zombie makkaroiden paluu

..tätä päivää oon pelännyt kuin kuuta nousevaa.. zombie makkarat lensivät jamaikalta kotiin .. hyh hyh ku onkin menneet pilalle.. hyvä että niistä oon ees jotain jäljellä..näin monen kuukauden jälkeen.. enää ne ei haise.. taitaa olla täysmuumioita jo..

41

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oxapam

mikäpäs siinä.

• ..zombimakkarat.. muumiomakkarat..kääkk

• Sulla usein ruuat sielt jääkaapista vastaan kävelee.....=:8)))

• ..nämä tulivat kyllä ihan karibialta.. yks kerto roikkuneensa castron huulessa..yök?????.. on mulla käypiä makkaroita jotka ovat mustia kuin karibian makkarat..

• pervokki kirjoitti:

..nämä tulivat kyllä ihan karibialta.. yks kerto roikkuneensa castron huulessa..yök?????.. on mulla käypiä makkaroita jotka ovat mustia kuin karibian makkarat..

voi noita sun juttuja...
        Jokos on löytynyt noitavaimo ehdokkaita....?

• BBrunetti kirjoitti:

voi noita sun juttuja...
        Jokos on löytynyt noitavaimo ehdokkaita....?

..asiat on sit niin huonosti.. mikäköhän siinä on?.. aijai.. ei noitia.. ei sydämen roihua.. nyyhkiss..

• pervokki kirjoitti:

..asiat on sit niin huonosti.. mikäköhän siinä on?.. aijai.. ei noitia.. ei sydämen roihua.. nyyhkiss..

sentään....Kyllä se sieltä....hmm..olen taas paraskin puhuja.....

• BBrunetti kirjoitti:

sentään....Kyllä se sieltä....hmm..olen taas paraskin puhuja.....

..blaaahhh.. voi vänkyrä..

• pervokki kirjoitti:

..blaaahhh.. voi vänkyrä..

kohta tarttuu....
        No niin pervokki..... Nyt tehdään niin että.....
        Mites nyt...ootas....Laitat uuden ilmoituksen....=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

kohta tarttuu....
        No niin pervokki..... Nyt tehdään niin että.....
        Mites nyt...ootas....Laitat uuden ilmoituksen....=:0)))

..numero xxxx.. no laitetaanppas taas uusi haku päälle..

• pervokki kirjoitti:

..numero xxxx.. no laitetaanppas taas uusi haku päälle..

pitää.....Pitäiskö munkin vastata sun hakemuksees....heh...leikki leikki...=;8)))

• BBrunetti kirjoitti:

pitää.....Pitäiskö munkin vastata sun hakemuksees....heh...leikki leikki...=;8)))

..sitä juu pitää.. täytyy vissiin olla aika persoonallinen naisolento että musta vois kiinnostuu.. tiedäthän.. en tahdo olla tavis..

• pervokki kirjoitti:

..sitä juu pitää.. täytyy vissiin olla aika persoonallinen naisolento että musta vois kiinnostuu.. tiedäthän.. en tahdo olla tavis..

Kyllä sä sen löydät sulle sopivan.....
        Mä oon kuulemma aika "noita" ainakin mun ex ukon mielestä... noh se tarkoittaa varmaan sitä noitaa toises mieles...
        Jatka vaan etsimistä..... löytyy kyllä....=:0)))

• miukuli22

Pervokki, hankkiudu niistä nopeasti eroon.
      Joskus yön pimeinä tunteina, kun mielesi tekee huikopalaa, ajattele mitä saattaa tapahtua.
      Enää ei siinä vaiheessa Suomalaisten lääketiede pysty sinua auttamaan.

• ..ovea.. en majoita niitä ainakaan jääkaappiin joten ei hätää..

• miukuli22
        pervokki kirjoitti:

..ovea.. en majoita niitä ainakaan jääkaappiin joten ei hätää..

Pelästyin jo, että huomenna saa lukea viestiketjua jossa kerrotaan että Pervokki makaa sairaalassa suolistohuuhtelussa ja mahalaukun tähystyksessä ja on kriittisessä tilassa.
        Eikä se kuulostaisi mitenkään.... hmmm
        miten sen nyt sanoisi mielenkiintoiselta
        tapahtumalta.
        Sitäpaitsi olen kuullut että zombie makkaroilla on tapana nakertaa lihaa ihmisestä..... sisäpuolelta.

• miukuli22 kirjoitti:

Pelästyin jo, että huomenna saa lukea viestiketjua jossa kerrotaan että Pervokki makaa sairaalassa suolistohuuhtelussa ja mahalaukun tähystyksessä ja on kriittisessä tilassa.
        Eikä se kuulostaisi mitenkään.... hmmm
        miten sen nyt sanoisi mielenkiintoiselta
        tapahtumalta.
        Sitäpaitsi olen kuullut että zombie makkaroilla on tapana nakertaa lihaa ihmisestä..... sisäpuolelta.

..varmaankaan kuullostais mielenkiintoiselta.. mutta mä nää makkarat tunnen.. en usko niiden nakertavan meikäläistä.. sitä paitsi ne on jo nii hauraita.. aivan kuin muumioita... puol vuotta ylikypsyneitä..
        lisää löytyy tamperelaiskaribialaisia makkaroita jääkaapista.. jotka olis hyvä paistaa tänään ennen kuin ne tekee saman tempun kun nää .. kyrsät..

• tuffe

saat kaikki myötätuntoni... oi voi jos vaan voisin jotenkin auttaa... Heittäisin zombiet roskiin ja pitäisin kuuta alhaalla ettei se enää ikinä nousis... :)))

• ..yrittänyt heittää zombiemakkaraa roskiin?.. hrrrr.... no ehkä pärjään näitten kanssa,, ja haluan kuitenkin nauttia kuutamosta.. vaikka sitten niitten zombiemakkaroitten kanssa.. mutta syömään mä en niitä ala..

• leidi_10

Taitaa pervokki olla sekasin ku tommosii kirjottelee..Vai mäkö oon ku en mitään ymmärtäny..:( Mitkä makkarat? Mullakin on jääkaapissa 2 viikkoo vanha sininen lenkki..onkohan sekin jo muumio? :))))

• ..etkö ole kuullut surullisen kuuluisista makkaroistani jotka lähtivä kävelemään ja sit lensivät karibialle voodoo-oppii?.. käväsivät haitilla..jamaikalla ja yök castron huulellakin.. kuubassa.. liekö erehtyi sikariks luulee???
        kaks viikkoo on kuollut makkara joka herää henkiin..puol vuotta vanha pitäs olla jo muumiomakkara..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..etkö ole kuullut surullisen kuuluisista makkaroistani jotka lähtivä kävelemään ja sit lensivät karibialle voodoo-oppii?.. käväsivät haitilla..jamaikalla ja yök castron huulellakin.. kuubassa.. liekö erehtyi sikariks luulee???
        kaks viikkoo on kuollut makkara joka herää henkiin..puol vuotta vanha pitäs olla jo muumiomakkara..

Johan oli tarina! En oo kuullu ennen..vai karibialle lensivät..hmmm..mikset menny mukaan? :)) Ja meinaatko että mun sininen heräis henkiin viel?:)) Uskaltasinkohan avata pussin?:))

• luke
        leidi_10 kirjoitti:

Johan oli tarina! En oo kuullu ennen..vai karibialle lensivät..hmmm..mikset menny mukaan? :)) Ja meinaatko että mun sininen heräis henkiin viel?:)) Uskaltasinkohan avata pussin?:))

Se mun kultsi tääl niin kovasti kummastelee??

• leidi_10
        luke kirjoitti:

Se mun kultsi tääl niin kovasti kummastelee??

ihmettelen :)))

• luke
        leidi_10 kirjoitti:

ihmettelen :)))

Noitten tollasista jutuista hämmenny.

• leidi_10 kirjoitti:

..joskus puol vuotta sitten täällä.. pohdin mitä tehdä vanhoille makkaroille.. ja no erehdyin avaamaan paketin vaikka kukaan ei sitä täällä muistaakseni suositellut ja noh loppu on historiaa.. kannattaa vähän kattoo jos se lenkki liikahtelee.. pervokin kellarissa on magiaa.. se voi johtuu myös siitä..

• leidi_10
        luke kirjoitti:

Noitten tollasista jutuista hämmenny.

mä vähän hämmennyin..En oo ennen kuullu tota juttua :))

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..joskus puol vuotta sitten täällä.. pohdin mitä tehdä vanhoille makkaroille.. ja no erehdyin avaamaan paketin vaikka kukaan ei sitä täällä muistaakseni suositellut ja noh loppu on historiaa.. kannattaa vähän kattoo jos se lenkki liikahtelee.. pervokin kellarissa on magiaa.. se voi johtuu myös siitä..

sillo viel ollu tääl. Eli mun ei kuitenkaan kande avata lenkkipakettii.. Vaikkei se viel liikahtelekaan..:)) Vai semmonen kellari sul..:)

• luke
        leidi_10 kirjoitti:

mä vähän hämmennyin..En oo ennen kuullu tota juttua :))

Saman jutun kertoo. Mä jo siihe kyllästynyt.

• leidi_10 kirjoitti:

sillo viel ollu tääl. Eli mun ei kuitenkaan kande avata lenkkipakettii.. Vaikkei se viel liikahtelekaan..:)) Vai semmonen kellari sul..:)

..et meinaa makkaraa popsii niin pistä roskiin.. muovikuorineen.. älä ota riskii.. ne oli muuten popsin popgrillimakkarat ne zombiemakkarat..

juups sellanen kellari mulla..

• leidi_10
        luke kirjoitti:

Saman jutun kertoo. Mä jo siihe kyllästynyt.

Mä en oo kuullu.Eli en oo voinu kyllästyäkään.:)

• luke
        leidi_10 kirjoitti:

Mä en oo kuullu.Eli en oo voinu kyllästyäkään.:)

Kai sit. huono juttu.:( Millos kirjekuoreen mennään?

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..et meinaa makkaraa popsii niin pistä roskiin.. muovikuorineen.. älä ota riskii.. ne oli muuten popsin popgrillimakkarat ne zombiemakkarat..

juups sellanen kellari mulla..

kerran sul on huonoja kokemuksii,niin heitän sit suosiolla roskikseen sen. En ota mitään riskiä..En haluu zombeja!;) Onks toi kellariki joku minkä kaikki tietää,paitsi mä? :)))

• luke
        luke kirjoitti:

Kai sit. huono juttu.:( Millos kirjekuoreen mennään?

Joudun lopetteleen. Heippa pusuja ja haleja.
        Pidetään yhteyttä. Pusipusi :o))))

• leidi_10
        luke kirjoitti:

Joudun lopetteleen. Heippa pusuja ja haleja.
        Pidetään yhteyttä. Pusipusi :o))))

sulle! Selvitä asias!! :)))

• leidi_10 kirjoitti:

kerran sul on huonoja kokemuksii,niin heitän sit suosiolla roskikseen sen. En ota mitään riskiä..En haluu zombeja!;) Onks toi kellariki joku minkä kaikki tietää,paitsi mä? :)))

..kyllä vissiin.. tää on niinku kotikellari hmm..oonko mä toistanut itseäni niinkuin tuo luke väittää tässä makkaraasiassa?..omien muistikuvieni mukaan tämä on toinen kerta.. höh..
        voisin kyllä ehkä selvittää tuon aivomassan etten ala tässä asiassa enää toistamaan vanhaa..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..kyllä vissiin.. tää on niinku kotikellari hmm..oonko mä toistanut itseäni niinkuin tuo luke väittää tässä makkaraasiassa?..omien muistikuvieni mukaan tämä on toinen kerta.. höh..
        voisin kyllä ehkä selvittää tuon aivomassan etten ala tässä asiassa enää toistamaan vanhaa..

nää jutut on ainakin uusia.Mä vasta alle 2 kuukautta tääl ollu.En oo huomannu sun toistavan itteäs..:))) Ja mitäs sekään haittais. :)) Onks sul kotiviinii kotikellaris?

• leidi_10 kirjoitti:

nää jutut on ainakin uusia.Mä vasta alle 2 kuukautta tääl ollu.En oo huomannu sun toistavan itteäs..:))) Ja mitäs sekään haittais. :)) Onks sul kotiviinii kotikellaris?

..hyvä ettei haittaa jos niin sattuu käymään.. eikä pakko lukee mun juttuja jos toistot haittaa.. itseasiassa pakkotoistoahan se on jossain vaiheessa kuitenkin.. ainakin luulisin näin..
        ei oo enää kotiviinii kellarissa.. jätän ne hommat mestareilla ja sitä paitsi voisin sulkea korkin joksikin aikaa..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..hyvä ettei haittaa jos niin sattuu käymään.. eikä pakko lukee mun juttuja jos toistot haittaa.. itseasiassa pakkotoistoahan se on jossain vaiheessa kuitenkin.. ainakin luulisin näin..
        ei oo enää kotiviinii kellarissa.. jätän ne hommat mestareilla ja sitä paitsi voisin sulkea korkin joksikin aikaa..

toistaa itteään.Ja aina löytyy joku,joka ei oo kuullu jotain juttua.Niinku nyt mäkin..:)) Mul ei oo kellarii,eikä viinii..mut se ei haittaa,koska en tykkää viinistä..:)))) Mikäköhän nyt ku ei viesti lähe..:(

• leidi_10 kirjoitti:

toistaa itteään.Ja aina löytyy joku,joka ei oo kuullu jotain juttua.Niinku nyt mäkin..:)) Mul ei oo kellarii,eikä viinii..mut se ei haittaa,koska en tykkää viinistä..:)))) Mikäköhän nyt ku ei viesti lähe..:(

..tykkään punkusta ja kuohiksesta.. mut en valkkarista ja no omat kotiviiniviritelmäni silloin joskus oli vähän niin ja näin.. tästedes otan sivistyneesti.. mutta ekaksi pidän tauon..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..tykkään punkusta ja kuohiksesta.. mut en valkkarista ja no omat kotiviiniviritelmäni silloin joskus oli vähän niin ja näin.. tästedes otan sivistyneesti.. mutta ekaksi pidän tauon..

..sivistyneesti..:)) Teeppäs niin..sit tauon jälkeen..:))))) Mut nyt mä meen. Heippa! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3995
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3628
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      41
      3130
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2075
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      47
      1957
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      29