epäkarismaattisin?

arvuutaja_

Kuka on epäkarismaattisin laulaja ?
Minun mielestäni he ovat Mikko Kilkkinen ja Kari Hirvonen.

16

2090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musan kuuntenlija

saija varjus ,heidi kyrö ja
      danny,mikko kilkkinen

• Meitziz

Janne Tulkki ja Antti Tuisku

Ja kaikki Jari Sillanpään jälkeen kruunatut kunkut ja kuningattareet.

• Saapas

Ei ole kumpikaan noista ekaksi esittämistäsi. Et liene liioin käynyt heidän keikoillaan sati muuten tutustunut lähemmin, kun tuollaista väität! Ei myöskään Jari Sillanpää ja hänen jälkeensä tulleet kunkut!

Listata voisi oikeastaan vain Kirkan miehistä!

• Meitziz
        Saapas kirjoitti:

Ei ole kumpikaan noista ekaksi esittämistäsi. Et liene liioin käynyt heidän keikoillaan sati muuten tutustunut lähemmin, kun tuollaista väität! Ei myöskään Jari Sillanpää ja hänen jälkeensä tulleet kunkut!

Listata voisi oikeastaan vain Kirkan miehistä!

Jarin kuuluvan tuohon joukkoon?
        Vaan Jarin jälkeen tulleet kruunupäät.

Toisekseen tämä on jokaisen henkilökohtainen mielipide, joten sinun on aivan turha huudella, että ei se ja ei tuo.
        Ei tämä ole mikään pielipiteen käännytys foorumi?

• Kikka

Topi Sorsakoski, Kari Vepsä, Pekka Nebelung, Johanna Pakonen ja Anne Mattila

• utelias

Onko karisma ihan abstrakti sana vai osaisiko joku kuvailla karismaa sanoin? Minusta karisma on monien asioiden yhteissumma. Artisteissa se voi olla ilmeet, hiusleikkaus, eleet, hymy (hampaat oltava kunnossa) liikkuminen jne. jne. Onko muita?

• Hampailla nyt ei ole mitään tekemistä karisman kanssa.

• ovat
        Justiinax kirjoitti:

Hampailla nyt ei ole mitään tekemistä karisman kanssa.

Janne Tulkki,Anne ja Anneli Mattila,Johanna Pakonen, Mikko Kilkkinen,Tommi Soidinmäki

• ''''''''''''

Karisma on sisäistäsäteilyä, jota harvoilla on. Ei se ole mistään ulkokuoresta esim. hampaista tai hiuksisita kiinni.
        Karisma on sitä ,että uskaltaa olla oma itsensä. Karisma on sellaista pilkettä silmässä. Karisma on yleisön ja muiden ihmisten huomioimista.

• mielipide
        '''''''''''' kirjoitti:

Karisma on sisäistäsäteilyä, jota harvoilla on. Ei se ole mistään ulkokuoresta esim. hampaista tai hiuksisita kiinni.
        Karisma on sitä ,että uskaltaa olla oma itsensä. Karisma on sellaista pilkettä silmässä. Karisma on yleisön ja muiden ihmisten huomioimista.

No joo..mutta jos joku artisti hymyilisi mustilla piikkihampailla niin sori..karisma olisi ainakin minulle kohdaltaan ohi.:))
        Mieti.

• OK.

karismaattinen artisti on ryhdikäs. hyvä ryhti antaa uljaan vaikutelman. Lysyssä ja kasassa laulaminen taas antaa jotenkin nuhjuisen vaikutelman.

• luomuvoima
        OK. kirjoitti:

karismaattinen artisti on ryhdikäs. hyvä ryhti antaa uljaan vaikutelman. Lysyssä ja kasassa laulaminen taas antaa jotenkin nuhjuisen vaikutelman.

Karisma on sellaista näkymätöntä lumovoimaa..sitä ei voi luoda itse itselleen, eikä sen haltija ole tietoinen itse siitä...jos artisti tulee tietoiseksi karismastaan,sen teho häviää ja sitä on vaikeaa, ehkä mahdotontakin saada takaisin..Karismaa löytyy ihan tavallisistakin talaajista, ei siis aina taiteilijoista...epäkarismaatinen henkilö on mielestäni vähän etäinen ja ehkä myös kylmäkiskoinen ja laskelmoiva...omasta mielestäni epäkarismaattisen "leiman" voin antaa esim. Kirkalle ja Dannylle,Sillanpäälle ja Kari Hirvoselle...Naisista ehkä Paula Koivuniemelle, Anneli Mattilalle ja Anna Eriksonille...mutta tämä on vain mun mielipiteeni - jokaisella omansa...

• VeeKoo

Esko Rahkonen ja sukat

• minttu

Ressu Redford ja Sami Saari ,vanhemmista Kari Tapio ja Marjatta Leppänen

• iiti iiti

esa nummela
      saija varjus

• ne ovat

Eino G.
      Saija V.
      Topi S.
      Paula K.

Eino G. ylivoimainen kisassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe