ja johon mieheni rakastui. Mieheni petti minua yli vuoden kanssasi ennen kuin sain tietää olemassaolostasi. Eli hän huijasi minua, valehteli minulle, sujuvasti. Koska rakastin häntä syvästi, en edes osannut kuvitella, että hänellä onkin toinen. Luulin olevani hänelle se ainut oikea. En kuitenkaan ollut. Nyt kun sinä olet hänet voittanut itsellesi, mieti voitko koskaan luottaa häneen. Ehkä nyt kuvittelet, että olet se hänen oikeansa ja hän on elämäsi mies. Uskot rakkauteen, rehellisyyteen, uskollisuuteen. Mutta hän on aika taitava valehtelemaan, miksei hän valehtelisi sinullekin. Ja onhan hän valehdellut, sen tiedän. Suhteennehan perustuu pelkälle valheelle. Olen tyytyväinen, että olen päässyt tuosta valehtelijasta eroon. Elämäni alkaa järjestyä vähitellen ilman häntäkin, olen löytänyt uuden onnen ja on mahtava taas havaita, että joku ihan oikeasti välittää.
Sinulle, joka rakastuit
13
3420
Vastaukset
- idja
valehtele itsellesi. Vigganoitien tapaan.. kaikki hyvä ja kaikki paha mitä teet... tulee bumerangina takas, kuten sille joka"rakastui" mieheesi. Dinf dang dingeli dong, ei paska mihinkään katoa. Sama paska eri kuorissa sille joka #vei# miehesi. Miten vit... lailla vei? Kusee omaan nilkkaansa.
- turiset
Kuitenkin tuo toinen uskoo nyt, että hänen kanssaan miehesi onnistuu. Sinussahan oli niin kamalasti vikoja, miehesi on varmaan näin kertonut hänelle.
Kuinkahan moni ukkomies on minulle selittänyt, että vaimoni on kylmä. Siihen ylensä vastaan ettei sellaisia olekaan, on vain huonoja miehiä.
Tsemppiä elämääsi, hyvä että läksi mitäpä tuollaisella petturilla tekisi.- Jane
Parisuhteessa tärkeintä on vuorovaikutus. Pelkällä rakkaudella ei tee yhtään mitään :). Ei ole kylmiä vaimoja ja huonoja miehiä vaan puutteelliset vuorovaikutustaidot. Se tasan tarkkaan johtuu molemmista.
- Lorena
Jane kirjoitti:
Parisuhteessa tärkeintä on vuorovaikutus. Pelkällä rakkaudella ei tee yhtään mitään :). Ei ole kylmiä vaimoja ja huonoja miehiä vaan puutteelliset vuorovaikutustaidot. Se tasan tarkkaan johtuu molemmista.
Ei pelkillä vuorovaikutustaidoillakaan tee yhtään mitään!
Tärkeätähän se kommunikointikin on, mutta ei se vielä onnea takaa, jos rakkaus on kuollut!
- ei ainoaa - ei oikeaa
Olet kopsahtanut pilvilinnoista alas, jos luulit olevasi hänelle se oikea. En minäkään voi ajatella olevani miehellesi se ainoa-oikea, eikä hän voi kuvitella minun olevan hänelle. Onko toisilleen ainoita-oikeita ihmisiä olemassa? Pikemminkin, kenties ihmiset ovat tarkoitettu kulkemaan yhdessä jonkin matkaa ja aikaa jostakin syystä.
Meidän ei pidä uskoa toistemme rakkauteen, rehellisyyteen ja uskollisuuteen sinisilmäisesti, vaikka se on monen ihmisen arvomaailman perusta. Jokaisen henkilökohtaiset ratkaisut ovat omat. Minun ja miehesi suhde lähti siitä, että teidän yhteinen matka oli tullut sen tien päähän, jossa me tapasimme jatkaaksemme eteenpäin. Oma suhteeni oli myös jotenkin vaiheessa. Tutustuessamme, kerroimme heti toisillemme siitä, että on olemassa oma elämä toisaalla. Miehesi ei kertonut sinulle minusta, koska teidän tunneside ja tottumukset olivat niin voimakkaita, kuten meilläkin oli minun ja mieheni välillä. Syyttely on raskasta, mutta se on tehtävä, jos se helpottaa.
Jos minun ja miehesi suhde ei jatku, sitten se ei jatku. Itseasiassa olen miehesi myötä havahtunut, että kaipaan omaa elämää - yksin. Kaikella mitä teemme, on merkityksensä. Ehkä teidän suhteenne piti loppua raadollisesti, koska sinulle oli olemassa toinen ihminen ja me olimme olemassa toisillemme kulkeaksemme yhdessä jonkin matkaa ja aikaa.- kantapään kautta
lopulta todellakin oma elämä ja yksinolo on tärkeää.Elämässä opitaan vaan kantapään kautta ja turha etsiä syntipukkia.Vaikka kyllä se sattuu ja kovasti kun luottaa ja paljastuu valhe!
- ei lainaksi enää
lopulta todellakin oma elämä ja yksinolo on tärkeää.Elämässä opitaan vaan kantapään kautta ja turha etsiä syntipukkia.Vaikka kyllä se sattuu ja kovasti kun luottaa ja paljastuu valhe!
- hehh ;)
Miksi miehesi olisi jäänyt luoksesi? Kirjoituksesi osoittaa, että olet höyrypää, jota kaikkien miesten kannattaa vältellä. Uskon että miehesi "löysi" itselleen sopivamman kumppanin. Olkoon hän onnellinen.
- luotatko nyt?
Mistä tiedät että tämä uusi nyt oikeasti sitten välittää???
Kaipa sinä samoin ajattelin entisestäkin? luin tässä pari kommenttia, joista yksi oli että olet "höyrypää". taitaa kyllä olla itse aika pipipää. toisaalta voi olla, että se onkin itse "mieheesi rakastunut" tai vastaavaa kokenut. jutut vaikutti aika katkerilta. ei oo tainnut rakkaus kestää???
ymmärrän varsin hyvin miksi olet katkera ja vihainen, mutta ajattele miten tää "mieheesi" rakastunut joutuu todellakin (jos on yhtään järkeä päässä?) olemaan koko ajan "varpaillaan".
petetyksi tuleminen koskee aina, vaikka suhteessa olisikin asiat pilalla. mitä teidän suhteessa ei kai (tietääksesi) ollut, koska miehesi pettäminen tuli sinulle niin yllätyksenä.
tääkin juttu todistaa sen, että osa miehistä on hiiriä, jotka "petaa" reitin uuteen "elämään" valmiiksi. ei oo rohkeutta ottaa "kisua" pöydälle ja selvittää asiat, saatikka sitten kertoa vaimolle suoraan, että ei oo onnellinen ja/tai on löytänyt uuden ihmisen, jonka kanssa haluaa olla.
tää ex-miehesi kuuluu just tähän hiirikastiin.
tää toinen kirjoittaja taitaa olla se "rakastunut toisen mieheen", jonka suunnitelmat ei ookkaan menneet oikein putkeen. ei se muuten kirjoittais ja kysyis et ootko varma uuden onnen (miehen) luotettavuudesta.
eihän mikään oo niin varmaa kuin epävarma.
kun mä joskus jaksan, niin kerron oman (hupaisan) stoorin miehen pettämisestä. siinä kyllä tää mieheeni (pano)(miehen oma nimitys naisesta) "palavasti rakastunut" sai kyllä karun tiputuksen pilvilinnastaan.
juttu ei tosin ollut yhtään hupaisa kun se tapahtui. kaikkea muuta.
se pitää vielä kertoa, että kyllä se kosto (tää on sille horolle) on suloista, vaikka ei (ehkä) kovin viisasta.
sen takia mä oon "kostonhaluinen" tai olin itse asiassa, koska tää horo ties et ukko on naimisissa. tietenkin loppupeleissä suurin vastuu on mieheni.
t: en ole katkera, mutta kuitenkin- Jane
..kannattaako tuota noin ottaa.
Oikea rakkaus toivottaa toiselle kaikkea hyvää, vaikka tiet erkanisivatkin.- kuinka katkeruus kasvattaa?
olet Jane aikuinen ja sivistynyt:)
- rakastuin mieheesi
Siitä on jo monta vuotta, kun tapasin miehesi ensi kertaa. Työn merkeissä. Jotenkin silloin jo sisälläni liikahti. Olin silloin vielä itsekin avioliitossa. Ajattelin, että tuossa miehessä on jotakin. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Sitten saimme merkittävän työn yhdessä hoidettavaksi ja jouduimme olemaan palon yhdessä, yhteisiä työmatkoja yms. ja siitä se sitten alkoi. Miehesi ei tuntunut olevan onnellinen sen hetkisessä liitossa, olit etäinen, kylmä. Me taasen tunsimme melko pian suurta intohimoa toisiamme kohtaan. Valitettavasti sinua kohtaan ikävä asia. Miehesi on herrasmies, ei haluaisi loukata sinua, mutta minkäs tunteilleen voi. Toivon, että päästäisit jo irti hänestä, kyllähän sen varmaan jo itsekin tajuat, ettei teillä ole tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880