Euroopan Unioni tahtoo Suomeen lisää susia. Eikä ihan vähän, vaan niitä pitää olla 1000 kpl!!
Näin kertoo tämän päivän MT- lehti..
Suomessa on tätänykyä n. 200 sutta.
Minunkin lähiympäristööni EU siis tahtoo lisää noita harmaita jolkottelijoita. En ymmärrä mitä hyvää niitten lisäämisestä voisi seurata. Ehkä EU-päättäjät tuntevat sympatiaa sukulaiseläintä kohtaan..
Minun mielestäni ne sudet voisivat jolkotella vaikka siellä Brysselissä. Olisihan siellä paljon enemmän yleisöäkin niitä toljottamassa.
Hyvää yötä ja olkaa onnellisia ettei susi teitä pienenä syönyt. Niin voi tulevaisuudessa jollekkin käydä mikäli nuo EU-herrojen ehdotukset nuijitaan päätöksinä pöytään.
EU tahtoo Susi-Suomen
Visionääri
2
102
Vastaukset
herrojen jutut on muutenkin niin ihmeellisiä ettei niitä tavallinen kansalainen ymmärrä...
susia lisää ...justiinsa...on se aika järjetöntä!!!- ovat
tehneet ennenkin ihan SUSIA direktiivejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292865- 1101140
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749