Olen syönyt nytten yksiä e-pillereitä puoli vuotta, ja oletin että ihoni olisi edes vähän parantunut finneistä, mutta ei. niitä näyttää olevan naamassa edelleen.. Mietinkin että voisinko pyytää lääkäriltä myös diane nova reseptin ihan vaan namaanhoidon tueksi,että voisin vaikka syödä parin kuukauden satsin sitä (yhdessä tai erikseen oman merkkini kanssa) niin että naama parantuisi, ja sitten taas jatkaa eteenpäin omalla merkilläni, jos se sitten ylläpitäis hyvää ja parantunutta ihoa? onko aivan turha kuvitellakaan tälläistä..en kuitenkaan haluaisi siirtyä pelkkään dianeen suurten hormonimäärien yms vuoksi..
kahta merkkiä päälisin?
miettivä...
5274
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
no ei kyllä voi syödä kahta pillerimerkkiä päällekkäin, ja siitähän tulisi paljon enemmän hormoneja kuin dianesta yksinään. Lisäksi useimmiten positiivisten ihovaikutusten esiintuleminen vaatii noin puolen vuoden käyttöä. Monilla iho huononee uudelleen dianen lopettamisen jälkeen.
jotkut ihmiset syövät kaksia eri pillereitä päälisin, jos on esim joku sairaus minkä lääkkeet heikentää e-tehoa..ja nytten on kohta 7kk takana tätä merkkiä,eikä oikein oo muutosta.mitä sitte pitäs tehdä ku haluisin hyvän ihon.. mutta en vaihtaa pillerimerkkiä,koska tää tuntuu sopivan.
ovat kyllä sellaisia, että ne aiheuttavat hormonien metaboloitumisen liian nopeaa, ja siksi epilepsialääkityksen kanssa pitää syödä enemmän hormoneja (joiden pitoisuudet elimistössä ovat silti normaalitasolla, mikä ei pitäisi paikkansa jos kuka tahansa muu söisi kaksia pillereitä päällekkäin). Useimmiten samaa merkkiä mutta 2 tablettia päivässä.
jos et halua vaihtaa merkkiä, vaihtoehdoksi jäänee tehokkaan paikallishoidon aloittaminen.
eli jotan naamanpesu aineita? oon käyttäny kyllä vaikka mitä,muttei ne auta oikeastaan ollenkaan..
mulla diane nova kyllä paransi ihoa (, jonka pani huonoks meliane), mutta heitti pään sekasin. vuosiin en käyttänyt hormonaalista ja nyt laastareita.