Hei oikeesti...kyllä bb olisi näyttänyt jos olisivat käyneet hakemassa Timon tavaroista kortsuja..!!
Ja Hannan matkatavaroissa EI ollut e-pillereitä!!
Eli kohta Hanna on paksuna vai onko muita ehdotuksia?
Vastailkaa!
P.S
ja muutenkin Timolla oli vain 5 kortsua eli jäljellä olisi vain 1-2 kortsua ja jos ovat vielä yli kuukauden siellä ja sama tahti jatkuu niin loppuuko seksi talossa kortsujen puutteeseen,,vaikka en vieläkään usko että ovat humalassa käyneet kortsuja hakemassa ja olishan sen käytetyn kortsun roskiin heittäminenkin näytetty siinä missä äskön näytettiin jopa Terhi aivan ilkosillaan mm. tässä hyvä esimerkki siitä etteibb epäile näyttää mitään..
mitä ehkäisyä Hanna ja Timo käyttää?
15
3843
Vastaukset
- mä vaan
Mistä tiedät että he on harrastaneet mitään muuta kuin pippelin venytystä ja siinä ei kummosia ehkäisyjä tarvita.
- Minä taas, Sussu
...siitä että esim. se viimeinen "akti" oli selvää lähetyssaarnaja asentoa ja molemmat puhkis samaan aikaan...
Ihan selvää humalaisten seksiä!! - varmaan
Minä taas, Sussu kirjoitti:
...siitä että esim. se viimeinen "akti" oli selvää lähetyssaarnaja asentoa ja molemmat puhkis samaan aikaan...
Ihan selvää humalaisten seksiä!!yhden humalaisen seksiä. Timohan ei ota juuri ollenkaan. Mut heti kun Hanna ottaa, niin käyttää tilaisuutta hyväkseen ja menee köyrimään sitä.
- mä vaan
Ne käyttää vanhoja kortsuja.
Samoin kuin sukkiakin. Kääntää vaan nurinpäin. Kyllä se hätä keinot keksii.- Sussu
...kyllä bb näyttisi vilauksen kortsusta jossain vaiheessa..
- sillä bimbolla
olla kierukka, tai sit jompikumpi on tehny sterilisaation, eiks niin??
tai sit ne luotti varmoihin päiviin, ohan näitä, ottivat riskin..
huu nous- Sussu
...koska sterilisaatiota ei tehdä alle 30 vuotiaille, kuin hyvin perustellusti esim. vammaisille..
- eiks se hanna
Sussu kirjoitti:
...koska sterilisaatiota ei tehdä alle 30 vuotiaille, kuin hyvin perustellusti esim. vammaisille..
vähän niinku oo, tai timppa ainakin on!
- helvettiä
se yhdellekään meistä kuuluu, miten ehkäisevät. Huudatteko omat ehkäisykeinonne ympäri maailmaa???
Molemmat on aikuisia ihmisiä!!!!- hei
kyllähän ne aktinsakin huohottavat koko suomelle.. eiko silloin voida näitäkin asioita pohtia.
- miau
On myös muita ehkäisymenetelmiä...jos ootte kuullu kierukasta!? Sitä ei oo tarvinnu asetella itekseen paikalleen,eikä oo kovin näkyvä ;)
ps.eikä sitä laiteta ainoastaan synnyttäneille naisille.- näköjään lue
näitä viestejä!!
Ainakin nyt viimeksi kun sohvalla olivat peiton alla niin oli kumi käytössä. Millon lie Timo ottanut taskuunsa valmiiksi. Mitään ei tietysti näy, mutta keskusteluista ilmeni aivan selvästi.
Aika hurttia huumoria heittivät vielä lopuksi kun Timo ehdotti että piilotetaan käytetty kumi jonnekkin sohvan koloon :D- just
Eeeeee. Tosi hurttia huumori. Meinasitko kuolla nauruun.
Käytetty kumi sohvan koloon.Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pienet on sinullakin ilot - kaikkitietävä
just kirjoitti:
Eeeeee. Tosi hurttia huumori. Meinasitko kuolla nauruun.
Käytetty kumi sohvan koloon.Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pienet on sinullakin ilotja etsi sieltä selitys sanalle sarkasmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592