..hassuja koiria.. näin kun yx nytkytti lahkeeseen.. hehe oikee doobermanni.. kun kaveri sanoi irrrrti.. niin koira vaan murahti ja kaweri joutu odottaa kun koira oli tehnyt temppunsa kawerin lahkeelle.. hohhoohhoohooooo.. enpä olis halunnut olla hänen housuissaan.. hööhhöhhöööö..
voi noita kiimaisia
49
663
Vastaukset
tyttö vai poikakoira? Ihan siksi vaan kyselen että on poliittisesti epäkorrektia naureskella sukupuolivähemmistöille.
tuputuu kirjoitti:
oli sille ihan oikein.
..enpä tiedä mut kyllä mä aina elukoiden puolella mielummin ooon..
pervokki kirjoitti:
..enpä tiedä mut kyllä mä aina elukoiden puolella mielummin ooon..
sitä koiraa kun oli raukka hyväuskoinen.
- porumies
Tosa joku päivä kävin mopeedilla mummolassa(mummo kuali jo 15 vuotta sitten) nii siä hevoset lyysti lehmiä. Hevosel oli ainakin metrinen siitin.
pervokki kirjoitti:
..ihan metrinen ja polle lehmän kans.. voi hyvä ihme??
sitten tulee? Mupo, muupolle, pollemuu, pomu? Ai hitto kun vaikeeta.
tuputuu kirjoitti:
sitten tulee? Mupo, muupolle, pollemuu, pomu? Ai hitto kun vaikeeta.
..en oo koskaan kuullu.. mut tuskin kovin hyvältä ainakaan näyttää..
pervokki kirjoitti:
..en oo koskaan kuullu.. mut tuskin kovin hyvältä ainakaan näyttää..
semmonen bodarihumma jolla on isot tissit ja olematon se, jota en näin perhepalstalla kehtaa sanoa ääneen.
tuputuu kirjoitti:
semmonen bodarihumma jolla on isot tissit ja olematon se, jota en näin perhepalstalla kehtaa sanoa ääneen.
..stereoidihormoonihumma.. jeesjees.. hei eikai tää oo perhepalsta???
pervokki kirjoitti:
..stereoidihormoonihumma.. jeesjees.. hei eikai tää oo perhepalsta???
että ikäraja 18v joten oletan että perheet käyvät täällä yhdessä.
tuputuu kirjoitti:
että ikäraja 18v joten oletan että perheet käyvät täällä yhdessä.
..siis oikeesti.. sallittu alle 18 vuotiaille.. nythän mun pitää siivota rivo suuni...
pervokki kirjoitti:
..siis oikeesti.. sallittu alle 18 vuotiaille.. nythän mun pitää siivota rivo suuni...
sormes saippalla ja pian, mitä kaikkee lapset on sultakin oppinut.
tuputuu kirjoitti:
sormes saippalla ja pian, mitä kaikkee lapset on sultakin oppinut.
..pieni.. meen pesee..
- quistis
Siis oli vuosi yksi ja kaksi...Heh..Siis se naapurin narttukoiora teki samoin...Raukka ei tienny oliks se Roomeo vai Juulia:o/
- varatartsan
nauraa sille koiraparalle, kamala kohtalo! :o|
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ja kuka oli uhri?
Uhri olin minä:o/ Ja se naapurin narttu oli hemmetin iso elikko:o/
- quistis
varatartsan kirjoitti:
nauraa sille koiraparalle, kamala kohtalo! :o|
siitä koirasta ja sekin minusta...ihan liikaa...iuh..:o/
quistis kirjoitti:
Uhri olin minä:o/ Ja se naapurin narttu oli hemmetin iso elikko:o/
..helekutti..sentään..nolottiko?
- quistis
pervokki kirjoitti:
..helekutti..sentään..nolottiko?
Sellanen iso otus kimpussani..Mähän kaaduin nurtsille,,,Olin vasta viisitoista vee...:o/ Olin hemmetin hämmentynyt,mut ymmärsin silloinkin et me kaikki ollaan erilaisii:o/
- varatartsan
quistis kirjoitti:
siitä koirasta ja sekin minusta...ihan liikaa...iuh..:o/
meni eläimellisiksi jutut...sille olis täytynyt touhuta kaveri...:o|
quistis kirjoitti:
Sellanen iso otus kimpussani..Mähän kaaduin nurtsille,,,Olin vasta viisitoista vee...:o/ Olin hemmetin hämmentynyt,mut ymmärsin silloinkin et me kaikki ollaan erilaisii:o/
...joo erilaisii.. mitäköhän rotuu sattu olee?
- quistis
varatartsan kirjoitti:
meni eläimellisiksi jutut...sille olis täytynyt touhuta kaveri...:o|
nartun elainterapeutille...Hih...Ihan oikeesti ja sille opetettiin tapakasvatusta ja aloitettiin hormoonihoito...Floorasta(koiran nini)tuli flekmaattinen ja apea...Mua säälitti koko olio:o(
- quistis
pervokki kirjoitti:
...joo erilaisii.. mitäköhän rotuu sattu olee?
suuti rotvailer...Heh..kirjoitinkohan rodun oikein:o/ Se oli suurempi kuin urokset!! Niin ja tosi pullea:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
nartun elainterapeutille...Hih...Ihan oikeesti ja sille opetettiin tapakasvatusta ja aloitettiin hormoonihoito...Floorasta(koiran nini)tuli flekmaattinen ja apea...Mua säälitti koko olio:o(
en naura, en...öhhh...surullinen tarina...*nyt nauraisin, mutta kun tuo nokka kipee...*
quistis kirjoitti:
samaan asemaan!! Kyllä me ihmiset ollaan sitten julmia.
- quistis
varatartsan kirjoitti:
en naura, en...öhhh...surullinen tarina...*nyt nauraisin, mutta kun tuo nokka kipee...*
Hän näkee taas sielunsa silmin...:o/ Heh kyllä mua nyt naurattaa ei silloin...Se oli kuules kiihkee narttu;o/ Vai on nekku kipee..punainen...
- quistis
tuputuu kirjoitti:
samaan asemaan!! Kyllä me ihmiset ollaan sitten julmia.
Mua säälitti se elukka..Emäntä itse olis ollu terapian tarpeessa:o)))
quistis kirjoitti:
suuti rotvailer...Heh..kirjoitinkohan rodun oikein:o/ Se oli suurempi kuin urokset!! Niin ja tosi pullea:o))
..rottwailerit on kivoja.. mun mielestä koiran pitää olla iso.. vai ei flooran annettu olla lepso ja ihan masentui?.. voivoi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..rottwailerit on kivoja.. mun mielestä koiran pitää olla iso.. vai ei flooran annettu olla lepso ja ihan masentui?.. voivoi..
Saihan sen emäntäkin melskata pitkin kyliä ja olla kylähullu:o/ Mä lohduttelin toisinaan Flooraa herkkupaloilla,,,Mulla oli sellanen Suursnautseri...ihana Mira,joka pelkäs istuu mun kyydissäni...autossa:o/ Muuten hurjan Fiksu ystävä:o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Hän näkee taas sielunsa silmin...:o/ Heh kyllä mua nyt naurattaa ei silloin...Se oli kuules kiihkee narttu;o/ Vai on nekku kipee..punainen...
nekku kipee ja punainen. Nuhanenä tai johtuu siitä, että viimeaikoina nekku ollut aivan kiinni näytössä...;o)...tai kumpaakin...heh...no naurattaa, joo...:o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
nekku kipee ja punainen. Nuhanenä tai johtuu siitä, että viimeaikoina nekku ollut aivan kiinni näytössä...;o)...tai kumpaakin...heh...no naurattaa, joo...:o)
susta tullu likinäköinen..tai jotain?? Naura pois vain...Se on niin kivaa et saa ihmiset nauramaan...!
quistis kirjoitti:
Saihan sen emäntäkin melskata pitkin kyliä ja olla kylähullu:o/ Mä lohduttelin toisinaan Flooraa herkkupaloilla,,,Mulla oli sellanen Suursnautseri...ihana Mira,joka pelkäs istuu mun kyydissäni...autossa:o/ Muuten hurjan Fiksu ystävä:o)
oli joskus kultainen noutaja.... jees kyllä nuo koirat ja elukat yleensäkin on kivoja..
..juuh..pitänee alkaa kokkailemaan jotain..- quistis
pervokki kirjoitti:
oli joskus kultainen noutaja.... jees kyllä nuo koirat ja elukat yleensäkin on kivoja..
..juuh..pitänee alkaa kokkailemaan jotain..Mun pitää siivota..Ei ole taaskaan SE piika tajunnu siivoillapuolestani:o/
- varatartsan
quistis kirjoitti:
susta tullu likinäköinen..tai jotain?? Naura pois vain...Se on niin kivaa et saa ihmiset nauramaan...!
ajatteles, kirsu kiinni näytössä...ei lasten katseltavaa...:o) Naurut oikeaan paikkaan...
- quistis
varatartsan kirjoitti:
ajatteles, kirsu kiinni näytössä...ei lasten katseltavaa...:o) Naurut oikeaan paikkaan...
Nyt hymyilin vain vienosto:o)))Sun kirsu punainen,,,
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Nyt hymyilin vain vienosto:o)))Sun kirsu punainen,,,
kuin Petterin turpa jouluyönä...:o|
- quistis
varatartsan kirjoitti:
kuin Petterin turpa jouluyönä...:o|
sähkönsäästäjä..loistelamppu...Ihmettelinkin et mikä kumma kajo...:o))
- Piispa Runkius
Kun olen köyhä, eikä ole varaa mennä sirkukseen, nii menin katselemaan eläimiä aitaukseen. Siellä Aasi otti Seepran doggy stylellä. Iso oli heppi Silläkin. Tämä sattui Ruotsissa, kun ollin ostamassa sieltä limukkaa. (cherrykolaa, sitä ei saanut siihen aikaan suomesta, ja se on vieläkin Ruotsin puolella halvempaa. Niin mutta eipä sitä taida olla enäää edes siellä, myytiköhän sitä koskaan Suomessa.
- Piispa Runkius
hupsis, unohdin laittaa sulun kiinni. ). laitoin sen tuohon. Oli siellä muitakin kirjoitusvirheitä.
Piispa Runkius kirjoitti:
hupsis, unohdin laittaa sulun kiinni. ). laitoin sen tuohon. Oli siellä muitakin kirjoitusvirheitä.
mullekin sattuu niitä vihreitä jatkuvasti kun en malta katsoo näppistä kun on kova kiiru vastata kaikille ja sit syytetään massapostittajaksi:(((
- quistis
tartuttaa kirjoitusvirheilyn sinuunkin...sastutan kaikki:o/
- Piispa Runkius
Niin, pointti kuitenkin oli Aasi ja Seepra lemmentouhuissa. Vaikka sulkeidenkäyttökin toki huomiomme ansaitsee. Cherrykolaankin kyllästyy melko äkkiä.
- quistis
Niin, pointti kuitenkin oli Aasi ja Seepra lemmentouhuissa. Vaikka sulkeidenkäyttökin toki huomiomme ansaitsee. Cherrykolaankin kyllästyy melko äkkiä.
Mut ei lempiminen katso rotua..Jos haluttaa niin haluttaa...Se lempi on niin voimallista joskus...Niin ja sitä juomaa en ole maistellut..Mut nyt asiasta mainitessasi...Voisin kokeilla kyllä:o)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361710
- 301566