nänneistä

töröliina

mulla on sellainen ongelma, että mulla on pitkät nännit. ne ovat noin 2cm pitkät ja aina ulospäin törröttävät. lisäksi nännipihani ovat oikein paksut ja isot renkaat. saako niitä pienennettyä? jos saa, missä ja mihin hintaan? onko siitä haittaa mahdollisesti tulevissa raskauksissa ja imetyksissä?

en haluaisi muuten niistä eroon mutta kun ne törröttävät aina aika paksujenkin pitsiliivien läpi aivan kuin olisin aina valmiina kaikkeen. se on hiukan kiusallista, vaikka koetan etsiä löysiä puseroita. yleensä kaikkien katseet vain osuvat takaisin tapittaviin muhkuroihin ;)

en ole vielä saanut lapsia, joten raskaus tai imetys eivät ole sitä saaneet aikaiseksi. millaisetkohan ne ovat imetyksen jälkeen...?

14

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leidi

      mulla on samanlaiset. varmastikaan ei imetyksessä haittaa yhtään, saattaa olla paremmatkin siihen tarkoitukseen. jos lapsia ajattelit hankkia, turha lähteä ennen sitä korjailemaan yhtään mitään! joillakin rinnat kasvaa raskauden jälkeen hyvinkin ja tosilla taas katoaa entisetkin.... samoin nännit muuttuu raskauden jälkeen!
      ihan hyvät ne sun rinnat on , usko poi ja tuskin kukaan mies on koskaan niistä valittanut! tsemppiä!

    • sanoisin

      että anna olla. Käytä vaikka paksumpia liivejä. On kuitenkin riski jos lähdet nännejäsi leikkauttamaan että niistä menee tunto tai imetyskyky

      • töröliini

        hiukan pelkäsin, että saisin epäasiallisia vastauksia, mutta onneksi aina löytyy fiksuja ihmisiä!
        totta, eipä ne miehet pahemmin ole valittaneet, itsestä vain tuntuu että vällyjen alla ne kasvaa kuin Pinokkion nenä... ;)


      • Ihmettelenpä
        töröliini kirjoitti:

        hiukan pelkäsin, että saisin epäasiallisia vastauksia, mutta onneksi aina löytyy fiksuja ihmisiä!
        totta, eipä ne miehet pahemmin ole valittaneet, itsestä vain tuntuu että vällyjen alla ne kasvaa kuin Pinokkion nenä... ;)

        No, voi kamalaa! Eipä ole todellakaan elämässäsi ongelmia.


    • nänni

      nännejähän sä et varmaan paljon muille näyttele ja osta "topatut" liivit niin ei törötä paidan läpi. pienet on vaivat sullakin. Tee lapset ensin ja kato sitten miltä rinnat näyttävät...

      • töröliina

        kirjoitinhan, että ne näkyvät jopa paksujen liivien läpi. en todellakaan näyttele kaikille niitä, mutta kun ne törröttävät edessä koko ajan ja toisinaan niihin on tullut kipeitä nirhaumiakin liiveistä.
        onneksi fiksut ihmiset vastasivat ja ilmeni, että muillakin on samanlaisia ongelmia. en siis ole ainoa ongelmineni.
        toivon vain, että aikanaan jos lapsia suodaan, niistä olisi imetyksessä apua.


      • leidi
        töröliina kirjoitti:

        kirjoitinhan, että ne näkyvät jopa paksujen liivien läpi. en todellakaan näyttele kaikille niitä, mutta kun ne törröttävät edessä koko ajan ja toisinaan niihin on tullut kipeitä nirhaumiakin liiveistä.
        onneksi fiksut ihmiset vastasivat ja ilmeni, että muillakin on samanlaisia ongelmia. en siis ole ainoa ongelmineni.
        toivon vain, että aikanaan jos lapsia suodaan, niistä olisi imetyksessä apua.

        älä välitä negatiivisista kommenteista. meillä jokaisella on omat murheemme, tuskin siltä välttyy kukaan! oel rohkeasti mitä olet!
        kaikkea hyvää sinulle!


      • nänni
        töröliina kirjoitti:

        kirjoitinhan, että ne näkyvät jopa paksujen liivien läpi. en todellakaan näyttele kaikille niitä, mutta kun ne törröttävät edessä koko ajan ja toisinaan niihin on tullut kipeitä nirhaumiakin liiveistä.
        onneksi fiksut ihmiset vastasivat ja ilmeni, että muillakin on samanlaisia ongelmia. en siis ole ainoa ongelmineni.
        toivon vain, että aikanaan jos lapsia suodaan, niistä olisi imetyksessä apua.

        tuli vähän tökerösti kirjoitettua, mutta en tarkoittanut mitään pahaa. Tarkoitin lähinnä sitä että ei kannata tehdä rinnoille mitään ennenkuin on synnyttänyt. Imettäminen muuttaa rintoja & nännejä.(itselläni suurempia murheita ja näin vaivasi tuntuu minusta pieneltä), mutta jokaisella on omat murheensa ja ymmärrän myös sinua. Hyvää syksyn jatkoa...


      • töröliina
        nänni kirjoitti:

        tuli vähän tökerösti kirjoitettua, mutta en tarkoittanut mitään pahaa. Tarkoitin lähinnä sitä että ei kannata tehdä rinnoille mitään ennenkuin on synnyttänyt. Imettäminen muuttaa rintoja & nännejä.(itselläni suurempia murheita ja näin vaivasi tuntuu minusta pieneltä), mutta jokaisella on omat murheensa ja ymmärrän myös sinua. Hyvää syksyn jatkoa...

        anteeksipyyntö hyväksytty! on tosiaan maailmassa suurempiakin murheita kuin mun nännit,siinä olet oikeassa. mulle se vaan toisinaan on niin tuskallinen kokemus, että tekisi mieli saksilla napsaista ne pois ;) siksi halusin tietää, voiko niille tehdä jotain ja tuo pointti imetyksestä oli hyvä. tosin pelkään vauvan saavan ne rikki...

        tuskallisia haavat ovat ja silloin rintaliivitkin tuntuvat painavan niitä, mutta ilman liivejä en voi olla.

        samoin hyvää syksyä kaikille vastanneille!


      • silari

        Mulla on samanlaiset töröt, mutta olen aina osannut hankkia itselleni sellaisia kevyttopattuja liivejä joissa ei nännit häiritse :) Ennen silikonileikkausta inhosin nännejäni nännipihaani yli kaiken (kun muuta ei rinnoissa ollut). B-kuppiin suurennoksen jälkeen asia ei vaivaa minua enää yhtään.


      • upeeta
        töröliina kirjoitti:

        anteeksipyyntö hyväksytty! on tosiaan maailmassa suurempiakin murheita kuin mun nännit,siinä olet oikeassa. mulle se vaan toisinaan on niin tuskallinen kokemus, että tekisi mieli saksilla napsaista ne pois ;) siksi halusin tietää, voiko niille tehdä jotain ja tuo pointti imetyksestä oli hyvä. tosin pelkään vauvan saavan ne rikki...

        tuskallisia haavat ovat ja silloin rintaliivitkin tuntuvat painavan niitä, mutta ilman liivejä en voi olla.

        samoin hyvää syksyä kaikille vastanneille!

        Nortin jämät on aina makeat. Älä siis sure!


    • milla

      Googlella löytyy tietoa ja kuvia leikkauksista, joissa liian pitkiä nännejä lyhennetty. En muista, löytyykö suomenkielisiä sivuja, mutta ainakin englanniksi tietoa löytyy.

    • Anonyymi

      Pitkät nännit on kauniit ja sexyt...harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Minun exällä oli vielä päälle viisi kymppisenä pystyt tissit ja isot tummat nännit ja sellaiset röpelöiset nänipihat. Usein kulki urheilu T paidassa ilman rintsikoita niin nännit törrötti selväst puseron alta. Kyllä niitä miehet pyrki tuijottamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe