sheriffi Cesarille..

miravaan

voisko saada viestii niille BB:n teknikoille et txtii vois pistää useemminkin kehiin, ei vaan sillon ku porukat on makkaris tai bases. Usein ku moni bamlaa samaan aikaan on vaikee saada sanoist selvää.Jos ei ois hankalampaa vois vaik txtittää koko BB:n, inhottaa yöllä huudattaa masiinaa täysil, :)... ja silti ei sanoist saa selvää.- :(- ja snadi vinkki kuiteskin viel BB-valvojille- : sääntöihin vois viel kuuluu sxi-&törkeesanojen/ juttujen puhekielto!! Mua ainakin kiinnostaa se et kuka pärjää, EI SE kuka nai/runkkaa t. bamlaa muuten vaan törkeitä!!-Tajuun et siel porukka on "vaikees" tilantees, mut vois pikkusen funtsii et kaikki katsojat ei oo alle 20:iä, eikä kaikkii noi jutut kiinnosta, vaikka ite OHJELMA (tyyppinä) on kiinnostava..:) -Maku menee mauttomuuden myötä-ehkä se lisää niit alaikäsii tsiigaajii joilt toi pitäs olla kielletty, mut henk. koht. ajatellen ni mun ( tuttujenikin) täytyy lopettaa sinällään kiinnostavan ohjelman tsiigaaminen jos vaan noi em. asiat on aina tyrkyllä. Yököttää joidenkin "julkinen" nainti,joku moraali olis oltava..Tää ohjelma (BB) luo se kuvan et nuorilla ei TODELLAKAAN oo mieles ku viina ja sexi!! - Mieluummin kuuntelen vaikka "blondien juttuja" ku kattelen ala-arvosta s-törkyä..Onhan siel talossa muitakin, näyttäkää niitä.Noi S-hulluthan vaan luulee olevansa entistä coolimpia ku ne on tapetilla!! .- En todellakaan haluis uskoo et nykynuoret on vaan tota!!-On siel BB-talossakin ihan ihmisiä jotka ei usko et kaikki pitää olla vaan "sitä". Kuvatkaa, kuunnelkaa ja näyttäkää niitä enemän,please! - Ekajaksosta jo kävi selvä jako kuka on muutakin.. miks niiden on ollu pakko tulla mukaan tähän pelleilyyn? Miks vähemmistö nykysin saa suuremmat haloot?? Ei tissin tai peniksen/perseen näyttäminen tai siitä puhuminen tee ihmisestä tippaakaan fiksumpaa.Päinvastoin.. Mut jos tää suomalainen BB onkin tehty vaan niitä ajatellen, niin en voi ku valittaa....
Tsemppiä niille muutamille kunnon ihmiseille!!
Ja toivottavasti joku sananen menee tekijöillekin..jos ei muuta niin,please,ainakin se textitys!! / mul on tietty kans se kapula jolla saan noi "irstailijat kuriin.".( Maailmalla sitä kuulee ja sitä on ollu pakko ruveta sietää,..mutta TV:stä- KIITOS EI!!) Venatkaa nyt ainakin joku vuos et me "fossiilit" ollaan dementoituneita jo...paitsi et.. mitäs teidän skidit sit siit funtsii: tai toisinpäin:mitäs te härskihartikaiset ootte sit mieltä ku teidän skidit duuna niinku te ootte duunannu ja bamlaa niinku te bamlaatte nyt.. hehheh..tänkin on meikäläinen jo nähny..Valitettavasti joka tyypille tulee ikää lisää..

4

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt sentään kuitenkaan millään tavalla ole BB-tuotantotiimissä mukana. Sinänsä kirjoituksesi oli kyllä oikein sopiva tänne.

    • Prima

      Niinpä, Ota tuosta kirjoituksesta sitten selvää, mitähän kouluja tuonkin kirjoittanut on käynyt

      • miravaan

        ..siinäpä sulle miettimistä kun et edes kirjotettuu textii ymmärrä..ku ei nykysin voi pistää edes apuluokalle HEHHEH.. ei ne koulut vaan se järki..;D hauskaa jatkoo sullekin!! Oikeesti!!


      • yhtäpötköä ja virheitä
        miravaan kirjoitti:

        ..siinäpä sulle miettimistä kun et edes kirjotettuu textii ymmärrä..ku ei nykysin voi pistää edes apuluokalle HEHHEH.. ei ne koulut vaan se järki..;D hauskaa jatkoo sullekin!! Oikeesti!!

        sheriffi Cesarille..
        Kirjoittanut: miravaan 11.10.2005 klo 16.09

        voisko saada viestii niille BB:n teknikoille et txtii vois pistää useemminkin kehiin, ei vaan sillon ku porukat on makkaris tai bases. Usein ku moni bamlaa samaan aikaan on vaikee saada sanoist selvää. Jos ei ois hankalampaa vois vaik txtittää koko BB:n, inhottaa yöllä huudattaa masiinaa täysil, :)... ja silti ei sanoist saa selvää.- :(-

        ja snadi vinkki kuiteskin viel BB-valvojille- : sääntöihin vois viel kuuluu sxi-&törkeesanojen/ juttujen puhekielto!! Mua ainakin kiinnostaa se et kuka pärjää, EI SE kuka nai/runkkaa t. bamlaa muuten vaan törkeitä!!-Tajuun et siel porukka on "vaikees" tilantees, mut vois pikkusen funtsii et kaikki katsojat ei oo alle 20:iä, eikä kaikkii noi jutut kiinnosta, vaikka ite OHJELMA (tyyppinä) on kiinnostava..:) -Maku menee mauttomuuden myötä-ehkä se lisää niit alaikäsii tsiigaajii joilt toi pitäs olla kielletty, mut henk. koht. ajatellen ni mun ( tuttujenikin) täytyy lopettaa sinällään kiinnostavan ohjelman tsiigaaminen jos vaan noi em. asiat on aina tyrkyllä.
        Yököttää joidenkin "julkinen" nainti,joku moraali olis oltava..Tää ohjelma (BB) luo se kuvan et nuorilla ei TODELLAKAAN oo mieles ku viina ja sexi!! - Mieluummin kuuntelen vaikka "blondien juttuja" ku kattelen ala-arvosta s-törkyä..Onhan siel talossa muitakin, näyttäkää niitä.Noi S-hulluthan vaan luulee olevansa entistä coolimpia ku ne on tapetilla!! .- En todellakaan haluis uskoo et nykynuoret on vaan tota!!-On siel BB-talossakin ihan ihmisiä jotka ei usko et kaikki pitää olla vaan "sitä". Kuvatkaa, kuunnelkaa ja näyttäkää niitä enemän,please!
        - Ekajaksosta jo kävi selvä jako kuka on muutakin.. miks niiden on ollu pakko tulla mukaan tähän pelleilyyn? Miks vähemmistö nykysin saa suuremmat haloot?? Ei tissin tai peniksen/perseen näyttäminen tai siitä puhuminen tee ihmisestä tippaakaan fiksumpaa.Päinvastoin.. Mut jos tää suomalainen BB onkin tehty vaan niitä ajatellen, niin en voi ku valittaa....

        Tsemppiä niille muutamille kunnon ihmiseille!!

        Ja toivottavasti joku sananen menee tekijöillekin..jos ei muuta niin,please,ainakin se textitys!! / mul on tietty kans se kapula jolla saan noi "irstailijat kuriin.".( Maailmalla sitä kuulee ja sitä on ollu pakko ruveta sietää,..mutta TV:stä- KIITOS EI!!) Venatkaa nyt ainakin joku vuos et me "fossiilit" ollaan dementoituneita jo...paitsi et.. mitäs teidän skidit sit siit funtsii: tai toisinpäin:mitäs te härskihartikaiset ootte sit mieltä ku teidän skidit duuna niinku te ootte duunannu ja bamlaa niinku te bamlaatte nyt.. hehheh..
        tänkin on meikäläinen jo nähny..Valitettavasti joka tyypille tulee ikää lisää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe