Harkitsen pillereiden vaihtamista renkaaseen ja tiedustelisin, mitä haittavaikutuksia olette havainneet? Haittaako rengas seksin aikana?
Nuvaring- ehkäisyrengas
9
1578
Vastaukset
- käyttäjätär...
nuvaringiä on käytetty, siis tehty vaihdos pillereistä renkaaseen. Ei haittavaikutuksia ole ollut, pillereistä oli, renkaasta ei mitään. loistavaa!! seksin ajaksi otetaan pois,ei varsinaisesti haittaa, mutta mitäpä se siellä tekeekään...
- 3:n äippä
miten se voi ehkästä jos seksin ajax otetaan pois?
- käyttäjätär...
3:n äippä kirjoitti:
miten se voi ehkästä jos seksin ajax otetaan pois?
voi pitää poissa sisuksista,eikä teho siis heikkene. Kyllähän sitä hormonia nyt kokoajan kehossa sen verta on,ettei sen poisto pieneksi ajaksi haittaa tai vaaranna tehoa! :)
- katja
Moni on kehunut että toimii oikein hyvin, ja tässä omassa tapauksessani, kun olin kokeillut useita eri pillereitä ja mitkään ei sopineet, päätin kokeilla vielä tätä. Lopputulos oli ikävä kyllä sama kun pillereilläkin, eli migreeni palasi ja samalla rankat mielialanvaihtelut, joten lopetin käytön. Seksiä se ei haittaa,ja voihan sen ottaa seksin ajaksi pois jos sen luulet haittaavan..
- diidaa
käytin yasmin pillereitä n 8 kuukautta ja lopulta sain aikaiseksi mennä tervariin ja ottaa pillerit pois käytöstä. lääkäri tarjosi rengasta ja päätin ennakkoluuloisena kokeilla - pari ekaa päivää tuntui siltä että rengas tippuu pois koko ajan mutta viikossa totuin enkä varmana vaihda pois. hemmetin hyvä. ja meillä se pysyy sillä seksinkin aikana. ei haittaa meillä ainakaan millään tavalla :)
- minä
..kauanko teillä tiputteli alkuun, rengas on ollu sisuksissani 5 päivää ja vuodan verta kuin härän kurkkusta...laitoin sen ekana vuotopäivänä niinkuin ohje sanoo, kondomi käytössä tätä ennen. Onko odotettavissa että vuoto jatkuu viikkokausia ?
- nainen38
Nuva on sisälläni viidettä päivää, ja vuodan verta tosi runsaasti . Laitoin sen ohjeen mukaan ekana vuotopäivänä. Kertokaa kokemuksia, oliko teillä ekan renkaan aikana rankka vuoto ja kestikö pitkään vai menikö ohi kuinka pian?
- renkaan käyttäjä
no ei kai se viis päivää vielä mikään ihme ole, kyllähän menkatkin normaalisti kestää kokonaisuudessaan viis päivää..? Alkutiputtelua voi olla jopa pari ekaa kuukautta, keholla menee aikaa tottua hormoneihin! Ei siis kannata huolestua pienestä. Mutta jos tiputtelu jatkuu todella monta kuukautta, on renkaassa varmaan liian vähän hormonia sinulle, joka ilmenee tiputteluna. Tähän auttaa merkin vaihto.Tehoa se ei kuitenkaan heikennä, tiputtelu siis!
- nainen38
renkaan käyttäjä kirjoitti:
no ei kai se viis päivää vielä mikään ihme ole, kyllähän menkatkin normaalisti kestää kokonaisuudessaan viis päivää..? Alkutiputtelua voi olla jopa pari ekaa kuukautta, keholla menee aikaa tottua hormoneihin! Ei siis kannata huolestua pienestä. Mutta jos tiputtelu jatkuu todella monta kuukautta, on renkaassa varmaan liian vähän hormonia sinulle, joka ilmenee tiputteluna. Tähän auttaa merkin vaihto.Tehoa se ei kuitenkaan heikennä, tiputtelu siis!
Nuva sisälläni nyt 9 päivää, ja ihan verta valun, vähän kuin kuukautiset , jotka vaan jatkuu ja jatkuu. Vuoto on vähän paksumpaa, siinä on hyytymiä ja paha hajukin, ei siis haise ihan sellaiselle pelkälle verelle. Oonko mä nyt helvetti saanut jonkun tulehduksen vai tätäkö tämä hormoniin tottuminen vain sitten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675