voe helevettiläinen

..olipa vinkee viikonloppu.. pari päivää koomassa..hauskaa.. uusia tuttavuuksia.. kunnes hauskuuS Loppui..ei ollu viiden tähden hotellii vaan oikein valtionmajoitus.. ja ilmainen..

24

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsit

      putkasta. Hei nyt on jo maanatai-ilta. Mitä sä oikein töpeksit?

      • ..meni nukkuessa..kotona.. krapulaani.. vanhuus ei tuu tosiaankaan yksin..


    • nyt,noi putkabileet on aika tuttuja mulle

      • ..lauantaina pää ei enää kestänyt eikä jalat kantaneet.. taksiin ei kuulemma huolineet.. olin kuulemma sananmukaisesti kaatokännissä..

        joku toinen oli majoitettu samaan sell..siis huoneeseen yön aikana.. onnex ei naapurin hörhö sentään..


      • pervokki kirjoitti:

        ..lauantaina pää ei enää kestänyt eikä jalat kantaneet.. taksiin ei kuulemma huolineet.. olin kuulemma sananmukaisesti kaatokännissä..

        joku toinen oli majoitettu samaan sell..siis huoneeseen yön aikana.. onnex ei naapurin hörhö sentään..

        niin siinä käy että pää kestäs mut ei kestä heikot jalat varsinkin jos ne on levottomat


      • manxman kirjoitti:

        niin siinä käy että pää kestäs mut ei kestä heikot jalat varsinkin jos ne on levottomat

        ..tapauksesa ihan hervottomat jalat..


    • kippari

      touhuu kipparillekin noi reisut aikoinaan,mut onneksi nykyään ei ihan helpolla joudu komeroon ja omalla kohdalla ne ajat olleet ohi jo jonkin aikaa:=)

      • ..ei ole tapaistani koska yleensä pääni kestää.. aika rankankin menon.. yleensä nukun joko puskissa tai viiden tähden hotellissa..?????????


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..ei ole tapaistani koska yleensä pääni kestää.. aika rankankin menon.. yleensä nukun joko puskissa tai viiden tähden hotellissa..?????????

        on se sellaista puuhaa kun muistelee omia hölmöilyjä oli kamalaa menoo mullakin aikoinaan onneksi ne ovat ohitse tai luulisi niin ainakin;=)


      • kippari kirjoitti:

        on se sellaista puuhaa kun muistelee omia hölmöilyjä oli kamalaa menoo mullakin aikoinaan onneksi ne ovat ohitse tai luulisi niin ainakin;=)

        ..nyt parannuksen.. joksikin aikaa..


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..nyt parannuksen.. joksikin aikaa..

        hyvä homma ainakin seuraavaan kertaan asti:=)


    • quistis

      manasit melkein savoksi...Niinkö hauskaa sulla oli:o/

      • luulin manaavani kummeliks.. alussa oli kyllä hauskaa..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        luulin manaavani kummeliks.. alussa oli kyllä hauskaa..

        Alussa;o))


    • Dr.Swan

      Täällä Dr.Swaaanin kotiseuduilla putkiin on ilmestynyt patjat vasta viime vuosien aikana.Olen sen itse käynyt toteamassa ja testaamassa.Hyvät olivat!Enää ei ole väliä missä sitä yönsä viettää,kotona vaiko putkassa...kummassakin on yhtä yksinäistä,mutta kuitenkin ihan hyvä nukkua.

      HA HA HAH

      • huomasin että palveluun kuuluu nykyään myös veikeä orannssin värinen patja jonka päällä on kiva kelliä humalansa pois


      • ..oli.. olisin kyllä nukkunut mielummin viiden tähden hotellissa.. paksut lehdet lämmittää vaikka olis miinus asteita.. ja raikkaampi ilma..


      • Dr.Swan
        manxman kirjoitti:

        huomasin että palveluun kuuluu nykyään myös veikeä orannssin värinen patja jonka päällä on kiva kelliä humalansa pois

        Itse olen ajatellut hankkivani huuhaan päivystys asemalle samanlaiset veikeän oranssit lepo sijat arvon potilaille!Kyllä siinä mieli virkistyy kummasti kun väritkin ovat niin räiskyvät!Täytyy varmaan järjestää gallub olisiko tämänlainen huomion osoitus potilaille mieleen....


      • sweet_lemon
        Dr.Swan kirjoitti:

        Itse olen ajatellut hankkivani huuhaan päivystys asemalle samanlaiset veikeän oranssit lepo sijat arvon potilaille!Kyllä siinä mieli virkistyy kummasti kun väritkin ovat niin räiskyvät!Täytyy varmaan järjestää gallub olisiko tämänlainen huomion osoitus potilaille mieleen....

        kaikkia huomion osoituksia potilaille!


      • Dr.Swan
        sweet_lemon kirjoitti:

        kaikkia huomion osoituksia potilaille!

        Patjat siis tulee!


    • sweet_lemon

      yritä muistella niitä positiivisia hetkiä ;) Huonot hetket unohdetaan...

      • ..juu että voimme toistaa virheemme..


    • garambola

      joskus putkaan

      • ..loistava kokemus.. hankkiudu ihmeessä jos siltä tuntuu..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe