Lääkkeet pois ja lauhtuminen

voiko lääkkeiden syönnin lopetuksella olla syytä siihen ,että paino putoaa ( 5-7 kg / 2kk)?Olen tehnyt lopetuksen lääkärin päätöksellä lopettaa noin lääkkeet.Valvontaa on kanssa ollut saman lääkärin kanssa.
1166
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

siitä MITÄ lääkkeitä sinulla oli käytössäsi!Toiset lääkkeet lisäävät ruokahalua,hidastavat aineenvaihduntaa ja keräävät nestettä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tessa kirjoitti:

voiko lääkkeiden syönnin lopetuksella olla syytä siihen ,että paino putoaa ( 5-7 kg / 2kk)?Olen tehnyt lopetuksen lääkärin päätöksellä lopettaa noin lääkkeet.Valvontaa on kanssa ollut saman lääkärin kanssa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu