Laitanpa tänne tällaisen kampanjan siinä toivossa, että Stargate-fanien palaute saisi MTV3:n palauttamaan sarjan ruutuun.
Laittakaa palautetta MTV3:lle:
http://www.mtv3.fi/info2004/palaute.shtml/a04?ota_yhteytta/a04
Sarja lopetettiin aivan sikamaisesti... Kun kanava ottaa jonkin sarjan ohjelmistoon, tulisi samalla tehdä periaatepäätös, että se näytetään loppuun asti.
SG1 takaisin ruutuun
2
579
Vastaukset
- Eezee
Tuskin MTV3 enää ottaa sarjaa esitykseen, mikä on suoranainen bicthslap fanien kasvoille. Kolmosella on muutenkin havaittavissa vihaa genresarjoja (Sci-fi, kauhu yms.) kohtaan, joko ne esitetään klo.23.55 Keskiviikkona tai tuupataan Subtv:lle viikonloppuaamuun. Erityisen kirpaisevaa tässä tapauksessa on se että kyseessä on yksi parhaista sci-fi-sarjoista koskaan, joka pyörii jenkeissä jo, oliko yhdeksättä kautta(?), ja saanut oman spinoffinsa, Atlantiksen, joka on alun jälkeen alkanut paranemaan. Suomessa sen sijaan jämähdettiin sarjan keskivaiheiden uusintoihin ja lopulta sarjan lopettamiseen tosi-tv:n tieltä. Köyhällä opiskelijalla(lue: minulla) ei ole varaa tilata ulkomailta kalliita kausiboxeja. Näin jälkikäteen ajatellen MTV3 on tehnyt minua ja muita sarjan faneja kohtaan henkilökohtaisuuteen menevän loukkauksen.
- on että
Firefly tulee subilta sunnuntaisin 01.00, jeesuskaan ei valvo enää siihen aikaan kun aamulla pitäis mennä töihin. Klo 23.00 olis vielä ymmärrettävää ja antais parin oluen ja Fireflyn kanssa mukavan päätöksen viikonlopulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192