..olipa vinkee viikonloppu.. pari päivää koomassa..hauskaa.. uusia tuttavuuksia.. kunnes hauskuuS Loppui..ei ollu viiden tähden hotellii vaan oikein valtionmajoitus.. ja ilmainen..
voe helevettiläinen
24
817
Vastaukset
- pääsit
putkasta. Hei nyt on jo maanatai-ilta. Mitä sä oikein töpeksit?
nyt,noi putkabileet on aika tuttuja mulle
..lauantaina pää ei enää kestänyt eikä jalat kantaneet.. taksiin ei kuulemma huolineet.. olin kuulemma sananmukaisesti kaatokännissä..
joku toinen oli majoitettu samaan sell..siis huoneeseen yön aikana.. onnex ei naapurin hörhö sentään..pervokki kirjoitti:
..lauantaina pää ei enää kestänyt eikä jalat kantaneet.. taksiin ei kuulemma huolineet.. olin kuulemma sananmukaisesti kaatokännissä..
joku toinen oli majoitettu samaan sell..siis huoneeseen yön aikana.. onnex ei naapurin hörhö sentään..niin siinä käy että pää kestäs mut ei kestä heikot jalat varsinkin jos ne on levottomat
manxman kirjoitti:
niin siinä käy että pää kestäs mut ei kestä heikot jalat varsinkin jos ne on levottomat
..tapauksesa ihan hervottomat jalat..
- kippari
touhuu kipparillekin noi reisut aikoinaan,mut onneksi nykyään ei ihan helpolla joudu komeroon ja omalla kohdalla ne ajat olleet ohi jo jonkin aikaa:=)
..ei ole tapaistani koska yleensä pääni kestää.. aika rankankin menon.. yleensä nukun joko puskissa tai viiden tähden hotellissa..?????????
- kippari
pervokki kirjoitti:
..ei ole tapaistani koska yleensä pääni kestää.. aika rankankin menon.. yleensä nukun joko puskissa tai viiden tähden hotellissa..?????????
on se sellaista puuhaa kun muistelee omia hölmöilyjä oli kamalaa menoo mullakin aikoinaan onneksi ne ovat ohitse tai luulisi niin ainakin;=)
kippari kirjoitti:
on se sellaista puuhaa kun muistelee omia hölmöilyjä oli kamalaa menoo mullakin aikoinaan onneksi ne ovat ohitse tai luulisi niin ainakin;=)
..nyt parannuksen.. joksikin aikaa..
- kippari
pervokki kirjoitti:
..nyt parannuksen.. joksikin aikaa..
hyvä homma ainakin seuraavaan kertaan asti:=)
- quistis
manasit melkein savoksi...Niinkö hauskaa sulla oli:o/
- quistis
pervokki kirjoitti:
luulin manaavani kummeliks.. alussa oli kyllä hauskaa..
Alussa;o))
- Dr.Swan
Täällä Dr.Swaaanin kotiseuduilla putkiin on ilmestynyt patjat vasta viime vuosien aikana.Olen sen itse käynyt toteamassa ja testaamassa.Hyvät olivat!Enää ei ole väliä missä sitä yönsä viettää,kotona vaiko putkassa...kummassakin on yhtä yksinäistä,mutta kuitenkin ihan hyvä nukkua.
HA HA HAHhuomasin että palveluun kuuluu nykyään myös veikeä orannssin värinen patja jonka päällä on kiva kelliä humalansa pois
..oli.. olisin kyllä nukkunut mielummin viiden tähden hotellissa.. paksut lehdet lämmittää vaikka olis miinus asteita.. ja raikkaampi ilma..
- Dr.Swan
manxman kirjoitti:
huomasin että palveluun kuuluu nykyään myös veikeä orannssin värinen patja jonka päällä on kiva kelliä humalansa pois
Itse olen ajatellut hankkivani huuhaan päivystys asemalle samanlaiset veikeän oranssit lepo sijat arvon potilaille!Kyllä siinä mieli virkistyy kummasti kun väritkin ovat niin räiskyvät!Täytyy varmaan järjestää gallub olisiko tämänlainen huomion osoitus potilaille mieleen....
- sweet_lemon
Dr.Swan kirjoitti:
Itse olen ajatellut hankkivani huuhaan päivystys asemalle samanlaiset veikeän oranssit lepo sijat arvon potilaille!Kyllä siinä mieli virkistyy kummasti kun väritkin ovat niin räiskyvät!Täytyy varmaan järjestää gallub olisiko tämänlainen huomion osoitus potilaille mieleen....
kaikkia huomion osoituksia potilaille!
- Dr.Swan
sweet_lemon kirjoitti:
kaikkia huomion osoituksia potilaille!
Patjat siis tulee!
- sweet_lemon
yritä muistella niitä positiivisia hetkiä ;) Huonot hetket unohdetaan...
- garambola
joskus putkaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
