Hej på dej.
Mikäs jakso on kyseessä, tässä olen jo aikani pähkäillyt....(monta vuotta, heh)
Kun se vaikuttais joltain Halloween-jaksolta, mut sellasta ei oo löytynyt.
Siinä on lapsia koulussa, ja jengi alkaa ihmettelemään, kun lapsia katoaa.
Ja sit käykin ilmi, et koulun keittäjä laittaa ne lihamyllyyn, ja tekee sapuskaa niistä.
Sellainen jakso ON olemassa.
Olen aikas skidinä nähnyt sen, mut muistan aivan varmasti tollasen kohdan.
Jännä juttu, et olen nähnyt varmaan yli puolet-lähes kaikki Simpsonit-mutta tuota kyseistä ei ole tullut vastaan!
Kiitos paljon avustanne...kumpa joku muistaisi...
: )
Mikä jakso????????
Moemoe
4
753
Vastaukset
- Moemoe
Sepäs taitaakin olla jakso Treehouse of Horror 5,Painajaisten ruokala (Nightmare Cafeteria) - Jälki-istunnossa on liikaa väkeä ja ruokala kärsii määrärahojen puutteesta. Rehtorilla on ongelmaan omalaatuinen ratkaisu.
Korjatkaa viisaat jos olen väärässä...Sitä nyt en muista että oliko viides Treehouse of horror,vai monesko oli.
Tuli tuossa jonkin aikaa sitten töllöstäkin.
- en muista
esityskautta mutta olisiko jotain 7 tuntumassa eli treehouse of horror VII plus miinus 3
- Martta
Treehouse of horrori V
Kuutos seasonin halloweeni-jakso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 652410
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729