Parhaat kasarihevi bändit

doom doom doom

Parhaat kasarihevi bändit?

30

13332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iron Maiden
      Saxon
      Raven
      Motörhead
      Venom
      Heavy Load
      Wasp
      Manowar
      Attacker
      Manilla Road
      Satan
      Exciter
      Accept
      Judas Priest
      Aria
      Anvil
      Mercyful Fate / King Diamond
      Kat

      • Running Wild
        Grim Reaper
        Dio...no onhan noita mutta kun jaksa ruveta miettimään kun aivot toimi nyt muutenkaan.


      • Doom Doom Doom
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Running Wild
        Grim Reaper
        Dio...no onhan noita mutta kun jaksa ruveta miettimään kun aivot toimi nyt muutenkaan.

        Sul on aina hyvii vastauksii :)


      • Doom Doom Doom kirjoitti:

        Sul on aina hyvii vastauksii :)

        Iron Maiden
        Metallica
        Motörhead
        Judas Priest
        Manowar
        Kreator


      • sworn666

        Edellä mainittujen lisäksi tähän kuuluu myös ainakin Witchfinder General.


      • sworn666 kirjoitti:

        Edellä mainittujen lisäksi tähän kuuluu myös ainakin Witchfinder General.

        Justiinsa kuuntelen Witchfinder Generalin Death Penaltya...heheh


      • Doom Doom Doom kirjoitti:

        Sul on aina hyvii vastauksii :)

        hyviä...hahahahah


      • doom doom doom
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Justiinsa kuuntelen Witchfinder Generalin Death Penaltya...heheh

        toi bändi potkii aika hyvin. oli tos muitakii hyvii bändejä mitä en ollu kuunnellu.
        ---\../Hevi on tullut jäädäkseen\../---


    • The_Duellist

      Iron Maiden
      Judas Priest
      Samson
      Praying Mantis

      • The_Duellist

        Dick Smith Band
        Bitches Sin
        Black Rose
        Blitzkrieg
        Def Leppard
        Distainers
        Ground Attack
        Saxon
        The Handsome Beasts


    • tukka hyvin

      Bon Jovi ja Europe tietty! öö ei vaineskaan

      nyt rämisee Sveitsin lahja hevi maailmalle HELLHAMMER.

      • vanhaa kunnon

        mötikkää eli Mötley Crüe:ta! Dr.Feelgood on sikaupee levy! hell yeah \,,/


      • vanhaa kunnon kirjoitti:

        mötikkää eli Mötley Crüe:ta! Dr.Feelgood on sikaupee levy! hell yeah \,,/

        sanoisi, glam rockilla ja heavy metallillakin on vissiero!


      • Anonyymi
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        sanoisi, glam rockilla ja heavy metallillakin on vissiero!

        Mötikät on glam metallia.


    • PgDn

      Käykö Iced Earth kasaheavybändistä? Aloitti muistaakseni -84, mutta eka levy ilmestyi vasta vuonna 1990. Tutustumisen arvoinen bändi joka tapauksessa. Kuuntelu kannattaa aloittaa akselilta Burnt Offerings-Days Of Purgatory-Dark Saga-Something Wicked This Way Comes. Tietenkin loistava Alive In Athens-live.

    • Hankson

      kolahtaa ainaki näistä mainituista lähinnä Slayer,Wasp,Accept,Celtic frost,Sodom,Destruction&Possessed.

    • Aika hyvin kaikkia hyviä jo lueteltu, mutta sanoisin vielä RATT:in joka on kasaria parhaimmillaan. Megadeth tietty mutta sehä on itsestäänselvyys. Rage on kanssa ihan kova pumppu.

    • Lunarfire

      Näitä en nähnyt vielä mainitun. Kaikki mielestäni hyviä bändejä, osa jäänyt suotta valtavirran jalkoihin:
      Agent Steel
      Fates Warning
      Anvil
      Gravedigger
      Tank
      Vicious Rumors
      Armored Saint
      Crimson Glory
      Sanctuary

      • kukkomestari

        coroner
        helloween
        scanner
        gammaray
        tankard
        vendetta
        uncle slam
        suicidal tendencies
        voivod
        testament
        stormtroopers of death
        method of destruction
        iron cross
        stone
        laaz rockit
        obituary
        warlock
        ozzy osbourne
        ja monta,monta muuta....


    • yuks

      Warlock, Iron maiden, Twisted sister, WASP, Manowar, Judas priest

    • ...

      Pitikö tänne listata parhaat vai kaikki tunnetut?

      • Bösssssssssssssssss

        Anthrax
        Suicidal tendencies
        Helloween
        Metallica
        Slayer
        Kiss
        Yngvie J Malmsteen
        Iron Maiden
        Alice Cooper


      • Anonyymi

        Tunnetuin lienee televisio.


    • roseria

      GUNNARIT!

      • weegeeismyname

        1.Megadeth
        2.Metallica
        3.Judas Priest
        4.Slayer
        5.Pantera(paremmat Panteran biisit on kylläkin -90- luvusta eteenpäin...)


      • ne on paskao
        weegeeismyname kirjoitti:

        1.Megadeth
        2.Metallica
        3.Judas Priest
        4.Slayer
        5.Pantera(paremmat Panteran biisit on kylläkin -90- luvusta eteenpäin...)

        LOL, paskaa!


      • Pyllypojutpojutporskutta

        Sinä et tiedä musiikista mitään ainoastaan ,keekkiä ja lukasleonpaskaa kuuntelet,Nelli Matullan pyllyä ihailet


    • Anonyymi

      Kasari oli heville sama, kuin 1800-luku klassiselle musiikille.

      Eiköhän täällä ole lähes kaikki yhtyeet jo mainittukin.

      King Diamond ansaitsee vielä paikkansa. Black Sabbath Dion aika kasarilla. Diohan on "hevimetelin jumala".

      • Anonyymi

        Hevi siis tuhosi musiikin, jonka Bach Sabbath oli luonut valmiiksi?

        Zero Nine.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe