..maalaus valmiina..tänään keittiönkaappeja purkaa.. huomenna työhaistattelu.. metsähiiriä ei oo näkyny.. ja eilinen bondi oli persiistä.. ei kunnon bondii sitten vuoden 1989..
kuis pörisee?
25
650
Vastaukset
- quistis
sokeaksi...?? Huips...Et ole nähnyt kunnon blondia et metsähiiriä...:o/ Mut mäpäs olenkin...;o)
bondii..james bondii sitten vuoden 1989.. metsähiiret on kaikonneet ja juu en oo tullut sokeeks..näen ihan hyvin näitten pullonpohjalinssien läpi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
bondii..james bondii sitten vuoden 1989.. metsähiiret on kaikonneet ja juu en oo tullut sokeeks..näen ihan hyvin näitten pullonpohjalinssien läpi..
Hyvät pullonpohjat...Eilen tuli Bondi..Eiks eiks se ollu kunnollinen...Höh..Olisisit antanu mun kiusata sua:o/
quistis kirjoitti:
Hyvät pullonpohjat...Eilen tuli Bondi..Eiks eiks se ollu kunnollinen...Höh..Olisisit antanu mun kiusata sua:o/
..oli persiist..ei mitään brosnanii vastaan mut meni ihan ufox noi bondit.. kiusasit jo..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..oli persiist..ei mitään brosnanii vastaan mut meni ihan ufox noi bondit.. kiusasit jo..
ei olla aikoihin tavattu....Nyt antaa kiusaamisesta hyvityshalin:o))
Mä katsoin sitä BONDIA vain sivusilmällä...Hmm..komea heppu... - TrueLady
quistis kirjoitti:
Mä katsoin sitä BONDIA vain sivusilmällä...Hmm..komea heppu...=D tiiäks mikä o paras puoli ku blondi vanhenee? Ei nävy harmaat nii heleposti =DD (huomasin aamulla kun kurkkasin peiliin)
quistis kirjoitti:
Mä katsoin sitä BONDIA vain sivusilmällä...Hmm..komea heppu.....mut et sillä silmällä.. no mää mistää brosnanista tiiä..mut halle berry oli aika jees..
- quistis
TrueLady kirjoitti:
=D tiiäks mikä o paras puoli ku blondi vanhenee? Ei nävy harmaat nii heleposti =DD (huomasin aamulla kun kurkkasin peiliin)
blondi on vanha....?? Ei kai koskaan..Eihän:o/
- TrueLady
quistis kirjoitti:
blondi on vanha....?? Ei kai koskaan..Eihän:o/
kirkonkirjojen mukaan... Muutenhan me blondit ollaan ikuisia tyttösiä onneks. =D
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mut et sillä silmällä.. no mää mistää brosnanista tiiä..mut halle berry oli aika jees..
Sillä silmällä vain huuhamiehiä;o) Juuh mun mielestäni Halle Berry on tosi kaunis nainen:o)) Quu on esteetikko:o))
- quistis
TrueLady kirjoitti:
kirkonkirjojen mukaan... Muutenhan me blondit ollaan ikuisia tyttösiä onneks. =D
Mun kolme vuotias kummipoikani sanoo mua tytöksi...Siis se onkin blondiuden tuomaa...Selvishän tuokin...:o)
Kirkonkirjat voi hukkua...;o) quistis kirjoitti:
Sillä silmällä vain huuhamiehiä;o) Juuh mun mielestäni Halle Berry on tosi kaunis nainen:o)) Quu on esteetikko:o))
..taitaa olla dementikko ku ei muistanut että sillä silmällä silmäilet vaan huuhaamiehiä..
halle berryssä kyllä silmä lepää..- quistis
pervokki kirjoitti:
..taitaa olla dementikko ku ei muistanut että sillä silmällä silmäilet vaan huuhaamiehiä..
halle berryssä kyllä silmä lepää..Silmä lepää kaikessa kauniissa ja mielenkiintoisessa....vaik ihan rujossakin...tiedäthän...??
quistis kirjoitti:
Silmä lepää kaikessa kauniissa ja mielenkiintoisessa....vaik ihan rujossakin...tiedäthän...??
..rujossakin?..öö hmm mitä nyt tuolla tarkoitat?
- TrueLady
quistis kirjoitti:
Mun kolme vuotias kummipoikani sanoo mua tytöksi...Siis se onkin blondiuden tuomaa...Selvishän tuokin...:o)
Kirkonkirjat voi hukkua...;o)mut eihän se auta. Ku ain o kuitenki joku jäka väittää että pitäis aikuistua. En suastu! En halua! Vanhoilla o tylsää. Siis henkisesti vanhoilla... Ainakin näyttäs siltä että henkisesti vanha = tosikko... =DD
- quistis
pervokki kirjoitti:
..rujossakin?..öö hmm mitä nyt tuolla tarkoitat?
kauneutta tai oikeestaan et "sitä jotain" voi löytää mistä vain...Ei tarvitse olla Halle Berry...Joko nyt ymmärrät mitä tarkoitan...? Apua mä niin väsy etten osaa olla selkokielinen:o/ No kerran vielä..Siis rujokin voi olla kaunis ja kaunis rujo....
- quistis
TrueLady kirjoitti:
mut eihän se auta. Ku ain o kuitenki joku jäka väittää että pitäis aikuistua. En suastu! En halua! Vanhoilla o tylsää. Siis henkisesti vanhoilla... Ainakin näyttäs siltä että henkisesti vanha = tosikko... =DD
Töissä meillä muutama sellainen hoitsu...Voi,voi...Tai oikeestaan hui,hui...Niitä asiakkaatkin karttaa:o)))
- TrueLady
quistis kirjoitti:
Töissä meillä muutama sellainen hoitsu...Voi,voi...Tai oikeestaan hui,hui...Niitä asiakkaatkin karttaa:o)))
lasten mesevuoro.. palailen ehtoolla. Pai pai =D
- TrueLady
pörrr.. ihan hyvin pörisee, kiitos kysymästä. Korvissa ainakin ku on kofeiinin yliannostus. =DD
- TrueLady
pervokki kirjoitti:
..tuo kofeiini..korvien pörisyttäjä.. se saa kulkemaan pitkin seiniiii..
kofeiinia korvaan ja muotimusiikki omasta takaa on valmiina =DD
TrueLady kirjoitti:
kofeiinia korvaan ja muotimusiikki omasta takaa on valmiina =DD
..jaa joku teknojumputus tärykalvossa.. aah niinku kofeiinipilvessä..
- TrueLady
pervokki kirjoitti:
..jaa joku teknojumputus tärykalvossa.. aah niinku kofeiinipilvessä..
tarkotin =D Kamala surina ja huimaus ja pahaa tekee välillä.
..täytyypä kiirehtii hommiin..päiwänjatkoja..
- sweet_lemon
nytkö jo meet? minä kun ehin jo kaipailla pervokkia ja sen mielettömiä aloituksia!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566