Jokainen kilpailija varmasti tietää että mikalla on kädentaidot hallussa. Oman kehon hallinta näyttää olevan kohdallaan - pitää huolta itsestään. Diplomaattinen suhtautuminen asioihin. Pohdiskeleva persoona. Seksikäs, mutta ei ole sortunut seksiin. Ei mitenkään verrattavissa Perttuun. Painivat eri sarjassa - AIVAN eri sarjassa. Mikalla elämänkokemusta löytyy, asennetta myöskin.
Mika hallitsee näkymättömästi
5
551
Vastaukset
- jätkä on sovinisti
Kaiken muun ohella se on vielä tyhmä
- katselijat 1010
kaljabaarin portsarin verran. Jee!!
Tällä hetkellä minun ehdokkaani on kyllä Mika. Hänen kommentit ovat harkittuja. Mika ei ole sortunut karkeuksiin, mutta luulen kyllä että niitäkin lipsahtaa jos joku ilta enemmän ottaa. Toistaiseksi on pitänyt kontrollia juomisessa (toisaalta mietityttää onko ollut tähänasti edes tarjollaa juomaa sen vertaa että Mika kunnolla humaltuisi).
- Sara
Jotenkin pisti korvaan kun antoi äänet Iinalle ja Hannalle kun nämä ovat niin paljon Timon ja Antin kanssa ja se on "muilta pois".Mutta olisi sitten antanut äänet Timolle ja Antille...jäi vähän sovinistin maku suuhun..Muuten hauska veikko!
- näin on
Mika osaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151