Eli nyt sitten totuus kehiin: oletko pettänyt nykyistä mies/naisystävää tai puolisoa??
Ja jos ottaa totuuden,niin tulee vastata siis totuudenmukaisesti (jos jollekin vaikka jäi epäselväksi).
Ja jos otat tehtävän, niin se on helppo, mutta sitten otat sen riskin, että työkaverit voivat todeta, että olet loman tarpeessa:
Kaikilla, kenellä on työpöytä, asettavat pöydällä olevat tavarat kiertämään pöydän reunaa eli siitä sitten kynä, kumit, mukit, sakset ja klemmaripurkit yms. pöytää kiertämään! :)
Ilman pöytää olevat saavat perjantain kunniaksi keittää kahvit työkavereilleen ja tarjoilla vielä ne jokaiselle ihan privaatisti :)
Uskollisuus on viikon "kuuma peruna"
13
1540
Vastaukset
- --
en ole pettany. Pari viikkoa sitten oli jo lahella, mutta onneksi jarki tuli esiin ja laitto mut tajuamaan sen, miten hirvea olo mulla olis sen jalkeen.
Ja sita paitsi, oma poikakaveri on kaikki mita ma haluan. Jatkossa en aio edes ajatella muita miehia. :) - maria
En ole pettänyt. Yhdessä oltu jo 4,5 vuotta. Olen asiaa miettinyt, en koskaan kuitenkaan vakavissani harkinnut. Joskus flirttailun aikana ollut houkutusta, mutta itseni tuntien: Pupu hyppäisi pöksyyn kuitenkin viimekädessä. Olen siis luultavasti uskollinen, kunnes kuolema meidät erottaa. Kuulostanko tylsältä?
- Samppa
En ole pettänyt, enkä petä. Olen siis mies (24v) ja kun nykyisen kultani löysin päätin, että en pilaa enää yhtään ainutta suhdettani valheilla ja petturuudella. Olen nimittäin pilannut viimeiset kaksi suhdetta ainakin osittain pettämällä puolisojani...
Aikansa se otti, mutta opinpahan sen että pettäminen ei kannata. Toivon, että muutkin tajuaisivat tämän. Sitä tunnetta ei voita mikään, kun tiedät olevasi rehellinen ja rakastava kumppaniasi kohtaan. Pettämiseen menevän energian kun jaksaa pistää omaan suhteeseen niin asiat eivät yksinkertaisesti voi mennä huonoon suuntaan. - ...
En ole miesystävääni koskaan pettänyt, en edes ajatuksissani. Rakastan häntä sellaisenaan ja haluaisin, että jonain päivänä mentäisiin naimisiin. Hänet haluan, hänet ainoastaan.
- jari
monta kertaa ja en osaa katua sitä lainkaan.En rakasta vaimoani vaan erästä toista, jonka kanssa olen häntä pettänyt.Se on ollut elämäni ihanimpia kokemuksia ja aion jatkaa sitä.LOL.
- Ceepa
Olen ollut kolmetoista vuotta naimisissa, minä olen ollut uskoton. Tällä hetkellä olen kumminkin onnellisesti naimisissa mieheni kanssa. Uskollisuus on tärkeimpiä asioita parisuhteessa, joten ei kannata. Tulee paha olo ja pitkä kriisi.
- Marika
Olen pettänyt.En aio kertoa miehelleni siitä. Saisin kevennettyä omaa taakkaani,mutta hänelle tulisi paha olo.Eikös se niin ole,että"mitä silmä ei näe,sitä sydän ei sure"...
- P
Totuus on, ettei siinä petä puolisoaan, vaan itseään. Tai ei sitten petä ketään. Itse en ole pettänyt, vaikka liki 30-vuotta yhdessä on oltu. Olen nainen ja tekisi mieli joskus...
- Jimppa
En tietenkään ole pettänyt koskaan naistani,enkä petä...sehän on teinejen ja kypsyyttä vailla olevien ongelma..ihminen ei ole kypsä,ennen kuin osaa omistautua yhdelle ainoalle...valitettavasti jotkut idiootit eivät kypsy koskaan...pätee molempiin sukupuoliin.
- Jimppa
En tietenkään ole pettänyt koskaan naistani,enkä petä...sehän on teinejen ja kypsyyttä vailla olevien ongelma..ihminen ei ole kypsä,ennen kuin osaa omistautua yhdelle ainoalle...valitettavasti jotkut idiootit eivät kypsy koskaan...pätee molempiin sukupuoliin.
- timpuktu
... oon kaikille uskollinen.
:) - sini***
jos mulla ois joku rakas....niin mää en voi IKÄÄN pettää sitä...mitä sitä turhaan kimppaan menee jos ei välitä yhtään rakkaastaan..kyllä on nauretavaa...
- Jeti
Totuus yli 12 vuotta aviossa ja lähes 15 vuotta yhdessä vaimoni kanssa. Tänä aikana en ole pettänyt vaimoani. Alkuaikoina vieraat eivät olleet edes mielessä, nykyään kyllä mietiskelee kaikenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019