Uskollisuus on viikon "kuuma peruna"

salla

Eli nyt sitten totuus kehiin: oletko pettänyt nykyistä mies/naisystävää tai puolisoa??

Ja jos ottaa totuuden,niin tulee vastata siis totuudenmukaisesti (jos jollekin vaikka jäi epäselväksi).

Ja jos otat tehtävän, niin se on helppo, mutta sitten otat sen riskin, että työkaverit voivat todeta, että olet loman tarpeessa:

Kaikilla, kenellä on työpöytä, asettavat pöydällä olevat tavarat kiertämään pöydän reunaa eli siitä sitten kynä, kumit, mukit, sakset ja klemmaripurkit yms. pöytää kiertämään! :)

Ilman pöytää olevat saavat perjantain kunniaksi keittää kahvit työkavereilleen ja tarjoilla vielä ne jokaiselle ihan privaatisti :)

13

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      en ole pettany. Pari viikkoa sitten oli jo lahella, mutta onneksi jarki tuli esiin ja laitto mut tajuamaan sen, miten hirvea olo mulla olis sen jalkeen.
      Ja sita paitsi, oma poikakaveri on kaikki mita ma haluan. Jatkossa en aio edes ajatella muita miehia. :)

    • maria

      En ole pettänyt. Yhdessä oltu jo 4,5 vuotta. Olen asiaa miettinyt, en koskaan kuitenkaan vakavissani harkinnut. Joskus flirttailun aikana ollut houkutusta, mutta itseni tuntien: Pupu hyppäisi pöksyyn kuitenkin viimekädessä. Olen siis luultavasti uskollinen, kunnes kuolema meidät erottaa. Kuulostanko tylsältä?

    • Samppa

      En ole pettänyt, enkä petä. Olen siis mies (24v) ja kun nykyisen kultani löysin päätin, että en pilaa enää yhtään ainutta suhdettani valheilla ja petturuudella. Olen nimittäin pilannut viimeiset kaksi suhdetta ainakin osittain pettämällä puolisojani...

      Aikansa se otti, mutta opinpahan sen että pettäminen ei kannata. Toivon, että muutkin tajuaisivat tämän. Sitä tunnetta ei voita mikään, kun tiedät olevasi rehellinen ja rakastava kumppaniasi kohtaan. Pettämiseen menevän energian kun jaksaa pistää omaan suhteeseen niin asiat eivät yksinkertaisesti voi mennä huonoon suuntaan.

    • ...

      En ole miesystävääni koskaan pettänyt, en edes ajatuksissani. Rakastan häntä sellaisenaan ja haluaisin, että jonain päivänä mentäisiin naimisiin. Hänet haluan, hänet ainoastaan.

    • jari

      monta kertaa ja en osaa katua sitä lainkaan.En rakasta vaimoani vaan erästä toista, jonka kanssa olen häntä pettänyt.Se on ollut elämäni ihanimpia kokemuksia ja aion jatkaa sitä.LOL.

    • Ceepa

      Olen ollut kolmetoista vuotta naimisissa, minä olen ollut uskoton. Tällä hetkellä olen kumminkin onnellisesti naimisissa mieheni kanssa. Uskollisuus on tärkeimpiä asioita parisuhteessa, joten ei kannata. Tulee paha olo ja pitkä kriisi.

      • Marika

        Olen pettänyt.En aio kertoa miehelleni siitä. Saisin kevennettyä omaa taakkaani,mutta hänelle tulisi paha olo.Eikös se niin ole,että"mitä silmä ei näe,sitä sydän ei sure"...


      • P

        Totuus on, ettei siinä petä puolisoaan, vaan itseään. Tai ei sitten petä ketään. Itse en ole pettänyt, vaikka liki 30-vuotta yhdessä on oltu. Olen nainen ja tekisi mieli joskus...


    • Jimppa

      En tietenkään ole pettänyt koskaan naistani,enkä petä...sehän on teinejen ja kypsyyttä vailla olevien ongelma..ihminen ei ole kypsä,ennen kuin osaa omistautua yhdelle ainoalle...valitettavasti jotkut idiootit eivät kypsy koskaan...pätee molempiin sukupuoliin.

    • Jimppa

      En tietenkään ole pettänyt koskaan naistani,enkä petä...sehän on teinejen ja kypsyyttä vailla olevien ongelma..ihminen ei ole kypsä,ennen kuin osaa omistautua yhdelle ainoalle...valitettavasti jotkut idiootit eivät kypsy koskaan...pätee molempiin sukupuoliin.

    • timpuktu

      ... oon kaikille uskollinen.

      :)

    • sini***

      jos mulla ois joku rakas....niin mää en voi IKÄÄN pettää sitä...mitä sitä turhaan kimppaan menee jos ei välitä yhtään rakkaastaan..kyllä on nauretavaa...

    • Jeti

      Totuus yli 12 vuotta aviossa ja lähes 15 vuotta yhdessä vaimoni kanssa. Tänä aikana en ole pettänyt vaimoani. Alkuaikoina vieraat eivät olleet edes mielessä, nykyään kyllä mietiskelee kaikenlaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe