mitä ehkäisyä Hanna ja Timo käyttää?

Sussu

Hei oikeesti...kyllä bb olisi näyttänyt jos olisivat käyneet hakemassa Timon tavaroista kortsuja..!!
Ja Hannan matkatavaroissa EI ollut e-pillereitä!!
Eli kohta Hanna on paksuna vai onko muita ehdotuksia?

Vastailkaa!
P.S
ja muutenkin Timolla oli vain 5 kortsua eli jäljellä olisi vain 1-2 kortsua ja jos ovat vielä yli kuukauden siellä ja sama tahti jatkuu niin loppuuko seksi talossa kortsujen puutteeseen,,vaikka en vieläkään usko että ovat humalassa käyneet kortsuja hakemassa ja olishan sen käytetyn kortsun roskiin heittäminenkin näytetty siinä missä äskön näytettiin jopa Terhi aivan ilkosillaan mm. tässä hyvä esimerkki siitä etteibb epäile näyttää mitään..

15

3843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      Mistä tiedät että he on harrastaneet mitään muuta kuin pippelin venytystä ja siinä ei kummosia ehkäisyjä tarvita.

      • Minä taas, Sussu

        ...siitä että esim. se viimeinen "akti" oli selvää lähetyssaarnaja asentoa ja molemmat puhkis samaan aikaan...
        Ihan selvää humalaisten seksiä!!


      • varmaan
        Minä taas, Sussu kirjoitti:

        ...siitä että esim. se viimeinen "akti" oli selvää lähetyssaarnaja asentoa ja molemmat puhkis samaan aikaan...
        Ihan selvää humalaisten seksiä!!

        yhden humalaisen seksiä. Timohan ei ota juuri ollenkaan. Mut heti kun Hanna ottaa, niin käyttää tilaisuutta hyväkseen ja menee köyrimään sitä.


    • mä vaan

      Ne käyttää vanhoja kortsuja.
      Samoin kuin sukkiakin. Kääntää vaan nurinpäin. Kyllä se hätä keinot keksii.

      • Sussu

        ...kyllä bb näyttisi vilauksen kortsusta jossain vaiheessa..


    • sillä bimbolla

      olla kierukka, tai sit jompikumpi on tehny sterilisaation, eiks niin??

      tai sit ne luotti varmoihin päiviin, ohan näitä, ottivat riskin..

      huu nous

      • Sussu

        ...koska sterilisaatiota ei tehdä alle 30 vuotiaille, kuin hyvin perustellusti esim. vammaisille..


      • eiks se hanna
        Sussu kirjoitti:

        ...koska sterilisaatiota ei tehdä alle 30 vuotiaille, kuin hyvin perustellusti esim. vammaisille..

        vähän niinku oo, tai timppa ainakin on!


    • helvettiä

      se yhdellekään meistä kuuluu, miten ehkäisevät. Huudatteko omat ehkäisykeinonne ympäri maailmaa???
      Molemmat on aikuisia ihmisiä!!!!

      • hei

        kyllähän ne aktinsakin huohottavat koko suomelle.. eiko silloin voida näitäkin asioita pohtia.


    • miau

      On myös muita ehkäisymenetelmiä...jos ootte kuullu kierukasta!? Sitä ei oo tarvinnu asetella itekseen paikalleen,eikä oo kovin näkyvä ;)
      ps.eikä sitä laiteta ainoastaan synnyttäneille naisille.

      • näköjään lue

        näitä viestejä!!


    • Ainakin nyt viimeksi kun sohvalla olivat peiton alla niin oli kumi käytössä. Millon lie Timo ottanut taskuunsa valmiiksi. Mitään ei tietysti näy, mutta keskusteluista ilmeni aivan selvästi.

      Aika hurttia huumoria heittivät vielä lopuksi kun Timo ehdotti että piilotetaan käytetty kumi jonnekkin sohvan koloon :D

      • just

        Eeeeee. Tosi hurttia huumori. Meinasitko kuolla nauruun.
        Käytetty kumi sohvan koloon.Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Pienet on sinullakin ilot


      • kaikkitietävä
        just kirjoitti:

        Eeeeee. Tosi hurttia huumori. Meinasitko kuolla nauruun.
        Käytetty kumi sohvan koloon.Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Pienet on sinullakin ilot

        ja etsi sieltä selitys sanalle sarkasmi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe