Tiina Jylhän klinikka

Missu

Kävin viiko sitten Tiinan luona konsultaatiossa Eerikinkadulla. Hyvältä vaikutti :) Keskustelimme rintaleikkauksesta puolitoista tuntia ja sain hyvän kuvan. Olen myös soittanut kuluttajaasiamiehelle ja ottanut selvää yrityksen toiminnasta, näillä näkymin ei ole tullut sudenkuoppia vastaan. Leikkaus olisi 21.10!!
Kokemuksia haluaisin kuulla kaikilta Virossa käyneiltä.

43

10872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollista

että Jylhä voi kertoa asiantuntevasti rintaleikkauksesta ja vastailla potilaan kysymyksiin kun ei ole plastiikkakirurgi?

omistaahan hän itse silikonit. varmaan sen perusteella.

• ???

se hannele laurikin mennyt tiinalle töihin ? vai muistanko ihan väärin. ei hänelläkään mitään koulutusta ole...

• näyttelijästä
        ??? kirjoitti:

se hannele laurikin mennyt tiinalle töihin ? vai muistanko ihan väärin. ei hänelläkään mitään koulutusta ole...

tullut joskus predidenttikin niin miksei sitten plastiikkakirurgi ;))

• kenties

Rentukka? Monta nimimerkkiä...

• Takuut loppu?

• Anonyymi
        *** kirjoitti:

omistaahan hän itse silikonit. varmaan sen perusteella.

Nyt on uutena aluevaltauksena nämä Kiinasta tuodut suojamaskit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on uutena aluevaltauksena nämä Kiinasta tuodut suojamaskit.

Tarvitseehan hän muutamia omassa bisneksessäänkin että näyttäisi pätevältä terveysalan henkilöltä, vaikka ei ole mitään koulutustakaan.

• realisti

moi...
      halusit kokemuksia tiinan tallinnan klinikasta. olin itse kesäkuussa faceliftissä ja olen iloinen että tuli käytyä homma läpi! tulos on erittäin onnistunut. ei liikaa "kiristystä"...ihan vaan kaulalta ja poskilta veltostumat ja rypyt pois.mielestäni itsetunto on noussut huimasti...sanokoon kateelliset mitä tahtoo!itse en ole kertonut kuin miehelleni ja lapsilleni . homma hoitui loman aikana,joten sain olla "piilossa"sen vättämättömän kolme viikkoa...ja onhan homma paljon halvempikin kuin suomessa joten sekin plussaa. hinnasto on jokaisen nähtävissä tiinan sivustoilla.

yksin olin matkassa ja nyt ajatellen olisi kyllä ollut kiva, jos olisi ollut kaveri mukana. no, täällä päässä satamasta sain varausnumeroa vastaan meno-paluu lipun ja tallinnassa oli satamassa vastassa henkilö, joka vei suoraan klinikalle. pienten valmistelujen jälkeen pääsin kirurgin jutusille(virolainen, kommunikointikieli englanti, suomi)täyttelin kaavakkeita jne. ja siitä suoraan leikkaukseen...!heräsin muutaman tunnin päästä ja lähettyvillä oli aina ihmeen ystävällisiä hoitajia! seuraavana aamuna siteet vaidettiin ja tarkastettiin ja oli vielä lääkärintark. sitten taas kuskattiin satamaan, josta laivalla kotiin. tullissa oli kyllä vähän noloa kun passikuva ei stemmannut oman naaman kanssa!!!
      vaan tässä lyhyesti mun reissu...tippaakaan en kadu!!!

• harkitsen

Jos kiristetään vain kaulalta ja poskilta, niin mihin ne leikkaushaavat tulee. Onko pitkät ja paraniko hyvin? Miten symmetria ? Tai otettiinko sinulta rasvaa esim. kaulasta pois, kuten multa pitäisi ottaa?

• realisti
        harkitsen kirjoitti:

Jos kiristetään vain kaulalta ja poskilta, niin mihin ne leikkaushaavat tulee. Onko pitkät ja paraniko hyvin? Miten symmetria ? Tai otettiinko sinulta rasvaa esim. kaulasta pois, kuten multa pitäisi ottaa?

...ei otettu rasvaa kaulalta, leikkaushaavat kulkee korvan edessä ihopoimujen suuntaisesti,mielettömän siististi! Siitä ihan korvalehden takana ylöspäin ja sielä takana korvan puolivälistä taaksepäin noin 10 cm vaakaan. niin ja korvalta oli myos n. 5 cm ylöspäin...(Tiinan sivulla on leikkausmalli,miten homma tehdään) hommasta on nyt siis kolme kuukautta eikä arpia juurikaan huomaa. jonkun verran käytän meikki-valokynää tossa korvan takana koska pidän hiuksia kiinni takaa...poskilla lähellä korvaa on vielä jonkin verran tunnottomuutta, joka sekin häviää aikanaan ;)

• Tomi

Tiina Jylhä on ollut lehtien mukaan henkilökohtaisessa konkurssissa.

• käy

sitten potilaiden jos rahat menee Jylhän velkojille?

• tuo Tiina

edes kosmetologi?

• onhan hänelle

sentään laitettu implantit 15-20 vuotta sitten ja korjailtu sieltä sun täältä, joten jospa se sitten riittää...

• VARO PALJON

Tiina Jylhän rajut paljastukset

http://www.katso.fi/mediabank/images/231188_kiso.jpg

Luotatko terveytesi sellaisen ihmisen käsiin, jonka elämä on ollut täynnä seksiä ja päihteitä? Tiina myy rahasta vaikka mitä. Nyt paljastelee sekopäisiä elämänkuvioitaan. Haluatko olla kohta itse mainittuna Tiinan hämärämaineisessa kirjassa? Tiina taustoittaa christinas cliniciä, the look body imagea ja reval clinicia. En itse uskaltaisi mennä mihinkään Tiinaan liittyvään, koska en halua antaa rahoja ihmiselle, joka on talousvaikeukissa ja paljastelee epämielyttäviä juttuja rahasta.

• taitaa

olla taas loppu jos vaikka kirja pelastaisi
        en menisisi minäkään kyseiselle henkilölle edes varpaita näyttämään

• Anonyymi

Kyllä täytyy sanoa, että kuulostat ihan yksinkertaiselta ja mistään mitään tietäjältä kirjoittelemassa omia pelkojaan!

• minä vaan

Oletko edelleen menossa Jylhän kautta leikkaukseen?

• Missu

Heippa,
        päätin vaihtaa firmaa...Miten niin?

• miuku
        Missu kirjoitti:

Heippa,

ajattelin vaan kun ite kävin tiinan kautta tallinnassa että meetkö sinne leikkaukseen.

• omistanut
        Missu kirjoitti:

Heippa,

piti olla leikkaus jo tällä viikolla ? taisit pelästyä näistä vastauksista. itse en ole tähän ketjuun kirjoitellut, koska ei ole kokemuksia jylhästä eikä virossa tehdyistä leikkauksista. mutta aina ei kannata täälläkään ottaa kaikkea todesta. saanko kysyä kehen sitten päädyit vai peruitko koko homman ?

• kannattaakin
        omistanut kirjoitti:

piti olla leikkaus jo tällä viikolla ? taisit pelästyä näistä vastauksista. itse en ole tähän ketjuun kirjoitellut, koska ei ole kokemuksia jylhästä eikä virossa tehdyistä leikkauksista. mutta aina ei kannata täälläkään ottaa kaikkea todesta. saanko kysyä kehen sitten päädyit vai peruitko koko homman ?

katsoa ennenkuin katua. En minä uskaltaisi mennä Viroon. Mä kävin suomessa, eikä se niin paljon kalliimpaa enää ole suomalaisillakaan klinikoilla, ainakaan kaikilla (maksoin n.4900 euroa). Kantsii tutkia nekin vaihtoehdot ennekuin lähtee viroon. Tiedän että suomessa aika monikin klinikka tekee suunnilleen tuohon hintaan. Ja minä sain ainakin laatutyötä!!

• missu
        kannattaakin kirjoitti:

katsoa ennenkuin katua. En minä uskaltaisi mennä Viroon. Mä kävin suomessa, eikä se niin paljon kalliimpaa enää ole suomalaisillakaan klinikoilla, ainakaan kaikilla (maksoin n.4900 euroa). Kantsii tutkia nekin vaihtoehdot ennekuin lähtee viroon. Tiedän että suomessa aika monikin klinikka tekee suunnilleen tuohon hintaan. Ja minä sain ainakin laatutyötä!!

Mä uskalsin ja oon tyytyväinen että menin viroon.kyllä sielläkin on laatutyötä yhtälailla kuin suomessa

• miuku siis
        missu kirjoitti:

Mä uskalsin ja oon tyytyväinen että menin viroon.kyllä sielläkin on laatutyötä yhtälailla kuin suomessa

laitoin vahingoss missun nimimerkin äskeseen sori

• minä
        miuku siis kirjoitti:

laitoin vahingoss missun nimimerkin äskeseen sori

vähän ihmettelinkin, kun eilen se oli vaihtamassa paikkaa ja nyt olikin jo käynyt virossa...

• Satu-Katariina
        kannattaakin kirjoitti:

mikä makso ton verran ? Oletko mies vai nainen? Rahastahan kaikki on kiinni. T.Desire

• ????????
        Satu-Katariina kirjoitti:

mikä makso ton verran ? Oletko mies vai nainen? Rahastahan kaikki on kiinni. T.Desire

Keneltä kysyit ja mihin viestiin kysymyksesi viittaa? Kannattaisi näin vanhaan ketjuun kirjoittaessa sijoittaa kysymys viestiketjun loppuun koska sen löytäminen ketjun keskeltä voi olla vaikeaa. Viestin alkuun voi lainata alkuperäisestä viestistä tarvittava osa niin ehkäpä alkuperäinenkin kirjoittaja osaisi vastata väin kuuden vuoden jälkeen.

• Anonyymi
        missu kirjoitti:

Voi vittu joo kukä älykääpiö käyttää ton huijari kusettajan palveluksia kieroja paskoja... Ja mihin vittuun tarvii lärvi keikkauksia varsin joku 40 vuotias vanha akka vetää lärvin kireäksi ja näyttää sen jälkeen ruumiilta posket lommolla huulet töttöröllä vittu mitä ääliöitä ette te sitä nuoruutta tajaisin saan vaikka tunkisitte silikoonia ja botoksia ittenne täyteen herätkää pahvit mitä enemmän noita roiniä käytätte sitä rumemmaksi muututte. T: Kaunis nainen.........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vittu joo kukä älykääpiö käyttää ton huijari kusettajan palveluksia kieroja paskoja... Ja mihin vittuun tarvii lärvi keikkauksia varsin joku 40 vuotias vanha akka vetää lärvin kireäksi ja näyttää sen jälkeen ruumiilta posket lommolla huulet töttöröllä vittu mitä ääliöitä ette te sitä nuoruutta tajaisin saan vaikka tunkisitte silikoonia ja botoksia ittenne täyteen herätkää pahvit mitä enemmän noita roiniä käytätte sitä rumemmaksi muututte. T: Kaunis nainen.........

Just näin asiaa...

• hyvät ihmiset

Sonera Plazan ellit keskusteluista/ kropan kohentajat:
      Joku oli käynyt Virossa ja leikkaussalissa kärpäsiä, apua jos toi pitää paikkansa!!!

• kaikkea usko

Sairaalassa missä mä kävin oli kyllä erittäin siisti ja steriili! Älyttömiä puheita!

• voin uskoa
        kaikkea usko kirjoitti:

Sairaalassa missä mä kävin oli kyllä erittäin siisti ja steriili! Älyttömiä puheita!

ei siitä niin kauan ole kun on samat systeemit ollut kuin Venäjällä... se juttu on sonera plazan ellit keskusteluissa. Lue sieltä. Ei se mun juttu ole, kunhan osui silmään..

• pakana

Älkää aina viittikö mollata naapureita. Jokuu meistä, kuten minä olen, voi olla niin sairas, että suomalaiset neurokirurgit eivät uskalla leikata ja jos oltais Venäjällä niin saisin hoitoa, leikattaisiin, sillä on minunlaisia potilaita varten ihan isoja klinikoita. Kävin kerran tässä jo Venäjällä etsimässä sellaista lääkäriä, mutta komatuskiveksi osoittautui se että he eivät osaa englantia. No nyt minä olen ollut degeneraatiomuutoksen vuoksi melkein vuoden sairaslomalla, eikä sille näy loua. Oikeasti ääsisin eläkkelle 20 vuoden päästä

• sinulla
        pakana kirjoitti:

Älkää aina viittikö mollata naapureita. Jokuu meistä, kuten minä olen, voi olla niin sairas, että suomalaiset neurokirurgit eivät uskalla leikata ja jos oltais Venäjällä niin saisin hoitoa, leikattaisiin, sillä on minunlaisia potilaita varten ihan isoja klinikoita. Kävin kerran tässä jo Venäjällä etsimässä sellaista lääkäriä, mutta komatuskiveksi osoittautui se että he eivät osaa englantia. No nyt minä olen ollut degeneraatiomuutoksen vuoksi melkein vuoden sairaslomalla, eikä sille näy loua. Oikeasti ääsisin eläkkelle 20 vuoden päästä

on jos ei Suomessa suostuta leikkaamaan? Jos saa kysyä..

• sitten lue
        pakana kirjoitti:

sehän on vapaaehtoista. Viittasin siis ainoastaan Sonera Plazassa olevaan keskusteluun, itse en ole ottanut siihen kantaa kun en niistä kärpäsistä mitään tiedä. Annoin siis vain vinkin lukea.
        Mutta onhan se totta että esim. Tarton yliopistoon menee suomesta opiskelijoita rahalla kun eivät pääse suomen yliopistoon. Tää on faktaa. Että kait se kertoo jotain myös lääkärien tasosta..

• asga
        pakana kirjoitti:

Hei, työskentelen julkisessa terveydenhuollossa ja meidän lääkäreistä on suurin osa virolaisia tai suomalaisia, jotka ovat Tartossa opiskelleet. Ei voi moittia. Virolaisilla lääkäreillä on vielä jotenkin korkeampi työmoraali kuin joillakin suomalaisilla. Tallinnan klinikka on täyttänyt myös kaikki EU-direktiivit ja koska kyseessä on yksityinen klinikka, siellä ei todellakaan mitään infektio-ongelmia ole, kuten kärpäsiä??

• The Look Kampaaja

Kävin The Lookissa hiustenpidennyksessä. Olen tosi pettynyt. Teipit rupes irtoilemaan jo parin päivän päästä. Soitin ja valitin asiasta, mutta kampaaja vaan tokas ettei ole nyt vapaita aikoja ja että jää viikon päästä lomalle....menin sitten toiselle kampaajalle. Hän sanoi että pidennykset olivat väärin ja huolimattomasti laitettu..

• Anonyymi

Aikuisten oikeesti onko tätä paikkaa enää olemasakaan?

• Anonyymi

Suomessa Lookin nimellä toimii paikallisten yrittäjien vetämiä liikkeitä. Koronasulun vuoksi toiminta lienee tällä hetkellä aika vähäistä ja mm. leikkausten välitys Viroon ei taida sujua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe