Mihin kauteen Star Gate loppui?

Minna

Eli olen hieman sekaisin mitä on näytetty ja milloin, kiitos vain "pomppivat" lähetykset..
Onko nyt niin että viimeinen suomessa näytetty Star Gate kausi oli se jossa daniel (jos en nyt IHAN väärin muista) muuttui "valo-olennoiksi"? Mikähän se kausi oli?
Kiitos suuret, jos osaatte kertoa!

P.s. toivottavasti näyttäisivät joskus loputkin jaksot

10

2267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jope

      Viimenen jakso joka näytettiin Suomessa oli "Revelations", siinä alussa Thor jää Goa'uldien vangiksi ja Goa'uldit ovat parannelleet suojiaan ja aseitaan niin että ne pärjää Asgardien aluksille. Tätä jaksoa edellisessä jaksossá Daniel muuttui "korkeammaksi voimaksi". Noi jaksot on 5 Tuotantokauden viimeiset jaksot.
      Amerikassa on tällä hetkellä menossa 9 tuotantokausi Tähtiportista ja Tähtiportti Atlantiksestakin on jo toinen tuotantokausi menossa.

      Se on kyllä ärsyttävää kun MTV3 ei voi näyttää Tähtiporttia vaikka katsojia riittää. Sikspä ite latasin kaudet netistä.

      • Minna

        Kiitos tiedosta! Luulin että vain yksi kausi jäi näkemättä. No täytynee koittaa kaivaa netistä loputkin..


      • Mace Windu
        Minna kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Luulin että vain yksi kausi jäi näkemättä. No täytynee koittaa kaivaa netistä loputkin..

        Andersoni vaan ei sovi esittämään mitään tollasia armeija tyyppejä se on pilannut ton Jack O´neilin hahmon täysin kun sen pitää esittää sitä pelleilemällä kuin MacGyverinakin kyllä se Kurt Russelin esittämä O´Neill oli paljon parempi.


      • Mace Windu kirjoitti:

        Andersoni vaan ei sovi esittämään mitään tollasia armeija tyyppejä se on pilannut ton Jack O´neilin hahmon täysin kun sen pitää esittää sitä pelleilemällä kuin MacGyverinakin kyllä se Kurt Russelin esittämä O´Neill oli paljon parempi.

        Anderssonihan on aivan loistava siinä roolissa. Kurt Rullelista en tykännyt yhtään siinä roolissa ja muutenkin Stargate elokuvan roolivalinnat on paljon huonompia kuin sarjassa. Jack O'neili tuo mukavasti huumoria sarjan sekaan. Stargate on sopivan itse ironinen sarja, siksi sellainen hahmo kuin O'neill käy siihen tosi hyvin. Eikä se pelleile koko aikaa, se osaa välillä syvällinenkin ihminen, se vain ottaa asiat rennosti.


      • o'neill
        Daniel.Jackson kirjoitti:

        Anderssonihan on aivan loistava siinä roolissa. Kurt Rullelista en tykännyt yhtään siinä roolissa ja muutenkin Stargate elokuvan roolivalinnat on paljon huonompia kuin sarjassa. Jack O'neili tuo mukavasti huumoria sarjan sekaan. Stargate on sopivan itse ironinen sarja, siksi sellainen hahmo kuin O'neill käy siihen tosi hyvin. Eikä se pelleile koko aikaa, se osaa välillä syvällinenkin ihminen, se vain ottaa asiat rennosti.

        Jep ehdottomasti paras leiskautus O'neililtä silloin , kun se golffas tähtiportinläpi. " Not the middle of my back swing!"


      • Stone Cold Steve Austin
        Daniel.Jackson kirjoitti:

        Anderssonihan on aivan loistava siinä roolissa. Kurt Rullelista en tykännyt yhtään siinä roolissa ja muutenkin Stargate elokuvan roolivalinnat on paljon huonompia kuin sarjassa. Jack O'neili tuo mukavasti huumoria sarjan sekaan. Stargate on sopivan itse ironinen sarja, siksi sellainen hahmo kuin O'neill käy siihen tosi hyvin. Eikä se pelleile koko aikaa, se osaa välillä syvällinenkin ihminen, se vain ottaa asiat rennosti.

        Ei kyllä se Kurtti oli vaan kova jäbä siinä leffassa mutta tuon sarjan Jack on vähän kuin mammanpoika.

        And That´s The Bottom Line Cause Stone Cold Said So!


      • buhaa
        Mace Windu kirjoitti:

        Andersoni vaan ei sovi esittämään mitään tollasia armeija tyyppejä se on pilannut ton Jack O´neilin hahmon täysin kun sen pitää esittää sitä pelleilemällä kuin MacGyverinakin kyllä se Kurt Russelin esittämä O´Neill oli paljon parempi.

        No pyyntösi on kuultu, eipä näytä enää olevan osan esittäjä, mikäli tähän saittiin on uskomista.

        http://www.stargatesg1.com/stargatehb.html


    • ScifiMan

      Ostin keväällä Kiinasta koko läjän, jotain 40-50 levyä. Laatu ei ole samaa kuin kotomaan dvd:t, ehkä lähempänä vhs:ää.

      Teksti vain englanniksi tai kiinaksi.

      Hintaa tuli 40€.

      Minulla ovat myös StarTrek Next Generation koko tuotanto ja viime viikolla toin Star Trek Voyagerin kaikki 7 tuotantovuotta. Edellisessä on levyjä mukana jotka näkyvät vain PC:llä, ovat niin huonolaatuisia, jälkimmäinen näyttää olevan ok. Tosin Pioneerin upea DVD-soitin ei saa värejä näkyviin. Onneksi Baier-merkkinen halpis näyttä myös värit!

      Minulla on nyt scifiä tarjolla jokaiselle päivälle!

      t. J.

      • M.Magia

        KATEUDESTA!!!!
        En ole vielä innostunu lataileen stargate kausia netistä mut kai siihen on ryhdyttävä kun ei niitä telkustakaan näytetä. Enkä pääse ulkomaille osteleen.. =(

        TNG:tä olen tässä kyllä katellut niin paljon että voin sanoa Worfin ja Datan olevan mun kavereita.=)


    • Kingis_1

      Tuskin palaa takaisin mtv3:lla, subilla ehkä (?). Itse olen kattonut uusimpaan jaksoon asti, nythän se tauolla Usassa. Netistä saa hyvin jaksot ja tekstit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe