinaan onneksi ne ovat ohitse tai luulisi niin ainakin;=)

• kippari kirjoitti:

on se sellaista puuhaa kun muistelee omia hölmöilyjä oli kamalaa menoo mullakin aikoinaan onneksi ne ovat ohitse tai luulisi niin ainakin;=)

..nyt parannuksen.. joksikin aikaa..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..nyt parannuksen.. joksikin aikaa..

hyvä homma ainakin seuraavaan kertaan asti:=)

• quistis

manasit melkein savoksi...Niinkö hauskaa sulla oli:o/

• luulin manaavani kummeliks.. alussa oli kyllä hauskaa..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

luulin manaavani kummeliks.. alussa oli kyllä hauskaa..

Alussa;o))

• Dr.Swan

Täällä Dr.Swaaanin kotiseuduilla putkiin on ilmestynyt patjat vasta viime vuosien aikana.Olen sen itse käynyt toteamassa ja testaamassa.Hyvät olivat!Enää ei ole väliä missä sitä yönsä viettää,kotona vaiko putkassa...kummassakin on yhtä yksinäistä,mutta kuitenkin ihan hyvä nukkua.

HA HA HAH

• huomasin että palveluun kuuluu nykyään myös veikeä orannssin värinen patja jonka päällä on kiva kelliä humalansa pois

• ..oli.. olisin kyllä nukkunut mielummin viiden tähden hotellissa.. paksut lehdet lämmittää vaikka olis miinus asteita.. ja raikkaampi ilma..

• Dr.Swan
        manxman kirjoitti:

huomasin että palveluun kuuluu nykyään myös veikeä orannssin värinen patja jonka päällä on kiva kelliä humalansa pois

Itse olen ajatellut hankkivani huuhaan päivystys asemalle samanlaiset veikeän oranssit lepo sijat arvon potilaille!Kyllä siinä mieli virkistyy kummasti kun väritkin ovat niin räiskyvät!Täytyy varmaan järjestää gallub olisiko tämänlainen huomion osoitus potilaille mieleen....

• sweet_lemon
        Dr.Swan kirjoitti:

Itse olen ajatellut hankkivani huuhaan päivystys asemalle samanlaiset veikeän oranssit lepo sijat arvon potilaille!Kyllä siinä mieli virkistyy kummasti kun väritkin ovat niin räiskyvät!Täytyy varmaan järjestää gallub olisiko tämänlainen huomion osoitus potilaille mieleen....

kaikkia huomion osoituksia potilaille!

• Dr.Swan
        sweet_lemon kirjoitti:

kaikkia huomion osoituksia potilaille!

Patjat siis tulee!

• sweet_lemon

yritä muistella niitä positiivisia hetkiä ;) Huonot hetket unohdetaan...

• ..juu että voimme toistaa virheemme..

• garambola

joskus putkaan

• ..loistava kokemus.. hankkiudu ihmeessä jos siltä tuntuu..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3985
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3618
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3107
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2075
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      1949
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      29