Onks kukaan käyny? Ois tarkoitus mennä lauantaina mut kannattaako? Onks siellä minkä ikäistä porukkaa?
Sellon Fennia yökerho...
9
5635
Vastaukset
- Pirkko 69
Eilen oli kuuskymppisten teemailta että siltä pohjalta..
- epsuuu..
HEsan mummot ja vaarit tuli parempiin meno mestoihin Espooseen hellusta!
- Mika
Tänä viikonloppuna en Fenniassa käyny, mutta olin siellä bilettämässä kahtena ekana avajaistenjälkeisenä viikonloppuna. Fenniassa oli kyllä todella hyvä diskomeno :) Lauantai illoist en tiedä, mutta ainakin perjantaisin oli hauskaa :) Enimmäkseen porukka oli 20-35 ikästä, ikärajahan on 22v.
Disko oli aivan täynnä molempina iltoina, rafla on hieno ja tarpeksi iso, musa oli ihan suht hyvää ja baaritiskejäkin siellä on useampi eli jonottaminen ei ollut kohtuuttoman pitkää vaikka ryysistä olikin. Sisäänpääsy oli
Jos jotain valittamista pitää löytää niin toisena perjantaina sinne oli ängennyt myös jotain pitkälti yli 40v tyyppejä ja kävi suorastaan yököttämään kun joku 40v mummeli yritti käydä suorastaan käsiksi tanssilattialla, piti lähteä karkuun :) Sinäkin iltana porukka oli kuitenkin enimmäkseen kuitenkin 20-35v välillä, mikä on ihan ok.
Noin yleisesti voin sanoa, että musta fennia on loistava. Paras Espoolainen disko missä olen käynyt ja ihan hyvä disko paikka pk-seutulaisittain yleensäkin.
Itse varmaankin käyn jatkossa aikapaljon tuolla. Miksi lähteä helsinkiin kun tuokin on :)- Miksi ei...
Ei Mika millään pahalla mutta ei yksi 'musta fennia' vielä riitä mihinkään. Stadihan suorastaan JYRÄÄ baarien tarjonnallaan muun Suomen :D
- tuohon lopputulokseen
Miksi ei... kirjoitti:
Ei Mika millään pahalla mutta ei yksi 'musta fennia' vielä riitä mihinkään. Stadihan suorastaan JYRÄÄ baarien tarjonnallaan muun Suomen :D
Koko viikonlopun varmaan pohdit mitä vastata tuohon ja vastatsit että: Hesassa on eniten baareja koko Suomessa. Kyllä me ollaan otettuja nyt tästä sun toteamuksesta.
- Kiinnostaa
Millaiset jonot Fenniaan on ollut? ja jos on jonoja niin mihin aikaan? Vois viikonloppuna lähteä katsastaan mestan.
- Bianca
Lähdetään nyt siitä, että Suomesta saa kyllä hyvää yökerhoa/baaria etsiä huolella eikä löydä sittenkään. Kaikki baarit ihan samanlaisia, ei mitään persoonallista. Pahin esimerkki ovat nämä SK-helvetit, joihin allekirjoittanutta ei saa kuin kunnon korvausta vastaan. YÖK.
Joten, kun Fenniaan kävelee kotisohvalta 3 minuuttia, niin ei todellakaan ole YHTÄÄN syytä lähteä Helsinkiin saakka. Samaa tasoa kuin muutkin Suomen paikat (astetta parempi toki kuin Sedun luolat), mutta kun jossain on käytävä, niin Fennia on helpoin ja käy kyllä :)
Jos saisi Kööpenhaminan Haciendan tänne niin voi sitä juhlien määrää
- Siellä käyneet!!
Ollaan käyty nyt pariin otteeseen pe-la iltana fenniassa..meno on ollu hyvä..musiikki hyvää ja ihan ok palvelu!
Ei mikään ihan teinihelvetti,ikäraja 22!
Itse olemme 25-35 vuotiaita!
KANNATTAA MENNÄ KATSOMAAN JA IHASTUMAAN!!
P.S ei oo muuten taksi jonoja niinku stadissa! - Pettynyt
Olen nyt ollu muutamankin kerran Fenniassa ja joka kerta siellä on vain enemmän ja enemmän "tummaihoisia". Muuten ihan hyvä meno ja kiva paikka, mutta siellä ei ole enää "turvallista" olla, koska kun "he" lisääntyvät niin lisääntyy tappelutkin. Tämä on tullut havaittua näillä käyntikerroilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839